סקר TGI הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
ישראל היום / צילום: יחצ

סקר TGI ל-2015: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" רושם עלייה

"ישראל היום" שומר על ההובלה באמצע השבוע עם רמת החשיפה הגבוהה בישראל - 39.5% - יציבות לעומת שנת 2014 ■ "ידיעות אחרונות" מחזיק בחשיפה יומית ממוצעת של 35.4% - עלייה לעומת 2014

לי-אור אברבך 27.01.2016
ישראל היום / צילום: יחצ

TGI: "ישראל היום" העיתון הנקרא בישראל, "ידיעות" נחלש

עם זאת, עפ"י סקר TGI החצי-שנתי, "ידיעות אחרונות" עדיין מוביל בקריאה בסופי שבוע על פני "ישראל היום" ■ עלייה בחשיפה ל"מעריב" ■ ירידה בחשיפה ל"הארץ" ■ "גלובס" שומר על יציבות

לי-אור אברבך 22.07.2015
יתד נאמן לוגו / צילום: יחצ

סקר TGI: עלייה בצריכת המדיה החרדית

העיתון הנפוץ ביותר במגזר הוא היומון החרדי-ליטאי "יתד נאמן", שחשיפת מהדורת יום שלישי שלו מגיעה ל-57.9% מכלל הציבור החרדי בישראל ■ רדיו "קול ברמה", הפונה לקהל החרדי-ספרדי, מוביל עם 27.1%

לי-אור אברבך 31.03.2015
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

סקר TGI: "גלובס" מזנק 21% בחשיפה במחצית 2 ב-2014

עיתון "גלובס" זינק ביולי-דצמבר לחשיפה של 5% ■ החשיפה ל"ישראל היום" ירדה לראשונה במחצית השנייה ל-38.9%, אך הוא עדיין העיתון בעל החשיפה הגבוהה בישראל ■ "ידיעות" עולה מ-34.5% ל-35.2%

לי-אור אברבך 26.01.2015
סקר TGI

סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל אבל נחלש

תחנת הרדיו המובילה במגזר החרדי היא "קול ברמה", שגוברת על "רדיו קול חי"

לי-אור אברבך 18.09.2014
ישראל היום / צילום: יחצ

TGI: התחזקות משמעותית ל"ישראל היום", נפילה ל"הארץ"

עפ"י הסקר, "ידיעות אחרונות" מוביל בסופ"ש עם חשיפה של 38%, והוא עדיין מספק את חבילת סוף השבוע הנקראת בישראל ■ ומה מעמדו של "מעריב" בסקר האחרון שבו הוא מופיע כמותג עצמאי, לפני שהפך לחלק מקבוצת "ג'רוזלם פוסט"?

לי-אור אברבך 28.07.2014

סקר TGI: "ידיעות" ו"ישראל היום" עם חשיפה זהה - 37.7%

העיתון השלישי בחשיפתו הוא "פוסט", שמסיים שנה עם 8.2% ■ "סופהשבוע" מזנק ל-8.4% ■ גלגלצ - התחנה הכי מואזנת, 103FM מנצח ברדיו האזורי

לי-אור אברבך 20.01.2014

TGI: זינוק בחשיפת "גלובס" במחצית הראשונה של 2013

המחצית הראשונה של 2013 מתאפיינת בירידה בחשיפה הכללית לעיתונות המודפסת ■ "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות" רשמו חשיפה זהה של 36.9% ■ "הארץ" הידרדר ל-5.4% ■ "סופהשבוע" רשם חשיפה גבוהה יחסית של 7.4%

לי-אור אברבך 21.07.2013

סקר TGI: "ישראל היום" מוביל, "ידיעות" מצמצם את הפער

‎למרות משבר הפרינט העולמי, סקר ‏TGI‏ משקף דווקא פריחה עבור תעשיית העיתונות ■ העיתון "מעריב" שילם את מחיר המשבר וירד בחשיפה

לי-אור אברבך 28.01.2013

סקר TGI: "מעריב" עולה בחשיפה לראשונה מזה שנים

במחצית הראשונה של 2012 עלה "מעריב" לשיעור חשיפה של 11.9%, לעומת 10.7% במחצית הקודמת ■ "ישראל היום" ממשיך להוביל בשיעור החשיפה

לי-אור אברבך 25.07.2012

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מנצחים את מאיר איינשטיין ורון קופמן

לפי סקר TGI, תוכנית הספורט של רדיו 102FM נהנית מהאזנה של 132 אלף איש מדי יום ■ לתוכנית המתחרה ברדיו 103FM יש כ-83 אלף מאזינים

מערכת גלובספורט 16.01.2012

TGI: "ישראל היום" נבלם; 10% זינוק בחשיפה ל"גלובס"

בממוצע שנתי, "ישראל היום" הוא העיתון בעל החשיפה הגבוהה בארץ עם 38.1%, לעומת 35.8% של "ידיעות אחרונות" ■ "מעריב" ממשיך לצלול ■ על רקע המחאה החברתית: "גלובס" רשם את העלייה החדה ביותר ■ "ליידי גלובס" מזנק ב-30%

לי-אור אברבך 16.01.2012

"ידיעות אחרונות" פיצח את השיטה

אחרי תקופה ארוכה של אובדן עצות, "ידיעות" מתמודד עם הנשק הבלתי מנוצח - החינמיות

לי-אור אברבך 21.07.2011

TGI: "ידיעות" ו"ישראל היום" ראש בראש בפסגה

החינמון ישראל היום מגיע לחשיפה של 39.3%, אך ידיעות ממשיך להתחזק אתו ■ סופשבוע החדש של מעריב - טוב למגזינים לא טוב לעיתון ■ רדיו: התחנות האזוריות מתחזקות, גלגלצ משנה מגמה ויורדת

לי-אור אברבך 20.07.2011

דרושה: חותמת כשרות של הברנז'ה

"ישראל היום" הוא היומון הכי נקרא בישראל. אז למה הוא נחשב לעיתון לא משפיע?

לילך סיגן 19.01.2011

החינמונים מחיים את הפרינט

סקר TGI הנוכחי מלמד דבר או שניים על מה ש"ישראל היום" עושה ליתר העיתונים בארץ

לי-אור אברבך 18.01.2011

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988