עלית בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
אישית לוחצת: שנת המבחן של דיוויד פדרמן
במכבי ת"א לא אוהבים להפסיד, אבל בבורסה אוהבים זאת עוד פחות ■ עם חוב גדול לפירעון ב-2012 ועם דיבידנדים המוטלים בספק, דיוויד פדרמן, בעל השליטה במפעלים פטרוכימיים, עומד בפני שנה קריטית לקריירה העסקית הסוערת שלו
  
 
מחפשים בילוי לחנוכה? נסו את מרכזי המבקרים בישראל
מי שנואש ממופעים יקרים ומיצה את השיטוט בקניונים, יוכל לשלב בלו"ז של חופשת חנוכה בילוי במרכז מבקרים ■ ברבים מהם הכניסה ללא תשלום, אך קחו בחשבון שתצאו עם שטיפת מוח קלה
  
 
מוצרי מזון ישראליים זולים יותר בארה"ב
המשך בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון: תה ירוק ויסוצקי עולה בישראל יותר מכפליים, ומחיר מסטיק מאסט של עלית גבוה ב-85% מהמחיר בארה"ב ■ בישראל אין לחברות הוצאות שינוע - ובכל זאת כאן יותר יקר ■ בכיר לשעבר בתעשייה: "ספקים מעטים שולטים כאן בשוק"
  
 
אחרי 42 שנה בקבוצת שטראוס: מיכאל שטראוס פורש
מיכאל שטראוס, שכיהן מ-1969 בתפקידי ניהול בקבוצת שטראוס, מסר כי ברצונו להקדיש את עיקר מרצו וזמנו לפעילות ציבורית ■ במקומו ימונה עדי שטראוס כחבר דירקטוריון
  
 
קמפיינים בסלולר: כך תביאו לסניפים לקוחות "רעבים" לקנייה
גלעד בכר מ-OnTheMob במדור חודשי על הפרסום בסלולר ■ והפעם: ישראכרט רוצה להיות בסלולר אך לא יודעת איך ■ עלית מלמדת להכין קפה טורקי ■ וגם: הניסיון המוצלח שלי עם סליו
  
 
פסק זמן - הפרסומת האהובה השבוע; דני של שטראוס - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
  
 
בשבוע הבא: גל התייקרויות גם בחומוס, קפה, שוקולד וטונה
אם העלייה הצפויה במחירי הדלק ביום ראשון הקרוב לא הספיקה לכם, בימים הקרובים צפויה לחול עליית מחירים רחבה גם במגוון מוצרי מזון וטיפוח
  
 
נילסן: שוקולד פרה מוביל, אחריו קליק ופסק זמן
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
  
 
אבי זיתן
אבי זיתן
כוחה של נוסטלגיה
המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני
לכל אחד מאיתנו יש את הטעמים שהוא נוצר איתו מהילדות, כאלה שמתחברים לזיכרונות ולחוויות קטנות ומרגשות. עבורי, הוופלים של עלית הם מאות...המשך
  
 
הפרסומת של מי עדן עם חיים כהן - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
  
 
יואב פרידור, מנכ
יואב פרידור
מדברים על בפלות
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
בשבוע שעבר פורסמה ב"גלובס" כתבה על נטיית יצרניות מוצרי צריכה לערב את הצרכנים שלהן בעיצוב המוצר. אסם השיקה ביסלי בלי שם והזמינה בני...המשך
  
 
אילו חברות משתפות צרכנים בעיצוב ובחירת שם המוצר?
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
  
 
הכינו את הארנקים: מאות מוצרים יתייקרו החל מ-1 בינואר
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
  
 
סערה בשוק המסטיקים: קדבורי נכנסת, ריגלי ושטראוס במתח
קדבורי משיקה בישראל את מותג המסטיקים ללא סוכר טרידנט ■ המתחרות ריגלי (אורביט) ושטראוס עלית (מאסט) משדרות כלפי חוץ עסקים כרגיל, אבל בשטח הדברים נראים אחרת
  
 
קרב הוופלות של עלית - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
  
 
אל-על - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.83 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ישראכרט, שמציעה הנחות לשלל מופעי חנוכה תמורת כוכבים, עם קמפיין בהשקעה של כ-1.81 מיליון שקל
  
 

<    123456    >

   נמצאו 82 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988