נפתלי אברהם בחדשות

סוכן חדשות
 
תקציב רשת קראון פלאזה עובר למשרד הפרסום AVRAHAM
התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון ■ היקף תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
רונן גור-פונארב מונה למנהל הקריאייטיב במשרד הפרסום נפתלי-אברהם
המעבר של גור-פונארב מתבצע לאחר 9 שנים במארד הפרסום אדלר-חומסקי, בהן שימש כמנהל קריאייטיב של תקציבים מובילים במשק כגון מפעל הפיס, בנק הפועלים, 9 מיליון, יפאורה תבורי, רשת שוקן ועוד
  
 
יריב אברהם רכש את מלוא המניות במשרד הפרסום נפתלי-אברהם
רכש 50% מהמניות של שאול נפתלי ; לפי הערכות בענף, העסקה בוצעה לפי שווי של 8.5 מיליון שקל למשרד
  
 
צרו איתנו קשר *5988