נילסן בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
פסח חלש ברשתות: ירידה כמותית וכספית במכירות
נילסן: מכירות כלל שוק המזון והצריכה השוטפת ירדו לעומת פסח אשתקד ב-2.1% - אובדן של 65 מיליון שקל
  
 
לוגו נילסן nielsen / צלם: יחצ
נילסן ארה"ב קוראת לייצר מהלך למדידת רייטינג איכותית יותר
יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, שמטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי
  
 
מאיר זוהר / צילום: תמר מצפי
נילסן רוכשת את חברת הפרסום הדיגיטלי eXelate בכ-200 מ' ד'
אקסלייט אוספת מידע אנונימי על כ-5 מיליארד משתמשים בכל חודש ומוכרת אותו למפרסמים ■ מתחילת 2015 נרשמו אקזיטים של חברות ישראליות ב-1.94 מיליארד דולר - האם 2015 תהיה שנת שיא בהיי-טק הישראלי?
  
 
משקאות / צילום: אלי אטיאס
ינואר קר: מכירות המשקאות ברשתות השיווק ממשיכות לצנוח
הירידה בינואר 2015 ממשיכה את המגמה שנרשמה ב-2014 ■ לקראת כניסת הסעיף בחוק המזון שמחייב את הרשתות להציג את המחירים באינטרנט, מעריכים בשוק כי בטווח הקצר תירשם עליית מחירים
  
 
טיילור סוויפט / צילום: רויטרס
צניחה חופשית: מכירות שוק המוזיקה בארה"ב המשיכו לצנוח ב-2014
עפ"י נתוני שוק המוזיקה בארה"ב ב-2014 שפרסמה נילסן, ניכרת צניחה חופשית ועקבית במכירות האלבומים ■ היחידה שיצאה מורווחת השנה היא טיילור סוויפט, שהפכה את "1989" שלה לאלבום הכי נמכר באמריקה
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
חוסכים גם באוכל: מכירות המזון והצריכה ירדו ב-2014 ב-1%
כך עולה מנתוני נילסן ■ בשוק מעריכים כי ההאטה בצריכה היא תוצאה מאוחרת של המחאה החברתית שהפכה את הצרכן למחושב וזהיר ■ רמי לוי: "הצרכן יהיה עוד יותר בררן בקניות, כי יש לו עוד פחות כסף בכיס"
  
 
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
האוצר ישתמש בנתוני חברת נילסן להשוואת מחירים
לפי נתוני נילסן, המחיר של קולה בישראל נמוך מהממוצע במדינות שנבדקו באירופה
  
 
הפרסומת של  wendy's
ארה"ב: הפרסומת של wendy's הזכורה ביותר ב-2014 בקרב צעירים
נילסן: תחום המזון המהיר הוא הבולט ביותר בדירוג הפרסומות לבני-נוער בארה"ב בשנה החולפת
  
 
NCIS / צילום: יחצ
התוכנית הנצפית ביותר בארה"ב ב-2014: סדרת המתח "NCIS"
מדירוג שבחן רק תוכניות ריאליטי וסדרות עולה כי "NCIS" וסדרות הספין-אוף שלה מובילות בפער ניכר במספר הצופים
  
 
סופרמרקט צרכנים ישראלים / צלם: תמר מצפי
חגי תשרי ברשתות השיווק: הלקוחות קנו יותר ושילמו פחות
נילסן: ירידת המחיר הממוצעת בשוק בחגי תשרי עמדה על 3.4% לעומת אשתקד, אך רמת המבצעים נמוכה יותר ביחס לתקופת המחאה ב-2011
  
 
רשת ABC
סקר בארה"ב: 84% משתמשים בסמארטפון בזמן צפייה בטלוויזיה
רשת השידור ABC משדרגת את האפליקציה שלה במטרה להתמודד עם התופעה
  
 
תרנגולות / צילום: תמר מצפי
שוק הביצים: מכירות תנובה לרשתות השיווק צנחו ב-31% בשנה
נתח השוק של תנובה ירד מ-46.3% ל-32% בלבד ■ חברת "מן הטבע בארותיים" הכפילה מכירותיה לרשתות השיווק והפכה לשנייה בגודלה עם נתח של 14.6%
  
 
משקאות / צילום: אלי אטיאס
למרות החום: מכירות המשקאות צנחו באוגוסט ב-9.3%
מכירות מוצרי הצריכה השוטפת ירדו באוגוסט ב-3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-3.29 מיליארד שקל
  
 
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו
נילסן: המדיה החברתית מעצימה את חוויית הצפייה בטלוויזיה
רבע ממשתתפי הסקר בארה"ב העידו כי גילו סדרות חדשות דרך רשתות חברתיות ■ בני 18 ומעלה בארה"ב צופים בכ-5 שעות של שידורים חיים בטלוויזיה מדי יום
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
"צוק איתן": מכירות המזון בחיפה ירדו יותר מאשר בדרום
נילסן: לראשונה מתחילת המבצע, מכירות המזון החלו לרדת ■ סטורנקסט: מכירות מברשות השיניים ומוצרי הגילוח נסקו כתוצאה מהתרומות לחיילי צה"ל
  
 
סופרמרקט עם עגלה / צלם: thinkstock
"צוק איתן": ירידה של 0.8% במכירות מוצרי הצריכה והמזון
כך לפי נתוני נילסן ■ עם זאת, ניכרת שונות בהיקפי המכירות בין האזורים השונים בארץ ■ מנגד, החנויות השכונתיות התחזקו בשבועיים של הלחימה ב-2.6%
  
 

   12345678    >

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988