סטורנקסט הוספה למעקב +

חברת מידע שיווקי. המידע השיווקי של סטורנקסט מבוסס על נתוני אמת מהקופות המתקבלים מכ-1,750 נקודות מכירה בשוק הפרטי והמאורגן, שעל בסיסן, באמצעות מודל סטטיסטי, נבנית הערכת המכר לכלל שוק מוצרי הצריכה בישראל.

כתבות אחרונות

 
תורים ברמי לוי / צילום: תמונה פרטית , גלובס
קמעונאות | ניתוח

חוששים מעוצר? המכירות בתחום המזון והמוצרים לבית זינקו ביותר מ-40%

נתוני סטורנקסט חושפים כי המשבר הכלכלי מדלג בינתיים על רשתות המזון • על רקע הגבלות התנועה והחשש מעוצר, נסק סך הקניות של מוצרי צריכה בשבוע החולף בעשרות אחוזים בהשוואה לשבוע רגיל • הגידול המשמעותי ביותר נרשם בקטגוריות העופות, המצות והכפפות

שני מוזס 24.03.2020
רשת ויקטורי בסוף השבוע. גידול של 45% בשוק מוצרי הצריכה בשבוע האחרון  / צילום: בר לביא, גלובס
חברות מזון | ניתוח

מרוויחים ביד אחת ומפסידים בשנייה: כך משפיע משבר הקורונה על ספקיות המזון הגדולות

בעוד שרשתות השיווק והספקיות שלהן נהנות מצמיחה יוצאת דופן בהיקפי הקנייה של הקונים ברשתות ובאונליין, יש גם מי שמפסיד • היקף הפעילות של ספקיות המזון לענף ההסעדה והמלונאות, שמהווה חלק מהותי מהפעילות שלהן, נפגע בעשרות אחוזים

שני מוזס 19.03.2020
תושבים בקליפורניה מסתערים על נייר טואלט / צילום: Yichuan Cao, רויטרס

מכירות נייר הטואלט הגיעו ל-34 מיליון שקל בשבוע האחרון - גידול של 124%

מנתוני סטורנקסט עולה כי השבוע שחלף מציג את היקף המכירות השבועי ברשתות השיווק הכי גבוה בשנים האחרונות - 1.3 מיליארד שקל • נתון זה גבוה כמעט ב-50% יותר מכל משבוע ממוצע ב-2019, וב-160 מיליון שקל יותר משבוע חג הפסח ב-2019 שהחזיק בשיא עד כה

שני מוזס 16.03.2020
מדף של מוצרי תנובה/  צלם:תמר מצפי
ענף המזון | בלעדי

חגיגת קניות בנובמבר? לא לשוק המזון: קיטון של מעל 100 מיליון שקל במכירות

אף שרשתות המזון הצטרפו למבצעים של חודש נובמבר, ענף מוצרי הצריכה רשם ירידה של 2.7% ביחס לחודש המקביל בשנה שעברה

שני מוזס 08.12.2019
מעדן יופליי של תנובה הקשית מחכה במכסה / צילום: שני מוזס, גלובס
ענף המזון | ניתוח

מוכנים לשלם על הנוחות: הצרכנים נוטשים את האריזות המשפחתיות ונוהרים לאישיות

עפ"י סטורנקסט, בסיכום 2019 ניכרת ירידה או סטגנציה רוחבית במכירות מוצרים משפחתיים כמו בקבוקי שתייה קלה וקרטוני חלב גדולים • במקביל ניכרת צמיחה במוצרים לצריכה אישית כמו משקאות קלים בבקבוק קטן, משקאות חלב או חטיפים ומתוקים מוקטנים

שני מוזס 26.11.2019
מוצרי חלב על מדפי שופרסל / צילום: תמר מצפי
ענף המזון | ניתוח

שוק המזון והמשקאות בסטגנציה; הטואלטיקה והניקיון בצמיחה

לפי נתוני סטורנקסט, בניכוי עליית המחירים, הצמיחה בשוק מוצרי הצריכה בעשרת החודשים הראשונים של השנה עומדת על 1.6% בלבד

שני מוזס 17.11.2019
מדף של מוצרי תנובה/  צלם:תמר מצפי

צורכים פחות? מכירות שוק המזון התכווצו ב-3.2% בחודש אוגוסט

לפי נתוני סטורנקסט לחודש אוגוסט 2019, תשע מתוך עשר ספקיות המזון הגדולות בישראל רשמו באוגוסט ירידה בהיקף המכירות הכספי לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה • לעומתן וילי פוד הציגה עלייה של 36.5% במכירות באוגוסט, וגד עלתה ב-11% מתחילת השנה

שני מוזס 17.09.2019
חלב תנובה / צילום:  Shutterstock / .ס.א.פ קריאייטיב
טרה | בלעדי

