סופרבול בחדשות

סוכן חדשות
 
קובי גדעון-לע"מ
טראמפ ובלומברג בדו-קרב: מי יקנה את הספוט הכי טוב בסופרבול
טראמפ ובלומברג קנו שניהם תשדירים של 60 שניות בזמן משחק הסופרבול • הסופר בול יתקיים ב־2 בפברואר, יום לפני הבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית באיווה
  
 
שוק הפשפשים של פייסבוק / צילום: shutterstock, עיצוב: טלי בוגדנובסקי
משנה את פניה: פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול לראשונה בתולדותיה
פייסבוק מנסה לשפר את הדימוי של הרשת שלה, בין היתר באמצעות קמפיין שנקרא "יותר ביחד" • בתשדיר של 60 שניות יככבו כריס רוק וסילבסטר סטאלון והוא יקדם את פונקציית הקבוצות של האתר
  
 
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס
הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול
ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול
  
 
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה
175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה
מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב
  
 
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס
חגיגת הסופרבול: כל המספרים, כל ההערכות, כל המרוויחים
ה-NFL, ליגת הפוטבול הארצית של ארה"ב, אמורה להרוויח עשרות מיליוני דולרים ממשחק הסופרבול שייערך היום • רשת CBS תשדר השנה את המשחק וצפויה להרוויח מהפרסום קרוב לחצי מיליארד דולר • גם הקמעונאיות בארה"ב צפויות לגזור קופון, וכמובן גם להקת מארון 5 שתופיע במחצית
  
 
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס
חכו שטראמפ יגלה מי רכשו 40% מהכרטיסים הבינלאומיים לסופרבול
לא רק האמריקאים מתרגשים מאירוע הספורט הגדול של השנה, שיתקיים מחר • האוהדים ממקסיקו לא נתנו למחירים הגבוהים להפחיד אותם ורכשו את מרבית הכרטיסים הבינלאומיים • וגם: לא תאמינו כמה משלמים על פרסומות בסופרבול
  
 
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים
סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת
בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג • היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול • אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה
  
 
Wix / צילום: אביב חופי
חגיגת סופרבול במשרדי Wix; באיזו קבוצה תמכו המנהלים?
וגם: סמנכ"ל בקייט פארמה שנמכרה ב-12 מיליארד דולר מצטרף לדירקטוריון בריינסטורם הישראלית
  
 
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק
WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"
WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע
  
 
גל גדות פרסומת וויקס / צילום: מתוך הוידאו
גנבה את ההצגה: גל גדות היא הזוכה הגדולה בסופרבול
עפ"י סקר שערכה Taykey הישראלית, גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בגילאי 13-34
  
 
סופרבול / צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופרבול: 1.33 מיליארד כנפי עוף - ועוד מספרים מטורפים
הלילה בסביבות 1:30 (שעון ישראל) ייפתח גמר הפוטבול האמריקאי, שנחשב לחג גדול לא רק עבור האוהדים אלא גם עבור הקמעונאיות הגדולות ■ מלבד כנפי עוף, האמריקאיים צפויים לרכוש 11 מיליון מגשי פיצה ו-32 מיליון ק"ג אבוקדו
  
 
גל גדות/ צילום: רויטרס
5 מיליון דולר לחצי דקה: פרסומת הסופרבול של גל גדות
צפו בגל גדות מככבת בפרסומת השלישית ברציפות של WIX הישראלית שתשודר במהלך משחק הסופרבול - אירוע הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, שהוא גם אירוע השיא עבור שוק הפרסום העולמי
  
 
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס
איסתא ספורט מונתה לנציגה הרשמית של הסופרבול בישראל
המחיר לחבילת עבור אירוע הספורט הפופולרי ביותר בעולם יתחיל ב-7,500 דולר ■ המחיר הזה מאמיר עם הוספת שירותים כמו כניסה לתאי צפייה ויגיע לרף שיחצה את ה-10,000 דולר - ללא טיסות
  
 
סופרבול 2013 / צלם: רויטרס
עסקים משפחתיים - על הקשר שלהם למשחק הסופרבול
הסופרבול ייערך כמדי שנה ב-2 בפברואר ■ כידוע, לא מדובר רק במשחק ספורטיבי, אלא גם בחשיפה מדוברת וחסרת תקדים לפרסומת ■ והפעם: עסקים משפחתיים קטנים יתנו את הטון
  
 
הפרסומת של Wix / צילום: יחצ
Wix: "תגובות מצוינות" לפרסומת במשדר הסופרבול
מפתחת הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט עקפה צפי האנליסטים בדוחות: צמיחה שנתית של 40% בהכנסות ובגבייה ■ מניית Wix איבדה 30% מתחילת 2016
  
 
העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת
המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח
מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 165 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988