עדיקה בחדשות

סוכן חדשות
 
סניף של עדיקה. / צילום: צילום: ערן סלם
עדיקה רוצה לכבוש את אמריקה: תקים חנות פופ-אפ בסוהו במנהטן
אחרי שדיווחה בתחילת השנה על הקמת פעילות מקוונת בארה"ב, כעת החברה מבקשת לבצע את מהלכי ההתרחבות שלה גם באמצעות חנות פופ-אפ פיזית בשכונת הסוהו בניו יורק
  
 
רביב ברוקמאייר / צילום: ענבל מרמרי
קבוצת גולף צמחה במכירות במחצית הראשונה בכל מגזרי הפעילות
למרות המשבר בענף האופנה: הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות צמח ב-2.5% במחצית הראשונה של 2019 לעומת המחצית המקבילה אשתקד • מנכ"ל גולף, רביב ברוקמאייר: "אנו ממשיכים להשקיע ולהרחיב את פעילות האון ליין של הקבוצה" • המניה עולה לאחר פרסום הדוחות בשיעור נאה של 8.5%
  
 
דדי שוורצברג / צילום: עדיקה
עדיקה צומחת אבל לא מצליחה להרוויח; המניה צנחה ביותר מ-50% מההנפקה
רשת האופנה עדיקה סיימה את הרבעון השני עם עלייה של 29% בהכנסות לכ-31 מיליון שקל, אך גידול בהוצאות בגין פתיחת חנויות חדשות העביר אותה להפסד ברבעון ובמחצית הראשונה של 2019 • המנכ"ל דדי שוורצברג: "לאחר תקופת הדוח התקבלו אינדיקציות חיוביות ראשוניות לפעילות החברה הבינלאומית"
  
 
אפי רוזנהויז/ צילום: שלומי יוסף
שלושה חודשים אחרי ההתפטרות מגולף: רוזנהויז מתפטר גם מראשות עדיקה
רוזנהויז מונה לתפקיד במאי 2016 • בעבר כיהן כמנכ"ל שופרסל, תפקיד לאחריו ריצה תקופת מאסר, זאת לאחר שבית המשפט הרשיע אותו בעבירות של הסדרים כובלים בכל הנוגע לתחרות מול רשת מגה
  
 
רביב ברוקמאייר / צילום: ענבל מרמרי
מנכ"ל גולף: "השוק ימשיך לגבות קורבנות בענף האופנה"
דוחות גולף שפורסמו הבוקר חושפים הפסד של כ-15 מיליון שקל ברבעון הראשון והפסד תפעולי בכל המגזרים מלבד פעילות עדיקה • המנכ"ל רביב ברוקמאייר מגלה אופטימיות ואומר בשיחה עם "גלובס": "גולף גדלה במכירות של עסקי האופנה בינואר-אפריל, מצליחה לשמר ואף לשפר את הביצועים שלה"
  
 
סניף של רשת "גולף" / צילום: בר אל
גולף עברה להפסד של 15 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019
המשבר בענף האופנה לא פוסח על גולף, ומלבד פעילות עדיקה, כל המגזרים רשמו הפסד תפעולי • ההכנסות ירדו ב-12% לעומת הרבעון המקביל ל-195 מיליון שקל • הרווחיות הגולמית נשחקה • ללא התרומה החיובית של תקן IFRS16 לסגמנט התפעולי, ההפסד של גולף היה עמוק יותר
  
 
סניף של עדיקה. / צילום: צילום: ערן סלם
צומחת אבל לא מרוויחה: רשת האופנה המקוונת עדיקה רשמה הפסד רבעוני של כמיליון שקל
מספר העסקאות שביצעה החברה גדל ב-45%, אך סל הקניות הממוצע קטן ב-18% ועמד על 164 שקל בלבד • מניית עדיקה איבדה קרוב ל-40% מאז החלה להיסחר בת"א לפני קצת יותר משנה
  
