נילסן בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
הוצאות הפרסום בארה"ב ירדו ב-15.4% במחצית שנת 2009
הפרסום בעיתונים המקומיים ירד ב-13.2% ■ מגזר הרכב נותר המפרסם הגדול ביותר עם הוצאת פרסום של 3.7 מיליארד דולר במחצית הראשונה
  
 
נתוני נילסן לחודש יולי: רבוע כחול עולה, שופרסל יורדת
נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.9% ביוני ל-20.3% ביולי ■ נתח השוק של שופרסל ירד מ-36.7% ביוני ל-36.1% ביולי ■ חצי חינם מתחזקת ■ המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות
  
 
ניצן הולצברג, סמנכ"ל השיווק והלקוחות של נילסן, פורש מתפקידו
זאת בעקבות מעבר מגורים לחו"ל ■ יוחלף ע"י שגית עטר ושרון שטורך-זלצמן
  
 
מדואופול למונופול? נילסן וסטורנקסט במשא-ומתן למיזוג
שתי חברות שירותי המידע בענף הקמעונאות חולשות כיום על התחום, ובענף חוששים כי מונופול בתחום יגרום לעלייה במחיר השירותים
  
 
נתוני נילסן לחודש יוני: שופרסל ורבוע כחול שומרות על כוחן, רמי לוי מתחזק
כוחם של המינימרקטים הפרטיים נשחק ■ ביוני עמד נתח השוק של שופרסל על 36.7% ונתח השוק של רבוע כחול על 19.9% - בדומה למאי 2009 ■ נתח השוק של רמי לוי ביוני עמד על 4.7% לעומת 4.5% במאי 2009
  
 
שופרסל הורידה מהמדפים טבליות למדיח של סנו
זאת בשל ריבוי המותגים בקטגוריה ■ המרוויחה הגדולה מהמהלך היא חברת הנקל, יצרנית סומאט, שהכפילה את הנתח בקטגוריה ■ אלכס לנדסברג, מבעלי סנו: "כנראה שלא מכרנו מספיק"
  
 
הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול
נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008
  
 
נילסן: סנפרוסט וזנלכל-יכין הן המרוויחות העיקריות ממשבר ויטה-פרי גליל
סנפרוסט הגדילה את הנתח הכספי שלה בקטגוריית הירקות הקפואים ב-4 החודשים הראשונים של השנה מ-66% ל-72.7% ■ זנלכל-יכין שיפרה בתקופה זו את הנתח הכספי שלה בקטגורית השימורים מ-15.6% ל-24.2%
  
 
צמיחה מדהימה: גידול של 700% במספר הדקות שבילו הגולשים בפייסבוק; גידול של 3,712% במספר הדקות בטוויטר
זמן הגלישה ברשתות חברתיות הוכפל בתוך שנה ■ הגולשים בילו 13.9 מיליארד דקות בפייסבוק באפריל השנה, לעומת 1.7 מיליארד באפריל אשתקד
  
 
נתוני נילסן לחודש אפריל: שופרסל יורדת, רבוע כחול עולה
נתח השוק של שופרסל נשחק מ-37.5% במארס ל-37.3% באפריל ■ נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-21.2% במארס ל-21.7% באפריל ■ רמי לוי וחצי חינם התחזקו על חשבון קו-אופ ישראל והרשתות העצמאיות האחרות
  
 
המבחן האמיתי של טוויטר עדיין לפניו: כ-60% מהמשתמשים בארה"ב לא שבים לשירות
נילסן: כשפייסבוק ומייספייס היו בתחילת דרכן ועוררו את אותו באזז שטוויטר מעורר עכשיו - שיעור החזרה של המשתמשים היה גבוה פי שניים, וגם היום 70% מהמבקרים ברשתות אלה חוזרים אליהן גם בחודשים שלאחר מכן
  
 
גלגל הצלה מהאינטרנט? עלייה של 10.5% במבקרים באתרי העיתונים ברשת
ב-3 החודשים הראשונים של 2009 עמד הממוצע החודשי של מבקרים ייחודיים באתרי עיתונים באינטרנט על 73.3 מיליון ; מדובר במספר המבקרים הגבוה ביותר באתרי העיתונים מאז 2004
  
 
נילסן לחודש מארס: שופרסל ורמי לוי מתחזקות על חשבון הרשתות העצמאיות וחצי חינם
נתח השוק הכספי של רבוע כחול נותר ללא שינוי, ואילו חצי חינם נחלשת ; המבחן האמיתי של השוק יתחיל מחודש מאי ואילך, כשהשפעת החגים תחלוף
  
 
נתוני רשתות השיווק לחודש פברואר: רבוע כחול עולה, שופרסל יורדת
המיתון ממשיך להכות ברשתות השיווק: בפברואר נרשמה ירידה של 5.2% במכירות ; רבוע כחול והרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי, מתחזקות על חשבון שופרסל
  
 
נילסן: גולשים מקדישים יותר זמן לרשתות חברתיות מאשר לדואר אלקטרוני
כ-10% מהזמן שאנשים מבלים בגלישה באינטרנט מוקדש לאתרי רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק ומייספייס
  
 
המיתון הגיע לרשתות בינואר: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת
לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל ; הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988