נילסן בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
מחצית 2014 ברשתות: הצרכנים צמצמו קניות - והמחירים ירדו
‎‎מדוח נילסן למחצית הראשונה של 2014 עולה כי 19% ממוצרי המזון שנמכרו מתחילת השנה נמכרו תחת מבצע ■ למרות המבצעים, מחיר סל הקניות הממוצע עלה, כיוון שהמותג הפרטי נחלש, והמותגים המובילים התחזקו‏
  
 
צניחה של 4.5% במכירת מזון ומשקאות בפברואר
הירידה החדה מוגדרת כהתרסקות שלא נראתה שנים ■ קמעונאי: "הצרכן נהיה חכם, לא מתפתה למבצעים" ■ מנכ"ל מגה: "מצב הרוח הצרכני בירידה"
  
 
"לצרכנים אין כסף, שוק המזון הולך לשנה מאוד קשה"
שוק מוצרי המזון והצריכה בטלטלה: אחרי הירידה במכירות שנרשמה בינואר, חודש פברואר נפתח במגמה דומה ■ לפי נילסן, 76% מהמכירות בפועל ב-2013 שיקפו עליית מחיר של 5.8% ■ מנכ"ל סוגת: "המצב קשה. הסחורה לא זזה"
  
 
חברות סקירה מובילות הביעו עניין בשינוי מדידת הרייטינג בישראל
בין החברות שהגישו הצעות להעברת מידע והצעות לניהול מדידת הרייטינג הישראלית: נילסן, FK, MRL, Media Research, Kantar ו-IPSOS
  
 
פראיירים משלמים יותר: 76% ממוצרי המזון התייקרו ב-2013
הערכות: רשתות השיווק העלו את המחירים לצרכן בשיעור גבוה יותר מזה שבוצע על-ידי הספקים בסוף 2012 - וגזרו עוד רווח על חשבונכם ■ מחיר חלב עמיד עלה ב-10%, הלחם התייקר ב-8% - וזו רק ההתחלה
  
 
מכירות שופרסל ומגה צנחו בינואר ב-3.2%
מנתוני נילסן עולה כי רשתות השיווק שופרסל, מגה וקואופ ישראל נפגעו בינואר בכל התחומים: ירידה של 2.7% במכירות מזון, ירידה של 7.5% במכירות מוצרי טיפוח וירידה של 3.7% במכירות משקאות וטיפוח הבית
  
 
סקר עולמי של נילסן: 45% מאמינים לפרסומות בטלוויזיה
הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות
  
 
להיט היסטרי: 17.6 מיליון צופי טלוויזיה בממוצע למשחק NFL
העונה הרגילה בליגת הפוטבול היתה השנייה הכי נצפית בתולדות הטלוויזיה האמריקאית ■ 34 מתוך 35 התוכניות הכי נצפות מאז ספטמבר - משדרי NFL
  
 
נילסן יוצאת לשופינג: 6 סטארט-אפים נבחרו לחממה
ברוס היימס מנילסן מדבר על היחסים עם המדען הראשי, המיקום הלא שגרתי והצורך להתחדש: "הבנו שכדי שנמשיך להיות רלבנטיים אנחנו צריכים להסתכל על רעיונות מבחוץ"
  
 
הסטארט-אפ זולו מגייס 900 אלף דולר מקרן ההשקעות של חברת נילסן
החברה מפתחת שירות להשוואת סלי קניות אישי בין רשתות שיווק ■ בין בעלי המניות של הקרן - יגאל אהובי
  
 
עפר לוי: הישראלים באוברדראפט, מתלוננים - ומאושרים
יו"ר נילסן ישראל: "הנושא שהכי מטריד את הישראלי הוא 'איך אני גומר את החודש'. הישראלים הם אלופי העולם בהסתגלות" ■ "בתל-אביב כל מקומות הבילוי מפוצצים. אנשים מסתפקים במנה הראשונה ואחרונה - ומוותרים על העיקרית"
  
 
סקר של ויזה: הישראלים אוהבים לקנות באינטרנט, גם בחגים
מסתבר כי הישראלים לא מפחדים לתת פרטי כרטיס אשראי אונליין ■ 47% קונים לרוב מאתרים ישראלים, לעומת 28% הקונים לרוב מאתרים בחו"ל
  
 
שוק המזון באוגוסט: עליית המחירים מתחזקת, הצריכה יורדת
נילסן: 24% מכלל המוצרים בחודש אוגוסט 2013 נמכרו תחת מבצעים מיוחדים ■ הקרבות בין תנובה לשטראוס בקטגוריית השוקו הביאו לעלייה של 5% במכר הכמותי בקטגוריה ■ במוצרי טיפוח הבית והפרט נמשכת התנודתיות במחירים
  
 
מחקר: נמצא קשר בין ציוצים בטוויטר לבין עלייה ברייטינג
מדובר בחדשות טובות לטוויטר, על רקע השקת מוצר שמיועד למפרסמים בטלוויזיה
  
 
מקצצים: 62% יוצאים פחות לבלות, 60% קונים פחות בגדים
סקר נילסן חושף את רמת הפסימיות של הישראלים ■ 65% מהישראלים מאמינים כי המדינה נמצאת במיתון ■ 19% חוששים למקום עבודתם ■ ישראלים רבים מצמצמים גם בהוצאות הטלפון, בחופשות ובנסיעות ברכב הפרטי
  
 
נילסן: צמיחה של 6.9% במכירות המשקאות מתחילת השנה
בחודשיים הראשונים של השנה מכירות המזון עלו ב-2.5%; מכירות טיפוח הבית צמחו ב-6.2% ■ נמשכה מגמת ההיחלשות של רשתות השיווק שופרסל ומגה
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988