ענת ביין-לובוביץ' בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
האם המיזוג בין טאבולה ואוטבריין יאושר ברשות התחרות?
המיזוג עליו הכריזו אתמול שתי חברות המלצות התוכן לא הפתיע בכירים בענף הפרסום והדיגיטל, שראו בכך חיבור עסקי מתבקש • אך בצד ההבנה של ההיגיון הכלכלי מאחורי המהלך, התעוררו גם סימני שאלה לגבי ההשלכות שיהיו למהלך כזה על הכנסות אתרי התוכן בישראל
  
 
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי
מלחמת האגו הגיעה לסופה עם המיזוג ההכרחי בין אאוטבריין וטאבולה
לחיבור המתבקש בין שתי חברות המלצות התוכן יש היגיון עסקי ברור: טאבולה ואאוטבריין מציעות בדיוק את אותו המוצר בשוק שסובל מתחרות שרק הולכת ומחריפה • המיזוג עשוי לאפשר לשתי החברות הזדמנות הוגנת מול פייסבוק וגוגל, אך הוא גם בשורה רעה לאתרי התוכן הישראליים
  
 
שילוט חוצות בירושלים / צילום: מגה מדיה
מאחד יוצא אחד: מגה מדיה זכתה במכרז לשיווק שילוט החוצות בירושלים
המכרז מאפשר הכנסת סוגים חדשים של פרסום, אך דמי הזיכיון קפצו ל-50 מיליון שקל עבור 5 שנים
  
 
מיה דגן בקמפיין של שופרסל / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של שופרסל
יש לי יום יום חג: שופרסל - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה • הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא של בנק דיסקונט עם כ-1.6 מיליון שקל
  
 
לן בלווטניק / צלם: יחצ
כפי שנחשף ב"גלובס": לן בלווטניק מזרים 100 מיליון שקל לרשת 13
יו"ר רשת 13, נדב טופולסקי, בישר על ההזרמה באיגרת ברכה לחג שנשלחה הבוקר לעובדים • "יש לנו את אנשי הטלוויזיה הטובים בישראל; ברור לנו שכדי לעמוד באתגרים המקצועיים העומדים בפניכם, אתם זקוקים לגב איתן ולמשאבים כלכליים ראויים"
  
 
שרון גל / צילום: תמר מצפי
שרון גל יחליף את נגה ניר-נאמן בהגשת התוכנית "ברקוד" ברשת 13
בתחילת השבוע הודיעה רשת כי ניר-נאמן החליטה לפרוש מהגשת התוכנית "ברקוד", אולם היא תמשיך בפעילותה בחדשות 13 • ברשת מקווים שגל יצליח לשחזר ברצועת הפרה-פריים את ההצלחה שהייתה לו בזמנו בתוכנית "לילה כלכלי"
  
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
איגוד חברות הפרסום יפרסם קול קורא לבחירת יו"ר
הסיבה לפרסום הקול הקורא מגיעה לאחר שאף מנהל בכיר בענף הפרסום לא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום, ובאיגוד נואשו מהניסיונות להביא לבחירת יו"ר בהסכמה
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז
התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל
  
 
לן בלווטניק / צלם: יחצ
מלכוד 13: ברשת מאבדים צופים וחוששים להפוך לערוץ נישה
כשברקע ההכנות לשינויים משמעותיים בלוח השידורים, בעל המניות המרכזי ברשת 13, לן בלווטניק, בוחן הזרמת כספים לערוץ • ובינתיים, במסדרונות החברה העובדים נמצאים באי-ודאות • גם בחברות המדיה מביעים חשש: "הנתונים הבעייתיים של רשת ברייטינג לא טובים לאף אחד"
  
 
בית "ידיעות אחרונות" בראשון לציון./ צילום: כדיה לוי
מתחדש סכסוך העבודה בקבוצת "ידיעות אחרונות"
חודשים ספורים לאחר שנראה היה כי המשבר ב"ידיעות אחרונות" נפתר, והעובדים וההנהלה עלו על מסלול בטוח לקראת הסכם קיבוצי - מתברר כי השמחה הייתה מוקדמת מדי
  
 
אלי קמיר / צילום: איל יצהר
הג'וב החדש של אלי קמיר: יועץ אסטרטגי לרשת 13
קמיר משמש מזה כעשור כיועץ המקורב לבעל השליטה ברשת, לן בלווטניק • ל"גלובס" נודע כי לאחרונה מעורבותו בניהול הערוץ הולכת וגוברת • שמו של קמיר הוזכר כחשוד בעבירות מרמה והפרת אמונים ביחד עם שלמה פילבר בתיק בזק הראשון
  
 
יואב הלדמן / צילום: סיון פרג'
המשנה למנכ"ל רשת 13, יואב הלדמן, יפרוש מתפקידו
הלדמן, אחד הבכירים מהנהלת ערוץ עשר המקורי, מודיע על עזיבה • ניהל את מחלקת הכספים בערוץ עשר מאז 2006 ונשאר בתפקיד למרות שינויים של מנכ"לים ובעלי מניות שהתחלפו במהלך השנים
  
 
אלדד קובלנץ / צילום: דן חיימוביץ
תאגיד השידור הציבורי ייצא למכרז על הקמת מערכת מדידת רייטינג עצמאית
לקראת הפרישה מוועדת המדרוג, ב"כאן" יערכו מכרז לבחירת ספק שיקים עבורם מערכת מדידת רייטינג עצמאית • המטרה: מערכת שתמדוד את נתוני הצפייה בכל אמצעי המדיה - טלוויזיה, רדיו ודיגיטל - ותספק נתון מספרי משוקלל אחד • בינתיים נפגשו אנשי התאגיד עם חברת נילסן
  
 
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו
סקר הפרסומות: קסטרו הכי זכורה השבוע, 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קסטרו "Do whatever you please", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובה של רותם סלע, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
  
 
מנו גבע / צילום: איל יצהר
"כ-25% מהתוצאות שדיווחו לנו היו שקר. לקחתי בחשבון שזה יתחזק הפעם, אבל זה היה מטורף"
דודי חסיד, מנכ"ל קאנטר שביצעה אתמול את המדגם של כאן 11: "הרגשתי לחץ לא נורמלי, אבל כשראיתי את שני המדגמים האחרים, נרגעתי" • מנו גבע, שערך את מדגם חדשות 12: "חלק גדול מהעבודה לפני פרסום המדגם היה לתקן שקרים"
  
 
דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום:
מי הציג את המדגם המדויק ביותר הלילה ומי מהערוצים ניצח בגזרת הרייטינג?
לפי ספירת למעלה מ-90% מהקולות, התוצאה המדויקת ביותר של מדגמי הטלוויזיה שייכת למדגם של כאן 11 ולעדכון המדגם של חדשות 12 שנערך באזור 2 בלילה
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 823 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 52

צרו איתנו קשר *5988