 
דדי שוורצברג / צילום: עדיקה
עדיקה יוצאת מישראל: השיקה אתר מכירות בארה"ב ובאירופה
בשלב הראשון גויס צוות ייעודי במטה החברה בת"א, והוקם אתר באנגלית תחת הכתובת adika.com • דדי שוורצברג, מייסד ומנכ"ל עדיקה: "זהו מהלך חשוב ומתבקש בהתפתחות המותג"
  
 
סניף של עדיקה. / צילום: צילום: ערן סלם
עדיקה ממשיכה להתרחב: פותחת חנות שביעית בקניון עזריאלי בת"א
המותג, שהפך בשנתיים האחרונות מבעל נוכחות מקוונת בלבד לכזה שיש לו פריסה פיזית, ממשיך לפתוח חנויות • במרץ 2017 נפתחה החנות הראשונה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב
  
 
דדי שוורצברג / צילום: עדיקה
ההכנסות של עדיקה קפצו ב-65% וחצו את ה-100 מיליון שקל ב-2018
עלייה של 27% במספר הלקוחות הפעילים באתר האופנה נתנה את אותותיה: עדיקה סטייל מסכמת את 2018 עם עלייה ברווח הנקי ל-11.3 מיליון שקל • מנגד, נרשמו שחיקה ברווחיות ברבעון ועלייה של 60% בהוצאות ב-2018, בין היתר בשל הוצאות ההנפקה ועלייה במספר העובדים • עלות שכר המנכ"ל דדי שוורצברג הסתכמה ב-2.67 מיליון שקל ב-2018
  
 
דדי שוורצברג / צילום: עדיקה
עדיקה שוקלת להרחיב את פעילות המסחר הקמעונאי המקוון לארה"ב
מהחברה שבשליטת גולף נמסר כי בשלב אין ביכולתה להעריך ולקבוע באופן ודאי את עצם פעילות החברה בארה"ב, ככל שתחל, וכן את משך הפעילות, היקפה או היקף ההכנסות שינבעו ממנה, לרבות אפשרויות הצמיחה ושיעורי הרווחיות
  
 
עדיקה / צילום: שני מוזס
עדיקה מתרחבת: תתחיל לשווק אופנה לילדות מגיל עשר
עד כה מכרה הרשת פריטי אופנה לנערות ונשים, ואילו היום הודיעה על כניסתה למכירת אופנה לילדות בגילאי 10-14 • המוצרים יימכרו תחת השם "עדיקה יאנג" (Adika Young)
  
 
עדיקה/ צילום: ערן סלם
שיפור בתוצאות עדיקה ברבעון השני; השורה התחתונה מאוזנת
מניית עדיקה הניבה את התשואה הגרועה ביותר מבין מנפיקות 2018, עם צניחה של כ-30% מאז חודש מארס
  
 
דדי שוורצברג / צילום: עדיקה
עדיקה מסכמת רבעון עם קפיצה של 64% בהכנסות
חברת האופנה שבשליטת גולף רשמה ברבעון הראשון של השנה קפיצה של 64% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2017, ואלה הסתכמו בכ-22 מיליון שקל
  
 
חנות adika בקריון  / צילום: יחצ
אחרי ההנפקה: קמפיין טלוויזיוני ראשון לאתר האופנה עדיקה
בקמפיין, שתומך בשיתוף-הפעולה עם חברת  בגדי הים גוטקס, הושקעו לפי ההערכות כ-800 אלף שקל • למרות שמדובר בקמפיין טלוויזיה רחב יחסית, בחברה העדיפו לייצר אותו 'אין-האוס'
  
 
דדי שוורצברג / צילום: עדיקה
לא הכול שחור בשוק האופנה: מותג הקמעונאות עדיקה מתרחב
אחרי תל-אביב והקריות, עדיקה בדרכה לפתוח סניפים גם בראשון-לציון ואשדוד • עוד 8 סניפים מתוכננים ל-3 השנים הקרובות
  
 

   1234    >

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988