סטורנקסט הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
רוני גת, יור יפאורה /  צילום: תמר מצפי

אין חסד: למה המכירות של יפאורה תבורי מצטמקות?

מכירות שוק המזון והמשקאות גדלו בינואר 2019 בכ-5% לעומת החודש המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-3.2 מיליארד שקל • בניגוד למגמה בשוק, יפאורה יורדת בכ-8% במכירות הכספיות ומאבדת 12.5% בנתח השוק • בחודש שעבר חשף "גלובס" כי החברה נמצאת בסכסוך עם רשת "יש חסד" של שופרסל

שני מוזס 10.02.2019
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

הספקיות מעלות מחירים? הרשתות עשו את זה עוד קודם

נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי באוקטובר נרשמה עלייה במדד המחירים בשוק המשקאות וגידול במכירות הכספיות של 4.2% • מדובר בנתון מפתיע, שכן היצרניות הודיעו על עליית מחירים רק החל מחודש נובמבר • מתחילת השנה מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בכ-31 מיליארד שקל, ובאוקטובר לבדו ב-3.7 מיליארד שקל

שני מוזס 14.11.2018
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אסם | בלעדי

החגים שהיו: הציבור קנה פחות מזון אבל שתה יותר

נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי חברות המשקאות הגדולות - החברה המרכזית, טמפו ויפאורה תבורי - גדלו בנתח השוק ובמכירות הכספיות בחודש ספטמבר • מנגד, יצרניות המזון הגדולות - בעיקר תנובה, שטראוס ואסם - קטנו

שני מוזס 17.10.2018
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

אחרי שנות קיפאון: מחצית חזקה במזון ומוצרי הצריכה

לפי נתוני סטורנקסט למחצית הראשונה של 2018, תנובה ממשיכה לאבד נתחי שוק, ושטראוס ואסם מתחזקות • משחקי המונדיאל הובילו לעלייה בצריכת מוצרים מתכלים

שני מוזס 05.07.2018
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
אסם | בלעדי

ההובלה בסכנה? שטראוס מצמצת הפער מתנובה לכ-3%

מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי בסוף חמשת החודשים האחרונים של 2018 אסם ושטראוס גדלו ביחס לשוק, בזמן שנתחי השוק של תנובה ושל החברה המרכזית עם טרה קטנו • במקביל, למרות המבצעים העמוקים שנרשמו בחג השבועות, בקטגוריות רבות נרשמה עליות מחירים

שני מוזס 11.06.2018
 קוקה־קולה־ישראל ותנובה. נקנסו בעשרות מיליוני שקלים בגין הפרת חוק הגבלים העסקיים / צילום: עינת לברון

מכירות שוק המזון והמשקאות בישראל צמחו ב-1.7% ב-2017

זאת לאחר 3 שנות קיפאון ■ שטראוס צמחה, תנובה שמרה על חלקה, ואסם הצטמקה בנתחי השוק ■ מרבית העלייה בהכנסות נבעה מעליית מחירים ולא מצמיחה כמותית ■ לאחר כמה שנים של ירידה במכירות רשמה תנובה גידול סמלי של 0.6% ■ נתח השוק של נטו ירד, כנראה בגלל הסכסוך עם יינות ביתן

שני מוזס 09.01.2018
התינוק של במבה אסם
אסם | לפני כולם

מזון ומשקאות: השחיקה בתנובה עצרה, אסם נחלשת

מכירות המזון צמחו בתשעת החודשים הראשונים של 2017 בפחות מאחוז לכ-26.8 מיליארד שקל ■ ברבעון ה-3 של השנה קטן נתח השוק של נטו, שהפסיקה את אספקת הסחורה לקבוצת ביתן, לכ-3.9%

שני מוזס 02.10.2017
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
מזון | לפני כולם

אחרי שנים של יציבות: מחירי המזון שוב במגמת עלייה

נתוני סטורנקסט מגלים כי מתחילת השנה חלה עליה של 1.4% במכירות מוצרי הצריכה ■ המזון מוביל את הצמיחה במכירות עם עלייה של 1.9%

