סטורנקסט בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
שוק החלב ב-2012: תנובה התחזקה, טרה נחלשה
ב-2012 הוציא הצרכן הישראלי 7.58 מיליארד שקל על מוצרי חלב - רק כחצי אחוז יותר מאשר בשנה הקודמת ■ טרה, שנהנתה במשך 4 שנים מצמיחה, יורדת באופן חד במכירות ■ בכיר בענף: הרשתות לא מוכנות להוריד גרוש אחד מהרווחיות
  
 
שוק המזון ב-2012: תנובה ושטראוס יציבות, אסם וקוקה-קולה ירדו
שוק המזון והמשקאות צמח ב-2012 ב-1.7% והסתכם ב-32.8 מיליארד שקל
  
 
"שטוחים" כבר לא מנוע צמיחה באסם: יורדת במכירות הבייגלה
סטורנקסט: "דקים דקים" ו"שטוח'לה" בלמו את הצמיחה של אסם בשוק ■ מכירות קטגוריית ה"שטוחים" הצניחו ב-35% את מכירות הבייגלה הרגיל
  
 
תחרות למילקי? מכירות מעדן "מוו" צנחו ב-32%
טרה לא מצליחה לתפוס נתח שוק משמעותי בקטגוריית המעדנים, וכלל מכירותיה בקטגוריה צנחו ב-28% ■ מהלך הוזלת המילקי של שטראוס הוכיח את עצמו
  
 
השקה מוצלחת: מסטיק מנטוס פגע באורביט וב-MUST
הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי
  
 
ירידה של 1%-3% בצריכה ביוני: "מכירות חלשות"
ספקים וקמעונאים מודאגים מהצניחה במכירות: "הירידה במכולות מגיעה ל-10% לפחות" ■ "זה איום ונורא. בשבועיים האחרונים רואים ברקס במכירות בכל השוק"
  
 
אפקט השביתה: מכירות קוטג' תנובה צנחו ב-55%
מכירות שוקו תנובה צנחו במארס ב-21% ■ עצירת אספקת היופלה פגעה במכירות המעדנים לפעוטות, שצנחו ב-36% ■ שוק החלב ירד ברבעון הראשון ב-0.4%
  
 
רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
  
 
שלגון דרדסים הקפיץ את מכירות גלידות נסטלה
כך עולה מנתוני סטורנקסט על שוק הגלידות בשנת 2011 ■ בגלידות נסטלה מנסים לשחזר את ההצלחה עם השקת שלגון אנגרי בירדס ■ גלידת שטראוס נחלשת
  
 
שוק החטיפים צמח ב-9% ל-890 מיליון שקל ב-2011
מלבד המותג צ'יטוס שרושם סטגנציה במכירות, כל יתר המותגים בעשירייה המובילה רושמים צמיחה ■ במבה נחלש אך ממשיך להיות החטיף הנמכר ביותר בישראל
  
 
2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד
השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים
  
 
משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
  
 
הייתה מחאה? נתח השוק של תנובה כמעט לא נפגע
שוק החלב רשם ב-2011 צמיחה כספית של 3.2% ■ נתח השוק של תנובה כמעט ולא נפגע אשתקד - ירד מ-56.9% ל-56.8% ■ הצרכן הישראלי קנה מוצרי תנובה ב-4.315 מיליארד שקל - 3% יותר מבשנת 2010
  
 
מכירות תנובה צמחו ב-2.9% עקב העלאות מחירים
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
  
 
תנובה איבדה באוקטובר נתח משוק החלב לטרה
לפי נתוני סטורנקסט לאוקטובר, תנובה מתחזקת בגבינות המלוחות - אך ממשיכה להיחלש בקטגוריות החלב הניגר והגבינות הרכות ■ מובילי חרם הקוטג': "שוק החלב שחור מרוב עושק, החברות מסרבות להפנים את דרישת הצרכנים למחירים הוגנים"
  
 
סטורנקסט: החרם מכה בתנובה - ירידה של 4.4% במכירות
בשבוע הראשון לחרם ירדו מכירות תנובה ב-4.4%, ובמקביל עלו מכירות שטראוס ב-2.3%, ומכירות טרה עלו ב-2.7%
  
 

<    1234567    >

   נמצאו 111 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988