סטורנקסט בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
קוקילידה וקרם עוגיות של בן אנד ג'ריס / צילום: יחצ
גלידת שטראוס נחלשה ב-2014; בן&ג'ריס מתחזקת
שוק הגלידות כולו ירד אשתקד ב-1.8%, והמכירות הסתכמו ב-783 מיליון שקל
  
 
מדף של מוצרי תנובה/  צלם:תמר מצפי
מכירות המזון צנחו הקיץ ב-5.5% לעומת אשתקד
ההסבר של מנכ"ל זוגלובק: "שוק הדיור קפא, והכלכלה מאוד מושפעת ממה שקורה בשוק הדיור, והוא משפיע בסוף על כולם. לא קוראים לזה מיתון אלא קוראים לזה האטה, אבל כל הפרמטרים האלה משפיעים בסופו של דבר"
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
ספקים: "ההאטה בצריכה תימשך לפחות עד סוף 2015"
למרות פגיעה בתחומי צריכה רבים, מבצע "צוק איתן" לא גרם לירידה במכירות שוק המזון והמשקאות, שרשמו ביולי האחרון סטגנציה לעומת יולי אשתקד והסתכמו ב-2.89 מיליארד שקל ■ "הצרכן אוכל אותו דבר - אבל זורק פחות"
  
 
מכירות גלידות שטראוס צנחו 10.3% מתחילת השנה
סטורנקסט: שוק הגלידה התכווץ ב-2.6% ■ מכירות הגלידה ברשתות השיווק צנחו בשיעור כפול ■ בן אנד ג'ריס רושמת שיא חדש עם עלייה של 19.5% במכירות
  
 
"פסח השחור" ברשתות השיווק: ירידה חדה במכירות
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מעידים על ירידה של 1.6% בקניות לחג ■ בכירים בענף: "אשר יגורנו בא לנו. כשמשק מתכווץ, כך זה נראה. יש קצת צמיחה, אבל היא לא אמיתית; היא בגז ובהיי-טק, אבל מזה עם ישראל לא יתפרנס"
  
 
בגלל המס: מכירות הסיגריות צנחו אשתקד ב-11%
לפי סטורנקסט, למרות הירידה החדה בצריכה הריאלית, המכירות הכספיות עלו אשתקד ב-6.3% והגיעו ל-7.54 מיליארד שקל ■ בשנת 2013 הוציא הצרכן הישראלי 1.78 מיליארד שקל על המותג המוביל בשוק - מרלבורו
  
 
קטגוריית הפתיתים צמחה ב-20% - והמחיר ירד ב-5%
‎סוגת השיקה את סדרת הפתיתים שלה לפני כחצי שנה, כתחרות לאסם ■ מכירות הקטגוריה כולה הסכמו אשתקד ב-72.6 מיליון שקל
  
 
הרשתות המוזלות בעלייה: הגיעו ב-2013 לנתח שוק של 64.1%
לפי ניתוח של סטורנקסט, הצרכן הוציא אשתקד עשרות מיליוני שקלים על מוצרים חדשים שעלו על המדף
  
 
ירידה חדה בצריכה בחודש נובמבר: "אנשים לא קונים"
מכירות המזון והמשקאות ירדו בחודש שחלף ב-3.3%, מכירות האופנה ב-9.6% ומכירות טיפוח הבית והפרט ב-3.6% ■ מנכ"ל שופרסל: "השוק בנובמבר היה שוק מאוד מאוד חלש, ולא ברור מה קרה - בעיקר בשבועיים האחרונים"
  
 
"נעם" של טרה מחזיקה 11.9% משוק הגבינות הצהובות
טרה השיקה ביולי 2013 את סדרת הגבינות הצהובות ללא חומר משמר ■ בתקופה זו צמחו מכירות הקטגוריה כולה ב-5%, והגידול הכספי היה 11% בשל עליות מחיר
  
 
שוק המזון והמשקאות: תנובה מתחזקת, יוניליוור נחלשת
סטורנקסט: במחצית הראשונה של 2013, מכירות שוק המזון והמשקאות צמחו ב-3.2% ל-16.37 מיליארד שקל
  
 
מחצית 2013 בשוק החלב: המחירים עלו, הצריכה יורדת
המכירות הכספיות עלו במחצית הראשונה בעקבות עליית מחיר, אך המכירות הריאליות צנחו חדות: מכירות הגבינות המלוחות צנחו ב-7%, מכירות המעדנים ירדו ב-4%, ומכירות הגבינות הרכות ירדו ב-4.6% ■ ביוני ניכרת החרפה של המגמה
  
 
מכירות הסיגריות צנחו ב-10% עקב העלאת מס הקנייה
מאז ינואר 2012 התייקרו הסיגריות 3 פעמים - והמחיר עלה ב-5.5-6 שקלים לחפיסה ■ לפי סטורנקסט, ב-4 השבועות שלאחר עליית המס האחרונה נרשמה ירידה של כ-10% בהיקף מכירות הסיגריות ■ הנפגעת העיקרית: חברת דובק
  
 
שנתיים אחרי חרם הקוטג': כוחה של תנובה מתעצם
סטורנקסט: בינואר-אפריל השנה עלו מכירות תנובה בשיעור של 4.8% ■ גל ההתייקרויות הביא לעלייה של 3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת בישראל
  
 
צריכת המזון בישראל ירדה מתחילת השנה ב-2.3%
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ בעלי רשתות המזון מתריעים: "יש ירידה בצריכה, והיא רק תחמיר. לציבור מתחיל להיות קשה" ■ ירידה בצריכת מוצרי חלב: הנפגעת העיקרית היא חברת טרה, שרשמה ירידה של 9.7% במכירות
  
 
מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 111 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988