שני מוזס 14.08.2017
עדי עזרא מציג: נתונים, סילופים ושאר ירקות. איור: גיל ג'יבלי

אחרי הפסקת האספקה ליינות ביתן: ירידה בנתחי השוק של נטו

נמשכת מגמת ההתאוששות בשוק המזון והצריכה ■ נתחי השוק של הספקיות תנובה ושסטוביץ נמצאים בצמיחה ■ לעומת זאת, הנתחים של אסם-נסטלה, יוניליוור והחברה המרכזית בירידה

שני מוזס 09.08.2017
קטשופים של היינץ ואסם / צילום: יחצ

הקטשופ מופחת הסוכר של אסם והיינץ הגדיל את המכירות

חודשים ספורים לאחר השקת הגרסאות מופחתות הסוכר והנתרן, הן מגדילות את הקטגוריה ואף כובשות נתח שוק של 14% ■ ההשקות אמנם נעשו במסגרת ההיערכות לרפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות, אך השימוש בקטשופ בצהרונים נאסר

שני מוזס 24.07.2017
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

שוק המזון והצריכה בהתאוששות; מכירות המותג הפרטי בירידה

מכירות מוצרי המזון והצריכה גדלו ב-347 מיליון שקל מתחילת השנה, ואולם נתח השוק של כלל עשרת הספקים הגדולים דווקא ירד בתקופה זו ל-55.5% ■ תנובה ושטראוס התחזקו

שני מוזס 08.06.2017
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

2016 ללא בשורה: שוק המזון בקיפאון שנה שלישית ברציפות

לפי סטורנקסט, היקף המכר צפוי לעמוד השנה על 40.6 מיליארד שקל - כמו ב-2013 ■ צריכת קטגוריות בסיס כמו לחם מפוקח ירדה בשיעור דו-ספרתי - ולעומת זאת צריכת קטגוריות פרימיום כמו גבינות מיוחדות זינקה בשיעור משמעותי

אילנית חיות 04.12.2016
קורנפלקס של אלופים / צילום: תמר מצפי
יוניליוור | לפני כולם

המכירות לקראת ראש השנה ולאחריו ירדו ב-3.5%

פגיעה קשה נרשמה בתחומי המשקאות, המוצרים לבית והטיפוח ■ בינואר-ספטמבר רשמו תנובה, אסם, נטו ודיפלומט ירידה במכירות - ואילו יוניליוור רשמה עלייה של 0.6% למרות משבר הסלמונלה

אילנית חיות 25.10.2016
מדף של מוצרי תנובה/  צלם:תמר מצפי

מחצית 2016: תנובה, אסם ונטו ירדו; שטראוס וקוקה-קולה עלו

מכירות מוצרי המזון והצריכה ירדו במחצית הראשונה של השנה ב-0.6% והסתכמו ב-20.2 מיליארד שקל ■ השוק איבד מכירות של 113 מיליון שקל

אילנית חיות 10.07.2016
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

ינואר-מאי 2016: תנובה, אסם ונטו ירדו; שטראוס עלתה

בחמשת החודשים הראשונים של השנה ירדו מכירות המזון והמשקאות ב-1.7% ל-14.4 מיליארד שקל ■ תנובה היא הנפגעת העיקרית מההאטה, בחלב ובבשר

אילנית חיות 08.06.2016
נקניקים / צילום: שאטרסטוק

צניחה של 27% במכירות נקניקים ונקניקיות מתחילת השנה

חצי שנה אחרי ההכרזה כי בשר מעובד מכיל חומרים מסרטנים, השוק הצביעו ברגליים ■ מכירות זוגלובק ירדו 32%, טירת צבי ירדה ב-23% ■ "כשמדביקים את המילה 'סרטן', וכשמשווים אותנו לדברים כמו סיגריות - זה לא עוד אירוע"

אילנית חיות 05.05.2016

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988