סקר TGI הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

מדינה של קוראי חינם: "ישראל היום" פותח פער מ"ידיעות אחרונות"

החינמון של אדלסון מגיע ל-37.4% חשיפה במחצית השנייה של 2010 ■ "ידיעות" שומר על ההובלה במהדורת הסופ"ש ■ "גלובס" מזנק ב-26% חשיפה מהמחצית הראשונה לשנייה

לי-אור אברבך 18.01.2011

כמה הערות על TGI

הגאווה של "ישראל היום" שווה כמו המוצר, ובכלל צריך לקחת את הנתונים בסקר בערבון מוגבל

רותם דנון 17.08.2010

"ישראל היום" הוריד חזרה את התפוצה בעשרות אלפי עותקים

בעיתון טוענים כי אין קשר לסקר TGI, הבוחן בין היתר חשיפה לעיתונות, וכי העלאת התפוצה של "ישראל היום" בימי חול היתה מהלך קידומי נקודתי שהסתיים

לי-אור אברבך 17.08.2010

TGI הוא רק סקר

כולם מנסים למדוד "מי גדול יותר" ולעשות דרמה מכל נתון, ובדרך חוטאים למקצועיות

איתן כסיף 04.08.2010

זיופי TGI

הסקר שואל את השאלות הלא נכונות ואת האנשים הלא נכונים, ולכן לא ניתן להתבסס עליו

ד"ר חנן גולן 03.08.2010

באווירת מלחמה

בפייסבוק התווכחו אם 'ישראל היום' רק נפוץ או גם משפיע. ברור שהוא משפיע - עלינו העיתונאים

לילך סיגן 31.07.2010

ישראל היום וידיעות אתמול

אם ב"ידיעות אחרונות" יוסקו מסקנות נכונות מהדו"ח, הם יגברו על החינמון של שלדון אדלסון

מתי גולן 30.07.2010

"ישראל היום": חשוף או חשוב?

במערכת "ידיעות אחרונות" מתעלמים מ-TGI, אבל יודעים עד כמה תוצאותיו דרמטיות

לי-אור אברבך 28.07.2010

אדלסון שוטף את המדינה בחינם: "ישראל היום" השתווה ל"ידיעות אחרונות"

סקר TGI למחצית הראשונה של 2010: לראשונה - "ידיעות אחרונות" כבר לא העיתון המוביל במדינה ■ בזירה הכלכלית: "גלובס" מתחזק בשנה האחרונה, לעומת ירידה של 9% ב"דה מרקר" ■ לאחר צניחה נוספת בחשיפה ל"הארץ" - ה"פוסט" מחזק את מעמדו כעיתון הרביעי בישראל

לי-אור אברבך 28.07.2010

TGI: "גלובס" - העיתון הכלכלי היחיד שזינק במחצית השנייה ב-2009

"גלובס" עלה לשיעור חשיפה של 4.4% בשקלול שבועי, לעומת 3.8% בחציון השני של 2008 ■ ירידה משמעותית ל"הארץ": מ-7.4% ל-6.6% ■ "דה מרקר" מידרדר וכך גם "מגזין דה מרקר" ■ "ליידי גלובס" הוא מבין המגזינים הבודדים שרשמו עלייה ■ "פוסט" דחק את "הארץ" למקום החמישי

לי-אור אברבך 27.01.2010

סקרים מתפוגגים

המדיה מתקדמת, אך שיטות המדידה נוצרו מאחור. האם זה סוף הסקרים דוגמת TGI?

שמחה סיגן 31.12.2009

"הגלויה של שלי" רושמת חשיפה של כחצי מיליון איש בחודש

מסקר TGI עולה כי יותר מ-350 אלף איש נחשפים ל"גלויה של שלי" בתדירות של לפחות פעם בשבוע

שירות גלובס‏ 15.10.2009

"ביבי מוכשר אך חלש; שלדון אדלסון שלא מקיז כאן את דמו החליט לעשות לנו שטיפת-מוח עיתונאית"

בן כספית בראיון ל"גלובס": "חזות הכל היא לעשות מכה מהירה, לירוק לכל באר שמישהו אי-פעם שתה ממנה ולדרוך על כל ערך" ■ "לא כל מהדורות החדשות צריכות להתעסק בראיונות צהובים עם אשת הנרצח או המאהבת של העבריין" ■ על אדלסון: "'ישראל היום' - 'פראבדה' הישראלי"

דפנה יודוביץ' 18.09.2009

TGI: "ידיעות אחרונות" בירידה; עלייה בחשיפה ל"גלובס"

נתוני החשיפה מתייחסים למחצית הראשונה של 2009 ■ עלייה בחשיפה גם ל"ישראל היום", "מעריב" ו"ישראל פוסט" ■ יציבות בסך החשיפה לעיתונות המודפסת ■ עלייה בהאזנה לקול ישראל וגלי צה"ל

יעל גאוני 29.07.2009

סקר TGI: כ-15.2% מכלל הציבור נחשבים כ"צרכנים בריאים"

טרנד הבריאות תופס תאוצה: מספר "הצרכנים הבריאים" גדל ב-60% מאז שנת 2001 ■ קיימת עלייה של 47% בהסכמה בקרב הציבור כי "אוכל במסעדות מזון מהיר הוא זבל"

יניב פוהורילס 18.06.2009

סקר TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" מוביל בימי חול, רשת "קו עיתונות דתית" בסופי שבוע

המקומונים והשבועונים החרדים עקפו את העיתונים היומיים "יתד נאמן" ו"המודיע" בסוף השבוע ; 35% מהמגזר הודו כי הם גולשים באינטרנט, למרות איסור הרבנים ; רדיו "קול חי" זוכה לחשיפה של 31% מהמגזר החרדי

אורי רודריגז-גרסיא 01.04.2009

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988