גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ניצה בילט

מנכ"לית ובעלת השליטה בלילית קוסמטיקה

עוד כתבות

מותג הבישום ג'יוואגו jivago לילית קוסמטיקה / צילום חול

לילית קוסמטיקה רוכשת 50% ממניות גולדן אלמנטס-ג'יוואגו

מחזור המכירות של חברת הקוסמטיקה והבישום גולדן אלמנטס-ג'יוואגו עומד על כ-25 מיליון שקל, ושווי החברה מוערך בכ-15 מיליון שקל

איפור של מקס פקטור / צילום: יחצ

אחרי 37 שנות היעדרות: מותג האיפור מקס פקטור חוזר לישראל

ישווק ע"י לילית קוסמטיקה ■ ההשקעה בהבאת המותג לישראל מסתכמת ב-2 מיליון שקל, והצפי של החברה הוא להגיע ליעד מכירות בהיקף של 15 מיליון שקל עד לסוף השנה

אורי וניצה בילט/ צלם: יחצ

קוסמטיקה זולה: לילית משיקה את מותג האיפור essence

מתכננת להגיע למכירות של 33 מיליון שקל למותג בתוך שנתיים

השיחה: ברנדס, שגיא ומאור מתחבקות בפרדס

ידידי בית ליסין שוב נפגשים ■ יהודה לוי מתעניין בכנס של חברת גלעד לובינג ■ לילית קוסמטיקה חוגגת 75 ■ וגם: בר-עם ממריא לשבוע האולסטאר

המותגים ADAM ו-EVE עוברים לחברת לילית קוסמטיקה

היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית

בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"

מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות