ניסים מויאל בחדשות

סוכן חדשות
 
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך
אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים
לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו
  
 
עידו קריב מצטרף לפרסום אברהם כמנהל קריאייטיב
שימש בשנה האחרונה כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
ניסים מויאל מצטרף כשותף למשרד הפרסום אברהם
מויאל שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA
  
 
ניסים מויאל, המשנה למנכ"ל יהושע TBWA, פורש
‎למויאל הייתה תרומה משמעותית בגידול המאסיבי שעבר משרד הפרסום בשנים האחרונות
  
 
צרו איתנו קשר *5988