סטורנקסט בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
תנובה איבדה באוקטובר נתח משוק החלב לטרה
לפי נתוני סטורנקסט לאוקטובר, תנובה מתחזקת בגבינות המלוחות - אך ממשיכה להיחלש בקטגוריות החלב הניגר והגבינות הרכות ■ מובילי חרם הקוטג': "שוק החלב שחור מרוב עושק, החברות מסרבות להפנים את דרישת הצרכנים למחירים הוגנים"
  
 
סטורנקסט: החרם מכה בתנובה - ירידה של 4.4% במכירות
בשבוע הראשון לחרם ירדו מכירות תנובה ב-4.4%, ובמקביל עלו מכירות שטראוס ב-2.3%, ומכירות טרה עלו ב-2.7%
  
 
מכירות מילקי של שטראוס נפלו 12% ביולי-אוגוסט
מילקי, שנחשב למוצג בלתי מנוצח ומוכר בכ-220 מיליון שקל בשנה, סופג כעת את הזעם על הזינוק במחירו ■ מתחילת השנה עלה מחיר המילקי ב-10%; תוך 4 שנים הוא זינק בכ-40%
  
 
רגע לפני החרם על תנובה: מכירות מוצרי החלב עלו באוגוסט
אפקט המחאה נגמר? לפי נתוני סטורנקסט, בחודש יולי נרשמה ירידה במכירות מוצרי החלב, אך בחודש אוגוסט הפגיעה כבר כמעט שלא הורגשה, אף שרוב המחירים עלו
  
 
הישראלים מענישים: תנובה איבדה נתח שוק
מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי חרם הקוטג' גרם לירידה במכירות כלל מוצרי החלב ■ בשבוע שבין 12 ל-18 ביוני ירד נתח השוק הכספי של תנובה ל-57%, לעומת 57.7% בחודש שעבר ■ המגמה החריפה בשבוע שלאחר מכן, כשנתח השוק של תנובה ירד ל-56.5% בלבד
  
 
שוק המשקאות מתכווץ: ירידה של 5.7% במכירות
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
  
 
מכירות מוצרי הצריכה במגזר החרדי הגיעו לשיא
ב-2010 הגיעו מכירות מוצרי הצריכה במגזר לשיא של 3.2 מיליארד שקל ■ החרדים קונים יותר מוצרי פרימיום, המותגים הפרטיים שם נחלשים, ורשתות השיווק הגדולות חודרות למגזר במרץ
  
 
השוק מתכווץ: גלידות שטראוס יורדת במכירות
זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים
  
 
שטוזים מוקצף של תנובה פגע בדניאלה של שטראוס
חלב וי חיזק את תנובה בקטגוריית החלב המועשר, אך נשנושי קוטג' גרמו לקניבליזציה במכירות ■ על השקת נשנושי קוטג' ושטוזים מוקצף מעיבה העובדה שהמוצרים לא נכנסו לרבוע כחול
  
 
שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
  
 
2010: מוו לא פגע במילקי; שטוזים פגע בגמדים
השקת מעדן מוו של טרה לא פגעה במכירות מילקי של שטראוס, שנסקו לשיא חדש ■ תנובה מחזקת את כוחה בקטגוריית המעדנים עם קרלו ושטוזים ■ גמדים ודניאלה של שטראוס ירדו
  
 
תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
  
 
מעדני מיקי: גידול של של 4.7% בסלטים המצוננים בשוק המבורקד
הצמיחה מתייחסת לחודשים ינואר עד נובמבר 2010 מול התקופה המקבילה אשתקד
  
 
זוגלובק הגדילה את נתח השוק על חשבון טירת צבי ועוף טוב
עפ"י נתוני סטורנקסט, מאז השקת פסטרמה "דק דק" גדל הנתח הכספי של זוגלובק בקטגוריה ב-5% ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "יש כאן ערך מוסף שמצליחים לגבות עליו את הכסף"
  
 
סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
  
 
תנובה איבדה מתחילת השנה 41 מיליון שקל במכירות לצרכן
לפי נתוני סטורנקסט המתייחסים לשוק המבורקד, טרה ממשיכה להתחזק על חשבון תנובה - וב-8 החודשים הראשונים של השנה גדלה ב-83 מיליון שקל במכירות ■ תנובה: "הנתונים שגויים"
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 113 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988