נילסן בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
עקב היציאה ממגה ואושר עד: ירידה בנתח של ביצי תנובה
עפ"י נילסן, ב-2011 תנובה ירדה במכירות בשיעור של 7.6%, בזמן שהמתחרים גדלו בכ-45% ■ תנובה בתגובה: "אנחנו מוכרים גם לשווקים שלא נמדדים בנילסן"
  
 
גידול של 9% בשיחה ברשת על תוכנית טלוויזיה שווה לעלייה של 1% ברייטינג
מחקר של נילסן בארה"ב מראה כי הפעילות במדיה החברתית הולכת והופכת למדד מהימן להתנהגות צרכנית בעולם הממשי
  
 
פחות פרסומות: הוצאות הפרסום בעולם ירדו ברבעון השני
בין המדינות שספגו את הפגיעה הקשה ביותר בהוצאות על פרסום: מצרים, יוון וספרד
  
 
נילסן: מכירות קוטג' תנובה ירדו ב-15%; קוטג' שטראוס זינק 40%
זאת על רקע החרם על תנובה ■ הירידה החדה ביותר במכירות מוצרי החלב של תנובה היא בשוקו - בשיעור של 21.3% ■ מכירות החלב לשתייה של תנובה ירדו ב-14.4%
  
 
פייסבוק רשת חברתית / צילום: רויטרס וphoto  to go
מחקר חדש: כמה זמן באמת אנחנו מבלים בפייסבוק?
מחקר של נילסן חושף את מיליארדי הדקות שאנו מבזבזים בפייסבוק בהשוואה לאתרים ברשת כגון גוגל או יאהו, וגם: מי פעיל יותר בפייסבוק- גברים או נשים?
  
 
פרויקט מיוחד: מה מאפיין את הרגלי הצריכה של המגזר הרוסי?
מחקר מיוחד שנערך עבור ערוץ 9 מגלה: 20 שנה אחרי שעלו לארץ, הרגלי הצריכה של העולים הוותיקים מבריה"מ לשעבר מתחילים לשקף שילוב של הרגלי צריכה רוסיים וישראליים גם יחד
  
 
נילסן משיקה שיטת מדידה להצלחה של קמפיינים בפייסבוק
המודל החדש יתבסס על נתונים של פייסבוק בשילוב פאנל בתי-אב הקבוע של נילסן בארה"ב
  
 
כמה שיותר צהוב: מה אוהדי הספורט רוצים לקרוא באינטרנט
עד גיל 65 יקדיש אמריקני ממוצע 9 שנים מחייו לצפייה בטלוויזיה ■ אבל בעוד שטלוויזיה משמשת את אוהד הספורט בעיקר לשידורי חיים, האינטרנט הופך עבורו לכלי צריכה של שאריות ורכילות
  
 
שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
  
 
גוגל ממשיכה לנגוס בנתח השוק של אפל בסמארטפונים
נתח השוק בארה"ב של מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, גדל ב-8% בשלושת החודשים האחרונים ל-37% ■ הנתח של אפל - 27%
  
 
נילסן: שוקולד פרה מוביל, אחריו קליק ופסק זמן
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
  
 
סגן נשיא נילסן: אם היינו זוכים - היתה מדידת אינטרנט בישראל
איציק פישר, סגן נשיא נילסן העולמית, שוב בארץ במטרה לפגוש עשרות סטארט-אפים ולבדוק על מי נילסן הולכת לשים את המיליון
  
 
נילסן: מכירות הבירה קפצו תוך שנה ב-17%; הפיצוחים צנחו
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
  
 
סקר נילסן: יותר מ-70% מההורים הם חברים של ילדיהם בפייסבוק
שליש מההורים הודו כי הם מודאגים שמא ילדיהם מסתירים מהם חלקים מפעילותם בפייסבוק ■ 30% מהילדים אמרו כי היו מעדיפים להוציא את הוריהם מרשימת החברים שלהם ברשת
  
 
נילסן: האמריקנים מבלים יותר בפייסבוק ובמשחקי מחשב מאשר במייל
דו"ח מקיף של חברת המחקר: השימוש ברשתות חברתיות זינק ב-43% לעומת יוני 2009, בעוד שהזמן שבילו אמריקנים בשליחת מיילים ירד ב-28% ■ רשת פייסבוק אחראית כנראה לשינוי בדפוס השימוש באינטרנט
  
 
שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?
כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988