נתח השוק של תנובה בשוק החלב ירד; שטראוס ממשיכה להתחזק

נתח השוק של חברת החלב הגדולה בישראל יורד מתחת ל-49% בחודש יולי • שטראוס נושפת בעורפה של תנובה עם גידול במכירות הכספיות מתחילת השנה, שעומד על כ-59 מיליון שקל • טרה מציגה ירידות של 6.7% מתחילת השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

שני מוזס 14.08.2019
מוצרי שטראוס/ צילום: תמר מצפי
אסם | ניתוח

אחרי עליות המחירים והצמיחה של 2018, הגיע תור הקיפאון בשוק המזון

הצמיחה בשוק המזון עמדה מתחילת השנה על 2.3% בלבד - בדומה לקצב גידול האוכלוסייה • תנובה ושטראוס ממשיכות ליהנות מעליית המחירים של מוצרי החלב שבפיקוח ורשמו גידול בהכנסותיהן גם ביולי • המכירות של סוגת ירדו בחודש יולי ב-3.2%, דבר שעשוי להשפיע על המגעים למכירתה

שני מוזס 12.08.2019
רשת מזון /צילום:  Shutterstock  א.ס.א.פ קריאייטיב

מעלות מחירים או לא: בכל מקרה ספקיות המזון ממשיכות לצמוח

שוק המזון והמשקאות מסכם את המחצית הראשונה של השנה עם צמיחה מתונה במכירות הכספיות, שחלקה הושג בזכות העלאה במחירי המוצרים • תנובה ומחלבות גד הצטיינו, ואסם־נסטלה עדיין ממתינה להזדמנות להעלאת מחירים

שני מוזס 16.07.2019
חלב תנובה / צילום:  Shutterstock / .ס.א.פ קריאייטיב

עיתוי חג השבועות העיב על הצמיחה של שוק המזון במאי: תנובה יורדת ב-10% במכירות

תזמון חג השבועות, שנפל השנה ביוני לעומת חודש מאי בשנה שעברה, השפיע על מכירות מוצרי החלב, שגרמו למחלבות לסכם חודש שנע בין יציבות לבין ירידות חדות • גם יצרניות המשקאות נפגעו בין היתר מעיתוי החג, כשהמכירות של יפאורה וטמפו צונחות

שני מוזס 13.06.2019
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

אחרי הירידות בחודש מרץ הציבור חזר לקנות בפסח: גידול של 20% במכירות הטואלטיקה

מנתוני סטורנקסט עולה כי המכירות הכספיות של הקמעונאיות בשוק מוצרי הצריכה גדלו בחודש שעבר ב-380 מיליון שקל, הודות לחג הפסח • מנגד, המכירות הכספיות של תנובה, יצרנית המזון הגדולה בשוק, ירדו ב-53 מיליון שקל מתחילת השנה, זאת לצד שחיקה של 5% בנתח השוק שלה

שני מוזס 15.05.2019
קונים בדיזנגוף סנטר/ צילום: שלומי יוסף

פסח זז לאפריל - והמכירות של רשתות השיווק וחברות המזון והאופנה צפויות להיפגע

נתוני סטורנקסט וריס מציגים שחיקה בתחום המסחר הקמעונאי • כך, אחרי שנה וחצי של עליות בענף מוצרי הצריכה, הרבעון הראשון של השנה צפוי להסתכם בפגיעה בהכנסות ממכירות של החברות הציבוריות בשווקים אלה • ניתוח

שני מוזס 15.04.2019
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

יצרניות המזון והטואלטיקה מקוות להתאוששות בחג הפסח

הירידות החדות ביותר בחודש מרץ נרשמו אצל ספקיות של מוצרי ניקיון וטואלטיקה, על רקע הדחייה בחגיגת הניקיון של פסח

שני מוזס 14.04.2019
מוצרי שטראוס/ צילום: תמר מצפי

בניגוד לתחזיות ולמרות עליות המחירים: שחיקה במכירות שוק המזון והמשקאות בפברואר

לראשונה מזה קרוב לשנה וחצי, שוק המזון והמשקאות ירד בחודש שעבר ב-0.4%, בין היתר על רקע תזמון החגים • שטראוס, ספקית המזון השנייה בגודלה, יורדת במכירות אחרי חודשים ארוכים • שוק הטואלטיקה, לעומת זאת, נהנה מצמיחה של 4.6% • ניתוח "גלובס"

שני מוזס 13.03.2019
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

טרה לא נהנתה מהמגמה בשוק: היחידה מבין המחלבות הגדולות שירדה במכירות הכספיות בינואר

טרה ירדה במכירות בכ-5% שהתבטאו באובדן של כ-4 מיליון שקל, זאת על אף שהעלתה בקיץ האחרון את מחירי המוצרים שלה שאינם בפיקוח - מהלך שאמור היה לתמוך בצמיחה • נתוני סטורנקסט מגלים כי המכירות הכספיות בשוק החלב גדלו בחודש שעבר בלמעלה מ-30 מיליון שקל • נתח השוק של תנובה ממשיך לרדת

שני מוזס 24.02.2019

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988