סוגת בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
מוצרי סוגת / צילום: יחצ
סוגת מתרחבת: תחל לשווק את מוצריה לשוק המוסדי
לקראת כניסתה לשוק המוסדי, רכשה סוגת את חברת סיגמה גריינס ליבוא וסחר בחומרי גלם וכן ציוד מתקדם ■ הרחיבה באחרונה את פעילותה לקטגוריות חדשות
  
 
 יעל פודולסקי - אשת השיווק של חודש מאי/ צילום: יחצ
אשת השיווק של מאי: מנהלת השיווק של סוגת, יעל פודולסקי
הבחירה בפודולסקי נעשתה בזכות החדירה של חברת סוגת לקטגוריית הפתיתים
  
 
קטגוריית הפתיתים צמחה ב-20% - והמחיר ירד ב-5%
‎סוגת השיקה את סדרת הפתיתים שלה לפני כחצי שנה, כתחרות לאסם ■ מכירות הקטגוריה כולה הסכמו אשתקד ב-72.6 מיליון שקל
  
 
מחיר השעועית היבשה לקמעונאים נסק ביולי ב-40%
זאת בשל מחסור עולמי שנוצר עקב האקלים החם בארגנטינה ■ היקף מכר השעועית היבשה ברשתות השיווק בישראל עמד אשתקד על 22.5 מיליון שקל
  
 
סוגת משיקה סדרת פתיתים אפויים שתתחרה באסם
אסם הגדילה השנה את חלקה ל-82.8% מהקטגוריה, ובסוגת מתכוונים לכבוש נתח כספי של 15% כבר בשנה הראשונה
  
 
מנכ"ל סוגת, המגלגלת 1.5 מיליארד ש': "אני דוהר קדימה"
מכירות של יותר מ-1.5 מיליארד שקל בשנה, בעלים בריטיים ומפעל שמספק את התוצרת שלו למותגים הכי נחשקים בעולם ■ למותג סוגת, שחדר לכל בית בישראל עם הסוכר והאורז, יש עוד תוכניות התרחבות רבות ■ ג'יל גמון, מנכ"ל סוגת, מספק הצצה אל האימפריה שצומחת לה בשקט בדרום
  
 
תקציב הפרסום של סוגת עובר למשרד יהושע TBWA
היקף תקציב הפרסום של סוגת עמד בשנת 2012 על כ-300 אלף דולר
  
 
אחרי 23 שנה: מנכ"ל סוגת דיוויד פרנקלין פורש מתפקידו
פרנקלין ימשיך את הקשר עם החברה בתור יועץ מקומי ויועץ לחברת-האם העולמית ■ לתפקיד מנכ"ל החברה מונה ג'יל גמון, המשמש כיום כמשנה למנכ"ל
  
 
סוגת תשיק סדרת מוצרי קמח בתוספת ויטמינים
בכוונת החברה להשיק סדרת מוצרי קמח חדשנית שתשפר את רווחיותה בתחום ותעניק לה יתרון על פני המתחרים
  
 
להכין אוכל עם ה-iPhone: אפליקציית מתכונים של סוגת
המשתמשים יוכלו לקבל מתכונים בווידיאו ממספר שפים ■ להורדת ישירה של אפליקצית "גלובס" לאייפון: http://mywap.co.il/5HZK.ashx
  
 
גזי קפלן: אם צריך אסם תפעל מול הרגולטור נגד המותג הפרטי
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
  
 
בעלי עסקים ומומחים לשיווק קובעים: מיתון הוא הזמן הנכון להשקת מוצרים חדשים
מנכ"ל אל-על, חיים רומנו, מנכ"ל סוגת, דייויד פרנקלין, ומנכ"ל סודה פופ, ורדה שוהם, מסבירים מדוע צריך להשיק מוצרים חדשים דווקא עכשיו, בתקופת המיתון - ולמה מדובר בנוסחה מנצחת להגדלת המכירות
  
 
סוגת התלוננה במשטרה: אלפי חבילות סוכר נמכרות במכולות פרטיות תחת השם "סוגר"
הזיוף נעשה לא רק בשם, אלא בעיצוב באריזה זהה כמעט, בצבעים דומים ועם לוגו דומה ; מנכ"ל סוגת, דיויד פרנקלין: "נילחם בזיופים עד חורמה. אנו רואים בזיוף פגיעה קשה בלקוחותינו, הרגילים לאיכות גבוהה של מוצרים"
  
 
סוגת מסירה מהמדפים צנצנות פלסטיק של סוכר 1 ק"ג בשל ריח לוואי באריזות
מדובר בצנצנות פלסטיק של סוכר 1 ק"ג מתוצרת סוגת, הנושאות תאריך אחרון לשימוש 30-26 ביולי ; סוגת מבקשת מכל מי שברשותו מוצר מתאריכים אלה שלא להשתמש בו, אך מדגישה כי אין סכנה בריאותית בצריכתו
  
 

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988