נילסן בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
13.5 מיליון צופים ראו את הפרק האחרון של "אבודים"
עלות ספוט של 30 שניות לפרסום בפרק הסיום של הסדרה הפופולרית עמדה על 850-950 אלף דולר
  
 
רבוע כחול התחזקה במארס מול המינימרקטים הפרטיים
נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן
  
 
נילסן נערכת להנפקה ראשונית; הערכת שווי - 21 מיליארד דולר
חברת מדרוג תוכניות הטלוויזיה והצרכנים המובילה בעולם תתחיל בחודש הבא בהליך לאיתור בנקי השקעות, שישמשו חתמים לאחת ההנפקות הראשונות הגדולות בארה"ב בשנים האחרונות
  
 
נילסן: שופרסל מתחזקת על חשבון הרשתות העצמאיות
הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"
  
 
נילסן: מכר המותג הפרטי בארץ - מהנמוכים בעולם המערבי
בישראל מהווה המותג הפרטי 5% מהמכר, לעומת 46% בשווייץ ■ המותג הפרטי בארץ פעיל ב-65% משוק מוצרי הצריכה ■ חנויות ההבי דיסקאונט מתחזקות ■ הצרכנים בעולם צמצמו הוצאות על ביגוד, מזון בטייק אווי ובילויים
  
 
ארה"ב: מדידת הרייטינג תשלב גם צפייה בתוכניות באינטרנט
מדובר במהלך ראשון מסוגו של נילסן, אשר ישפיע כבר בפברואר 2011 על המו"מ בנושא מחירי הפרסום
  
 
נילסן: הרשתות העצמאיות גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול
הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם
  
 
נילסן: עלייה זעומה של 0.2% בסל הקניות במשק בנובמבר
זאת לעומת נובמבר 2008 ■ שופרסל ורבוע כחול שומרות על כוחן ■ חצי חינם ורמי לוי רושמות ירידה מינורית ■ מינואר השנה נרשמה עלייה של 1% בלבד בשוק מוצרי הצריכה השוטפת
  
 
סטורנקסט ונילסן משכו את בקשת המיזוג ביניהן
במשרדי הממונה על ההגבלים סברו כי אישור המיזוג משמעו מונופול מושלם, כיוון שסטורנקסט ונילסן הן המתחרות היחידות בתחום המידע הקמעונאי בישראל
  
 
נילסן: קוקה-קולה וספרינג עולים - פריגת ונביעות יורדים
מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
  
 
נתוני נילסן לחודש אוקטובר: שופרסל ורבוע כחול יורדות, חצי חינם ורמי לוי עולות
נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר
  
 
רמי לוי: "אני רשת השיווק השלישית בגודלה בישראל"
אמר את הדברים בוועידת הקניונים השנתית ■ דבריו של לוי מפתיעים לאור העובדה שבשנים האחרונות חצי חינם נחשבת לרשת השלישית בגודלה בישראל אחרי שופרסל ורבוע כחול, עם נתח שוק כספי של 5.2%-5.5%
  
 
גזי קפלן: אם צריך אסם תפעל מול הרגולטור נגד המותג הפרטי
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
  
 
נילסן: שופרסל ורבוע כחול גדלות על חשבון הרשתות הפרטיות
שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%
  
 
פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל
הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן
  
 
נתוני נילסן לחודש אוגוסט: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת
נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988