נעלי גלי בחדשות

סוכן חדשות
 
קבוצת בריל מאגדת את כל הרשתות שלה תחת מועדון חדש
תקים באילת חנות קונספט ראשונה תחת המותג Super Brands, על שטח של 900 מ"ר ובהשקעה של 2 מיליון שקל
  
 
קבוצת האופנה בריל משיקה מועדון לקוחות לרשתות הקבוצה
מועדון Super Friends יציע הטבות למותגי האופנה וההנעלה של בריל, ובהם גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט ועוד ■ מתכנן לגייס כ-300 אלף חברים בשנה הראשונה
  
 
"כפכפי havaianas חתכו 20% ממכירות נעלי הנשים בארץ"
מנכ"ל בריל, יהודה אלבז, מסביר למה לי קופר היא עדיין השקעה משתלמת, למה לא מרוויחים בבגדי ילדים, ואיך אחרי צניחה של 40% ברווח הוא עדיין אופטימי
  
 
רשת גלי קיבלה את הזיכיון למותג ההנעלה "הארלי דיווידסון"
מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי המותג בארה"ב: סביב ה-500 שקל לזוג
  
 
בריל רוכשת 51% מרשת כל נעל סנטר תמורת 5 מיליון שקל
הכסף יוזרם לחברה כהלוואת בעלים ■ מנכ"ל בריל, יהודה אלבז: "המחזור היום הוא 20 מיליון שקל, ואני מעריך שנגיע למחזור של 60 מיליון שקל תוך 3-4 שנים" ‏
  
 
אילנית לוי תוביל קמפיין לנעלי גלי תמורת סכום מוערך של 80 אלף דולר לשנה
לוי, שהובילה את קמפיין גלי ב-2006, תחליף את מורן אטיאס ששימשה כפרזנטורית החברה בעונות האחרונות
  
 
צרו איתנו קשר *5988