גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נילסן

קונצרן העוסק במדידת רייטינג

עוד כתבות

אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ

בלעדי התאגיד סימן יעד: לשלב ברייטינג גם את נתוני הרדיו

נתוני הרייטינג של תאגיד השידור בטלוויזיה אינם מזהירים, אך ב"כאן" מסבירים זאת בכך שחלק ניכר מהצפייה נעשה באמצעות הדיגיטל • כעת, עם פרישתו מוועדת המדרוג והכוונות לבצע מדידה "אחודה", בתאגיד מבקשים לקחת את הנושא צעד קדימה ולשלב במדידה גם את החשיפה לתכני הרדיו

אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ

בלעדי תאגיד השידור הציבורי ייצא למכרז על הקמת מערכת מדידת רייטינג עצמאית

לקראת הפרישה מוועדת המדרוג, ב"כאן" יערכו מכרז לבחירת ספק שיקים עבורם מערכת מדידת רייטינג עצמאית • המטרה: מערכת שתמדוד את נתוני הצפייה בכל אמצעי המדיה - טלוויזיה, רדיו ודיגיטל - ותספק נתון מספרי משוקלל אחד • בינתיים נפגשו אנשי התאגיד עם חברת נילסן

יקיר בוסקילה / צילום: איל יצהר

"אנחנו מבקשים את אישור המשתמש לאסוף עליו מידע"

פורטפוליו עם יקיר בוסקילה, מנהל מרכז הפיתוח של נילסן • "אנחנו מתעסקים במדידה בדיגיטל, שהוא העתיד. איסוף המידע הוא קריטי, אבל ניתוח הנתונים קריטי יותר"

ניוזלטר הייטק הון סיכון מנהל סטארטאפ   / צלם: save as

קנטאר מדיה זכתה במכרז על מדידת הרייטינג ל-7 השנים הבאות

גברה על חברת נילסן • בוועדת המדרוג הוחלט להשתמש בהזדמנות זאת להשביח את שיטת המדידה באופן שתתאים לעידן החדש: לא עוד נתוני צפייה נפרדים לטלוויזיה ולדיגיטל, אלא תוצאה אחת שמאגדת את נתוני הצפייה בכל הפלטפורמות

ג'ילט / צילום: שאטרסטוק

השוואת מחירי הטואלטיקה: למי טוב השיימינג הזה?

בסימון מוצרי הטואלטיקה שמחייב משרד הכלכלה, יש יותר מדי חורים • פרשנות

לנור / צילום: יחצ

פרימיום בכביסה: המותג לנור משתלט על חמישית מהקטגוריה

3 שנים אחרי שפרוקטר אנד גמבל הפסיקה לשווק בישראל את מותג הכביסה לנור, היא כובשת מחדש את שוק מרככי הכביסה ומשתלטת על חמישית מהמכירות בקטגוריה, זאת עפ"י נתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס"

דב ירקוני / צילום: סופיה גלוק

חממת נילסן תשקיע בחברה שמנתחת מצב רוח לפי האישונים

החחמה תשקיע 2 מיליון שקל ב-5 חברות חדשות, ועוד 4 מיליון שקל בחברות בוגרות יותר

לוגו נילסן nielsen / צלם: יחצ

נילסן משיקה שיטת מדידה שתכלול צפייה באמצעים דיגיטליים

השיטה תגדיל את אחוזי הצפייה ב-10% בממוצע ועד 50% ■ בניסיון לשקף את הרגלי הצפייה הנוכחיים, יימדדו צפיות גם 35 יום אחרי מועד השידור המקורי, במקום שבוע כיום

סופרמרקט / צילום: איל יצהר

האוצר: מצטמצם הפער בין מחירי המזון בישראל לעולם

סקירת האוצר מנפצת מיתוסים: מחירי המזון בישראל יורדים, והישראלים לא עוברים למותגים זולים או לקנייה ברשתות זולות

סופרמרקט / צילום: איל יצהר

לפני כולם מרגישים את הכאב בכיס? העלאת מחירים גורפת ברשתות השיווק

השוק רשם בינואר עלייה כספית של 1.5%, אף שהצריכה התכווצה ב-0.9% מבחינת כמות ■ קמעונאים: זו תוצאה של חוק המזון - הרשתות מעלות מחירים

רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו

התנהגות צרכנית על פני 5 דורות: למה כולם רוצים טלוויזיה?

