נירלט בחדשות

סוכן חדשות
 
בניה בשכונה החדשה מצפה ימים, צפת / צילום: עיריית צפת
הסבת מפעל הבטון של איטונג פגעה בתוצאות אינרום: הרווח הנקי צנח ביותר מ-20% ברבעון השני
חברת מוצרי הבנייה מציגה ירידה של 9% בהכנסות הרבעוניות ל-228 מיליון שקל וצניחה ברווח הנקי ל-23 מיליון שקל • יביא לה מזל? מנכ"ל מפעל הפיס לשעבר, עמרי לוטן, ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה הבת נירלט
  
 
מפעל נירלט  / צילום: דן לב
מניית אינרום בנייה מאבדת גובה על רקע ירידה של 18% ברווח הרבעוני
החברה, הפועלת בתחומי מוצרי הצבע ופתרונות הבנייה, הציגה הבוקר ירידה של 5.8% בהכנסות ברבעון הראשון של 2019, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של כ-242 מיליון שקל • בשבוע שעבר מונה לתפקיד ממלא-מקום המנכ"ל נועם שצ'לקה, ולתפקיד היו"ר מונה ציון גינת
  
 
אתר בנייה / צילום: איל יצהר
לאחר שנגעו בשיא: חברות מוצרי הבנייה נפגעות מאפקט מחיר למשתכן
בסיכום רבעוני איבדו יחד אינרום, קליל וחמת כרבע מהרווח המצרפי • הרווח הרבעוני של חמת נחתך ב-47% ביחס לרבעון המקביל והסתכם בקצת יותר מ-4 מיליון שקל • הרווח הנקי של אינרום ירד בשיעור של 21%, לרמה של כ-27 מיליון שקל • יצרנית מוצרי האלומיניום קליל רשמה ירידה של 26% והציגה רווח נקי של 11 מיליון שקל
  
 
נירלט / צילום: יחצ
פשרה בייצוגית: האריזות הכילו פחות צבע - ונירלט תפצה
הפשרה קובעת כי החברה תפצה את הציבור בסכום של כ-2.5 מיליון שקל דרך הגדלה של כמות הצבע מעבר למשקל הרשום, תרומה והעברה מכלי צבע לעמותות
  
 
שיר זכאי, סמנכ"לית שיווק נירלט  צילום: גליה חרמוני
שיר זכאי-חורש תכהן בתפקיד CDO תנובה
CDO הוא תפקיד שלא היה קיים בתנובה ■ זכאי, ששימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית שיווק בנירלט, תהיה אחראית על הובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה
  
 
קופסת צבע של נירלט
נירלט השיקה ערכה לצביעה ביתית; מתכננת לשווקה גם בארה"ב
הערכה, בשם iPaint, מורכבת ממנשא גב ושקית צבע, שיוזרם היישר לרולר ■ במהלך הושקעו כ-2 מיליון שקל ■ בשבוע הקרוב צפוי לעלות קמפיין למוצר בהשתתפות טל פרידמן
  
 
שיר זכאי, סמנכ"לית שיווק נירלט  צילום: גליה חרמוני
אשת השיווק של אוגוסט: שיר זכאי, סמנכ"לית השיווק של נירלט
הבחירה בזכאי - בזכות המהלך השיווקי תחת הכותרת "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט?" וחלקה המרכזי ביצירת שפה מבודלת וחדשה
  
 
מוצר של אינרום / צילום: מתוך האתר החברה
בנויה לתלפיות: הרווח הנקי של אינרום ברבעון זינק ב-65% ל-26 מ' ש'
הרווח התפעולי באיטונג זינק ב-60% לכ-14 מיליון שקל, וב-45% בתחום מוצרי גמר לבנייה ל-12 מיליון שקל
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות
גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים
  
 
מוצר של אינרום / צילום: מתוך האתר החברה
עלייה של 5% בהכנסות אינרום ב-2015; הרווח הנקי גדל ל-80 מ' ש'
היקף מכירות מוצרי הצבעים, באמצעות נירלט, שמר על יציבות, אולם הציג שיפור משמעותי ברווחיות בזכות צעדי ייעול ושיפור במבנה העלויות
  
 
משאית איטונג של אינרום / צילום: יחצ
לא רק איטונג: מניית אינרום מהווה השקעה ראויה
אינרום, המחזיקה באיטונג, בנירלט ובכרמית מיסטר פיקס, תיהנה מהגידול המתבקש בהיקפי הבנייה, אפילו יותר מהחברות הקבלניות
  
 
טל פרידמן, רכש דירה ב-"גינדי תל-אביב" / צילום: אוריה תדמור
טל פרידמן ישמש כפרזנטור של נירלט - ויקבל 450 אלף שקל
יש חיים אחרי "ארץ נהדרת": חברת הצבעים נירלט תעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שאותו יוביל פרידמן
  
 
דוידי וקרן פימי בדרך לאקזיט נוסף באמצעות חברת אינרום
‎‎קרן הפרייבט אקוויטי מבקשת לבצע הצעת מכר של 40%-50% ממניות אינרום, הכוללת את החברות איטונג, כרמית ונירלט, לפי שווי חברה של מיליארד שקל
  
 
תקציב הדיגיטל של נירלט יטופל ב-GREAT Interactive
גרייט אינטראקטיב מטפלת בין השאר בתקציבי הדיגיטל של יוניליור ישראל, גלידת שטראוס, נייקי, קבוצת שלמה סיקסט ולופטנזה
  
 
נירלט מדווחת על גידול שנתי של 11% במכירות
חברת הצבעים משיקה בימים אלה קולקציה הכוללת 30 גוונים חדשים
  
 
הום סנטר מאשרת את חשיפת "גלובס": מרחיבה את המותג הפרטי
זאת כדי להגיע ליעד של 40% ממכירות הרשת ■ השיקה מותג פרטי בתחום הצבעים שיתחרה בטמבור ובנירלט ■ היקף המותג "הום" עומד כיום על 25% מהמכירות
  
 

   12    >

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988