ערן גפן בחדשות

סוכן חדשות
 
ערן גפן ואימי עירון / צילום: כדיה לוי
"חברות ההייטק הפקירו את היכולת הכי חשובה - לספר את הסיפור שלהן"
אנשי הפרסום ערן גפן ואימי עירון ביצעו בשנה האחרונה שינוי מקצועי - גפן הצטרף ל-Wix, ועירון החלה לסייע לחברות הייטק לבנות את המותג הארגוני • בראיון ל"גלובס" הם מדברים על הפער שנוצר בין סוכנויות הפרסום לחברות ההייטק ("קיים תסכול הדדי") • "ב-Wix תמיד אמרו לנו - יצירתיות לא מוציאים למיקור חוץ", אומר גפן • האזינו לפודקאסט ההייטק "רוד שואו"
  
 
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
חוצים את הקווים: אנשי הפרסום שעוברים להייטק מגיעים למיטאפ של "גלובס"
המיטאפ ייערך ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר • הפרסומאי ערן גפן עבר עם סוכנות הפרסום שלו לחברת Wix, ואימי עירון מייעצת לחברות הייטק בנוגע לסטוריטלינג ובניית מותג – השניים ישתתפו בשיחה מעניינת על השינוי שעוברת תעשיית ההייטק וההשפעה שלה על ענף הפרסום
  
 
אבישי אברהמי / צילום: יונתן בלום
Wix רוכשת את סוכנות הקריאייטיב של ערן גפן: "המטרה - להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים בעולם"
גפן טים, שנוסדה ב-2013, עובדת עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו סודהסטרים ומיקרוסופט • צוות החברה הנרכשה יצורף למחלקת השיווק של Wix, וערן גפן יעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד
  
 
קופי שוט של עלית / צילום מסך
משרד גפן טים יטפל בחלק מהפרסום והדיגיטל של שטראוס
המשרד, שמקבל לראשונה דריסת רגל בתקציב שטראוס, יעבוד לצד באומן בר ריבנאי שמטפל במותג
  
 
אילן טוביהו: "אין היום מקום ל-3 זכיינים בטלוויזיה"
טוביהו, המשנה למנכל רשת, בוועידת ישראל לעסקים: "הכסף שלוקח ערוץ 10 זה הכסף שחסר לתעשייה" ■ גיל סמסונוב: "התקשורת שפכה את התינוק עם המים"
  
 
מכוונים גבוה: חברת מייברנדז של ערן גפן עוברת לניו-יורק
החברה, בה שותפים גם רמי שלמור וגדעון עמיחי, מתמחה בניהול תקשורת בין מותגים לבין האוהדים שלהם במדיה החברתית
  
 
פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל
הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן
  
 
גיא פורה ימונה למנכ"ל משותף ב-Y&R אינטראקטיב
פורה - שהצטרף לפני פחות משנה למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על פעילות האינטראקטיב - ינהל את משרד האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי לצד המנכ"לית הנוכחית, הדר להט-אלטמן
  
 
מנכ"ל יוניסל: "השליטה של ה-iPhone בשוק - לא ודאית"
נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"
  
 
בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום
זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית
  
 
נלחמים כאריות
אפשר לפרגן לגדעון עמיחי ולערן גפן על הזכייה ב-4 אריות בפסטיבל הפרסום בקאן
  
 
10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"
(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"
  
 
"גלובס" משיקים את פרויקט "עמק הרעיונות" לקראת פסטיבל "אריה הזהב" בקאן
במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן ; לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו
  
 
"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time
העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע
  
 
שלמור-אבנון-עמיחי ישתתפו בתחרות הפרסום בקאן אך לא ב"קקטוס הזהב"
ההחלטה מעוררת תמיהה בענף ; יאיר גלר: "תחרות הקקטוס היא הצבעה לעובדים בענף, והטיעון שהחיסכון הכספי הוא למען העובדים נראה לי תמוה" ; רמי שלמור: "לא נוציא את אותו כסף שהוצאנו בעבר בתחרויות בחו"ל"
  
 
ערן גפן מכר את חלקו ב-Y&R אינטראקטיב ל-Y&R העולמית
גפן החזיק ב-49% ממניות חברת האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי ; החברה הוקמה לפני כ-7 שנים בשותפות בין גפן לבעלי שלמור
  
 

   1    >

   נמצאו 16 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988