סקר TGI הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

יש מי שנהנה מהבחירות: סקר TGI מצביע על עלייה בשיעור החשיפה לעיתונים

לפי סקר TGI לשנת 2019, לראשונה מזה ארבע שנים נרשמת עלייה בחשיפה לעיתונות • העלייה ניכרת גם בעיתוני אמצע השבוע וגם במוספי סוף השבוע • גם העיתונים הכלכליים מציינים שנה טובה • ברדיו: 103FM מתחזקת, וגלגלצ מתרסקת

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי
סקר TGI | בלעדי

בעקבות סקר TGI המחמיא, הפרסום בתחנות התאגיד מתייקר ב-10%

עליות המחירים של הפרסום בטלוויזיה לא לבד • ל"גלובס" נודע כי טרגט ספיריט, בעלת הזיכיון לשיווק הפרסום של תאגיד השידור, הודיעה לחברות המדיה על התייקרות של 10% על כל זמן הפרסום • הסיבה: העלייה בשיעור ההאזנה לתחנות הרדיו של "כאן" לפי סקר TGI האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2019
עיתונים ישראלים / צילום: תמר מצפי

בהשפעת הבחירות? עלייה קלה בשיעור החשיפה לעיתונים בחציון; ברדיו: גלגלצ יורדת ו-103 מזנקת

מנתוני סקר TGI עולה כי שיעור החשיפה לעיתונות ממשיך לרדת, אולם בחציון הראשון של 2019 נרשמה בכל העיתונים דווקא עלייה קלה שבאה לידי ביטוי גם בעיתונות היומית וגם בעיתונות הכלכלית • ברדיו: 103 כובשת את הבכורה בתחנות המקומיות

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2019
"גלובס"

סקר TGI: "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד בישראל שמסיים את 2018 עם עלייה בחשיפה

עפ"י נתוני TGI המתפרסמים הבוקר, החשיפה ל"גלובס" עמדה בשנה החולפת על 4.8% • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד הצומח בישראל, בניגוד למגמה בעיתונות הכללית ובעיתונות הכלכלית

גלובס 31.01.2019
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

סקר TGI: ירידה בחשיפה לרוב העיתונים, "ישראל היום" עדיין מוביל

למעט "גלובס" שרושם עלייה של 4.5% בחשיפה בימים א'-ד' - כל העיתונים רשמו ב-2018 ירידה משמעותית בחשיפה, לעתים במספרים דו-ספרתיים • "ידיעות אחרונות" רושם ירידה של 18.5% בחשיפה, ו"ישראל היום" - ירידה של 18% • גם ברדיו יש ירידה בשיעורי ההאזנה הליניאריים, אבל היא מתונה ביחס לירידה בעיתונות

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2019
עיתונים ישראלים / צילום: תמר מצפי

נתוני TGI לעיתונות ולרדיו: מי עלה ומי ירד

שיעור הקריאה בעיתונות המודפסת ירד מ-58% ביולי-דצמבר 2015 ל-47% בינואר-יוני 2018 • שיעור ההאזנה ברדיו ירד ל-65.6% במחצית הראשונה של 2018, לעומת 71.2% ביולי-דצמבר 2015

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2018
"גלובס"

עלייה דרמטית בחשיפה ל"גלובס" במחצית הראשונה של 2018

עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%

גלובס 31.07.2018
"גלובס"

צמיחה חדה בחשיפה ל"גלובס" במחצית השנייה של 2017

סקר TGI קובע כי החשיפה ל"גלובס" זינקה במחצית השנייה של 2017 ב-11.6%

גלובס 24.01.2018
עיתונים / תמר מצפי

סקר TGI: "ישראל היום" ממשיך להוביל, ירידה בקריאת עיתונים

החינמון שבבעלות אדלסון ממשיך להיות בעל החשיפה הגבוהה ביותר, ואחריו "ידיעות אחרונות", שחוזר להוביל בגזרת סוף השבוע ■ בשדה הרדיו ניתן להתרשם לראשונה מנתוני תחנות קול ישראל תחת התאגיד: רשת ב' רושמת ירידה; רשת ג' ו-88FM מתחזקות

יונתן כיתאין 24.01.2018

סקר TGI: "ישראל היום" עוקף את "ידיעות אחרונות" גם בסופ"ש

בבדיקה שנתית של הגזרה הכלכלית, "כלכליסט" שומר על יציבות, "גלובס" מתחזק, ו"דה מרקר" נחלש ■ ברדיו, ההובלה עוברת ל-103FM

יונתן כיתאין 20.07.2017
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

TGI: "ידיעות" מגדיל מעט את הפער מ"ישראל היום" בסופי שבוע

"ישראל היום" מוסיף להוביל בשיעור החשיפה למרות ירידה קלה, "ידיעות אחרונות" במקום השני ■ בגזרת העיתונים הכלכליים, "גלובס" מזנק בחציון ועוקף את "דה מרקר" ■ רדיו: גל"צ מובילה באקטואליה, אקו 99FM מובילה ברדיו האזורי

יונתן כיתאין 25.01.2017

"ישראל היום" חדל לפרסם את מספר עותקיו בסופ"ש

בעיתון נהגו לפרסם בעמוד השער את מספר העותקים שהודפסו, שעמד על עד 550 אלף עותקים בסופ"ש ■ לא ברור אם הופחת מספר העותקים שמודפסים ■ "ישראל היום": אין תגובה

יונתן כיתאין 23.01.2017
רדיו קול חי לוגו / צילום: יחצ

ה-TGI החרדי: "קול חי" הכי מואזן, "יתד נאמן" היומון המוביל

סקר TGI במגזר החרדי קבע כי רדיו "קול חי" מוביל עם 31.5% האזנה ■ "יתד נאמן" רשם חשיפה של 24.1% ועלה לעומת השנה שעברה ■ עיתון "משפחה" מוביל בסופ"ש

יונתן כיתאין 05.09.2016
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

האם סקר TGI שואל את השאלה הלא נכונה, הלא מעודכנת?

עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם

מני אברהמי 14.08.2016

TGI: "ישראל היום" נצמד ל"ידיעות"; "הארץ" מתרסק

החשיפה למהדורת ימי החול של "ישראל היום" בינואר-יוני: 39.7%, לעומת חשיפה של 34.9% ל"ידיעות אחרונות" ■ "מעריב הבוקר" מבסס עצמו כעיתון השלישי בחשיפתו

יונתן כיתאין 25.07.2016
טל ברמן ואביעד קיסוס / צילום: יחצ

TGI: תחנות הרדיו האזורי משתלטות; טל ואביעד מתחזקים

עוד מסקר TGI: הציבור ממשיך לשמור אמונים לתוכניות הבוקר של רשת ב', ובראשן "הבוקר הזה" עם אריה גולן ■ זינוק חריג ל"רדיוס" המשדרת בשרון

לי-אור אברבך 28.01.2016

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988