סטורנקסט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
טמפו | לפני כולם

משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת

המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש

אילנית חיות 09.01.2012
טרה | לפני כולם

הייתה מחאה? נתח השוק של תנובה כמעט לא נפגע

שוק החלב רשם ב-2011 צמיחה כספית של 3.2% ■ נתח השוק של תנובה כמעט ולא נפגע אשתקד - ירד מ-56.9% ל-56.8% ■ הצרכן הישראלי קנה מוצרי תנובה ב-4.315 מיליארד שקל - 3% יותר מבשנת 2010

אילנית חיות 09.01.2012
אסם | לפני כולם

מכירות תנובה צמחו ב-2.9% עקב העלאות מחירים

סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה

אילנית חיות 08.12.2011
טרה | לפני כולם

תנובה איבדה באוקטובר נתח משוק החלב לטרה

לפי נתוני סטורנקסט לאוקטובר, תנובה מתחזקת בגבינות המלוחות - אך ממשיכה להיחלש בקטגוריות החלב הניגר והגבינות הרכות ■ מובילי חרם הקוטג': "שוק החלב שחור מרוב עושק, החברות מסרבות להפנים את דרישת הצרכנים למחירים הוגנים"

אילנית חיות 13.11.2011

סטורנקסט: החרם מכה בתנובה - ירידה של 4.4% במכירות

בשבוע הראשון לחרם ירדו מכירות תנובה ב-4.4%, ובמקביל עלו מכירות שטראוס ב-2.3%, ומכירות טרה עלו ב-2.7%

אילנית חיות 21.09.2011
מוצרי חלב | לפני כולם

מכירות מילקי של שטראוס נפלו 12% ביולי-אוגוסט

מילקי, שנחשב למוצג בלתי מנוצח ומוכר בכ-220 מיליון שקל בשנה, סופג כעת את הזעם על הזינוק במחירו ■ מתחילת השנה עלה מחיר המילקי ב-10%; תוך 4 שנים הוא זינק בכ-40%

אילנית חיות 14.09.2011
טרה | לפני כולם

רגע לפני החרם על תנובה: מכירות מוצרי החלב עלו באוגוסט

אפקט המחאה נגמר? לפי נתוני סטורנקסט, בחודש יולי נרשמה ירידה במכירות מוצרי החלב, אך בחודש אוגוסט הפגיעה כבר כמעט שלא הורגשה, אף שרוב המחירים עלו

אילנית חיות 12.09.2011
טרה | לפני כולם

הישראלים מענישים: תנובה איבדה נתח שוק

מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי חרם הקוטג' גרם לירידה במכירות כלל מוצרי החלב ■ בשבוע שבין 12 ל-18 ביוני ירד נתח השוק הכספי של תנובה ל-57%, לעומת 57.7% בחודש שעבר ■ המגמה החריפה בשבוע שלאחר מכן, כשנתח השוק של תנובה ירד ל-56.5% בלבד

‎‎אילנית חיות‏ 30.06.2011
טמפו | לפני כולם

שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות

זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי

אילנית חיות 16.05.2011
חרדים | לפני כולם

מכירות מוצרי הצריכה במגזר החרדי הגיעו לשיא

ב-2010 הגיעו מכירות מוצרי הצריכה במגזר לשיא של 3.2 מיליארד שקל ■ החרדים קונים יותר מוצרי פרימיום, המותגים הפרטיים שם נחלשים, ורשתות השיווק הגדולות חודרות למגזר במרץ

אילנית חיות 12.05.2011
בן אנד ג'ריס | לפני כולם

השוק מתכווץ: גלידות שטראוס יורדת במכירות

זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים

אילנית חיות 04.05.2011

שטוזים מוקצף של תנובה פגע בדניאלה של שטראוס

חלב וי חיזק את תנובה בקטגוריית החלב המועשר, אך נשנושי קוטג' גרמו לקניבליזציה במכירות ■ על השקת נשנושי קוטג' ושטוזים מוקצף מעיבה העובדה שהמוצרים לא נכנסו לרבוע כחול

אילנית חיות 27.04.2011

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13.02.2011

2010: מוו לא פגע במילקי; שטוזים פגע בגמדים

השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו

אילנית חיות 24.01.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

מעדני מיקי: גידול של של 4.7% בסלטים המצוננים בשוק המבורקד

הצמיחה מתייחסת לחודשים ינואר עד נובמבר 2010 מול התקופה המקבילה אשתקד

שירות גלובס 23.12.2010

   12345678   

   נמצאו 116 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988