נילסן בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
סקר: תחושת הביטחון הכלכלי של הישראלים נמוכה מהממוצע בעולם
שיעור גבוה במיוחד מהצרכנים מרגישים חוסר ביטחון תעסוקתי, חוששים שהמיתון יימשך ומצמצמים את סל הקניות ■ שנת 2012 התאפיינה בהאטה כספית, במיעוט מבצעים ובהתחזקות המותג הפרטי ■ מכון נילסן מסכם שנה
  
 
הספורטאי הכי שנוא באמריקה: ניחוש אחד
ההתוודות אצל אופרה לא עזרה ללאנס ארמסטרונג, שמוביל בסקר השנתי המקיף של חברת נילסן; גם טייגר וודס וקובי בראיינט ברשימה; לברון ג'יימס דווקא בחוץ
  
 
למה הסופרבול תקוע בגבולות אמריקה?
כי ה-NFL היא המוסד התרבותי האמריקאי שעושה הכי פחות בתחום שבו התרבות האמריקאית נוהגת להצטיין: קולוניאליזם
  
 
ה"רייטינג" החדש בטלוויזיה בארה"ב: ציוצים בטוויטר
המדד של טוויטר ונילסן ימדוד כמה גולשים צייצו או נחשפו לציוצים על תוכניות טלוויזיה
  
 
האם נשים צופות בשידורי ספורט יותר מגברים?
חברת המחקר נילסן: שיעור הצפייה במשחקי לונדון 2012 היה גבוה יותר בקרב נשים; בסופרבול צפו 45.3% נשים, ובגמר ה-NBA עמד שיעור הנשים על כ-40%
  
 
סקר של נילסן: הודעות SMS - אמצעי הפרסום הכי פחות אמין
המלצות של אנשים אמינות בפער ניכר מפרסום בפייסבוק ובסלולר: 92% מאמינים לחלוטין או באופן כלשהו להמלצות של חברים ומכרים
  
 
אלביט מערכות, נילסן ויגאל אהובי זכו במכרז החממות
המדען הראשי בתמ"ת: "העובדה כי כבר בסיבוב הראשון של ההליכים התחרותיים אותם התחלנו, התוכנית מצליחה למשוך לתוכה תאגידים גלובליים כדוגמת נילסן הינה תעודת כבוד לתעשייה הישראלית ולמדינת ישראל"
  
 
נילסן: 59% מהאמריקנים מעדיפים לבצע קניות באינטרנט
עם זאת, רוב הנשאלים סבורים כי הקנייה בחנות פיזית היא הכי אמינה ובטוחה
  
 
מחקר: למי הצרכנים באמת מאמינים? בעיקר לחברים שלהם
מחקר של נילסן מראה כי שיווק מפה לאוזן הוא עדיין האפקטיבי ביותר ■ במקום השני: המלצות של גולשים
  
 
AOL ונילסן יתמחרו פרסומות וידיאו לפי רייטינג טלוויזיוני
חברת המחקר נילסן תשיק השבוע שיתוף-פעולה ייחודיי עם חברת AOL, כדי לנסות להביא להגדלת היקף הפרסום במסגרת תכנים טלוויזיוניים באינטרנט
  
 
נילסן: ההוצאה העולמית על פרסום ב-2011 עלתה ב-7.3%
מדוח של נילסן עולה כי תעשית הפרסום בארה"ב עלתה בשנה החולפת רק ב-2%
  
 
הייתה מחאה? ירידה במכירת מוצרי החלב; החטיפים דווקא עלו
קמעונאי: "המצב לא טוב. מחכים שאנשים ייצאו מתרדמת החורף; חשש שגם מכירות הפסח לא ימריאו" ■ נילסן: מתחילת השנה מכירות המשקאות, היוגורט והקוטג' צנחו
  
 
מחירי המוצרים בישראל משתוללים: זינקו בכ-18% בשנתיים
חרם הקוטג' בלם חלקית את עליית המחירים ברבעון השלישי של 2011 - אך המבצעים של החברות מונעים את הירידה בצריכה ■ מחיר ליטר חלב בישראל גבוה ב-39% מאשר בארה"ב ■ מחיר תריסר ביצים בישראל גבוה ב-77% מבארה"ב
  
 
שוק החיתולים 2011: פמפרס התחזק על חשבון האגיס
הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר
  
 
צייצה וננזפה: אופרה ווינפרי ניסתה להשפיע על הרייטינג
ביקשה בטוויטר מחברי פאנל הרייטינג של נילסן לצפות בתוכניתה בערוץ OWN
  
 
בדיקת "גלובס" בשוק דגני הבוקר: המחיר עלה, המכירות ירדו
אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988