מחקר חדש של נילסן העולמית מאפיין את ההתנהגות הצרכנית של דור ה-Z ׁ(גילאי 15-20), דור המילניום (21-34), דור ה-X (גילאי 35-49), הבייבי בומרס (50-64) והדור השקט (65 ומעלה) ■ הממצאים מרתקים

טלוויזיה / צילום: thinkstock

נילסן: שוק הטלוויזיה האמריקאי הצטמק ל-113 מיליון בתי-אב

זאת נכון לתחילת שנת 2016 ■ מדובר בירידה של כ-494 אלף בתי-אב בהשוואה לשנת 2015

קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

עקב גל הטרור: נפילה של 7% במכירות מוצרי המזון והצריכה

זאת בשבועיים הראשונים של אוקטובר ■ הסיבה: הצרכנים מעדיפים להישאר בבית בשל המצב הביטחוני ■ כמו כן, בגלל המחסור במוצרי בסיס בחגים: מכירות הפירות והירקות צנחו ב-21%, הקוטג' ב-17.8%, והלחם ב-12.6%

ניוזלטר הייטק הון סיכון מנהל סטארטאפ   / צלם: save as

מחקר בארה"ב: ירידה ממוצעת של 25% ברייטינג בעונה השנייה

מחקר חדש של נילסן ממחיש את תסמונת העונה השנייה במספרים: על-פי נתוני המחקר, נרשמת ירידה ממוצעת של 25% ברייטינג בתוכניות שחוזרות לעונה שנייה

סופרמרקט / צלם: תמר מצפי

איכות? שירות? מחקר מגלה מה מחפש הצרכן הישראלי

סוגיית המחיר עדיין עומדת בראש מעייניו של הצרכן הישראלי ? מחקר שערכה נילסן במטרה לבחון את מידת הפתיחות של צרכנים למוצרים חדשים מגלה כי הישראלים מחפשים מוצרים חדשים ופונקציונליים - אבל לא בכל מחיר

קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

הישראלים מוטרדים ממצבם הכלכלי יותר מאשר מהטרור

בסולם שבין 0 ל-160, הישראלים מדרגים את ישראל במקום 88 במדד הביטחון הכלכלי של נילסן לרבעון הראשון של 2015 ■ המצב הכלכלי הכי מטריד את הישראלים, ורבים מצמצמים הוצאות על מוצרי צריכה ובילויים

מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

לפני כולם פסח חלש ברשתות: ירידה כמותית וכספית במכירות

נילסן: מכירות כלל שוק המזון והצריכה השוטפת ירדו לעומת פסח אשתקד ב-2.1% - אובדן של 65 מיליון שקל

לוגו נילסן nielsen / צלם: יחצ

נילסן קוראת לייצר מהלך למדידת רייטינג איכותית יותר

יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, שמטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי

מאיר זוהר / צילום: תמר מצפי

נילסן רוכשת את eXelate הישראלית בכ-200 מ' ד'

אקסלייט אוספת מידע אנונימי על כ-5 מיליארד משתמשים בכל חודש ומוכרת אותו למפרסמים ■ מתחילת 2015 נרשמו אקזיטים של חברות ישראליות ב-1.94 מיליארד דולר - האם 2015 תהיה שנת שיא בהיי-טק הישראלי?

משקאות / צילום: אלי אטיאס

ינואר קר: מכירות המשקאות ברשתות השיווק ממשיכות לצנוח

הירידה בינואר 2015 ממשיכה את המגמה שנרשמה ב-2014 ■ לקראת כניסת הסעיף בחוק המזון שמחייב את הרשתות להציג את המחירים באינטרנט, מעריכים בשוק כי בטווח הקצר תירשם עליית מחירים