עלית בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
מדברים על הארנב: הקמפיין של פייזר הוא המדובר ביותר ברשת
Twisted Fly: הארנבונים בקמפיין "אל תהיה שפן ניסיונות" עוררו אהדה, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בבעלי חיים, ובנוסף נטען כי החיה בפרסומת היא בכלל ארנב ולא שפן
  
 
ממאזדה ועד עלית: 5 המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע
יבואני הרכב מעלים שלל קמפיינים מושקעים לקראת סוף השנה במטרה לנקות את המחסנים ■ במרכז העיניינים: מאזדה 5 החדשה ומאזדה 2 ■ HOT ממשיכה לחמם את המסך
  
 
ביהמ"ש חייב להכיר במתווכים במכירת מתחם עלית לבוימלגרין
התובעים הציגו בין השאר מייל מסוף 2006, שבו נכתב כי "אם המגרש יימכר ב-110 מיליון לקונה שאתה מייצג - אני מתחייב לשלם לך 5 מיליון דולר כדמי תיווך. מייל זה מבטל כל מייל קודם שלך אליי ושלי אליך"
  
 
קמפיין הוועד למלחמה באיידס הוא הבחירה של שופט הקקטוס רביב יצחקי
הקמפיין שהרשים את יצחקי יותר מכולם היה השיר של להקת ‏SDIA‏ "הולכת עד הסוף" עבור הוועד למלחמה באיידס ■ זו לא פעם ראשונה שמשיקים שיר שבסוף מסתבר שהוא קמפיין, אבל כאן כל המרכיבים התחברו מצוין‏
  
 
פוקס - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל
אצבעות שוקולד פרה של עלית מתמקמות במקום השני בטבלת המותגים המושקעים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
  
 
יוסי לובטון, מנכ''ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
יוסי לובטון
דברו פייסבוקית
עבודת שיווק נכונה ברשת החברתית חוסכת את הצורך בחלוקת פרסים, קופונים והטבות
הצעירים של היום הם רב-לשוניים. הם מדברים עברית, משוחחים באנגלית, יודעים רוסית, ויש אפילו כאלה שהאבא השאפתן שלהם שכנע אותם ללמוד קצ...המשך
  
 
כרמית תובעת משטראוס 22 מ' ש': הכשילה החדרת קדבורי
טוענת כי שטראוס-עלית ביצעה סדרת פעולות אגרסיביות, השתשה לרעה במעמדה המונופוליסטי, הפעילה סנקציות כלכליות ומסכת איומים ולחצים כלפי קמעונאים וסיטונאים ודרשה שידחקו את מוצרי קדבורי מהמדפים
  
 
טל וולק, עורך מדור הספורט בגלובס
טל וולק
מדיניות פיזור הסיכונים של מכבי
בבלי דעת נקטה הקבוצה במהלכים שיצילו אותה מההשלכות הכלכליות של "פנאן גייט"
הכרוניקה של "פנאן גייט" ומצעד הנחקרים הביאו כמובן לקבורת מכבי תל אביב בתקשורת. מתפרקת. מתפוררת. גוססת. וכו' וכו'. כל פרסום על נחקר...המשך
  
 
שטראוס נגד קינדר: משיקה אצבעות שוקולד בהשקעה של 10 מיליון שקל
תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"
  
 
תערוכת המזון העולמית: משקאות האנרגיה מכרו סקס והביתן הישראלי פספס
מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות
  
 
דורון כהן מונה למנהל רשות החברות הממשלתיות
רו''ח כהן כיהן בתפקידים בכירים בחברות כי''ל, עלית ועמידר, והוא נחשב למקורב למפלגת ליכוד
  
 
ביהמ"ש הורה לשטראוס להפסיק לייצר את אריזת השוקולית
צו המניעה הזמני ניתן במסגרת תביעה בסך 5 מיליון שקל שהגיש רועי קרויטורו, הנער המופיע על אריזת המוצר
  
 
עמי ברנד
עמי ברנד
אור אדום לתובעי הסרק
המחוזי דחה פשרה בתביעה ייצוגית משום שמדובר בתביעת סרק. כבר לא חותמת גומי
זה זמן רב, טוענים עורכי-דין המתמחים בתובענות ייצוגיות, כי תביעות הסרק הרבות בתחום מעמיסות על בית המשפט ומונעות בירור של התביעות הר...המשך
  
 
הקמפיין למותג Bites של עלית - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת השבוע
הקמפיין כולל שני סרטונים שהועלו לטלוויזיה ולרשת וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית
  
 
נשיא עלית לשעבר, נתן ניסני, הלך לעולמו
ניסני (62) שימש בעברו גם כמנכ"ל חברת נגה גלידות, מנכ"ל טרה, סמנכ"ל תפעול בפרטנר ונשיא ומנכ"ל סאני אלקטרוניקה
  
 
דירוג המותגים השנתי - מזון יבש: אסם ממשיך את מגמת ההתחזקות
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון ; המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
  
 

<    123456    >

   נמצאו 82 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988