ערן גפן הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
ערן גפן | בלעדי

סוף לסיפור: הפרסומאי ערן גפן עוזב את Wix

רק לפני חצי שנה רכשה ענקית האינטרנט את סוכנות הקריאטיב של גפן, גפן טים, ומיזגה אותה לתוכה • הצוות של גפן ימשיך לעבוד בתוך החברה

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2019
ערן גפן ואימי עירון / צילום: כדיה לוי
רוד שואו | ראיון

"חברות ההייטק הפקירו את היכולת הכי חשובה - לספר את הסיפור שלהן"

אנשי הפרסום ערן גפן ואימי עירון ביצעו בשנה האחרונה שינוי מקצועי - גפן הצטרף ל-Wix, ועירון החלה לסייע לחברות הייטק לבנות את המותג הארגוני • בראיון ל"גלובס" הם מדברים על הפער שנוצר בין סוכנויות הפרסום לחברות ההייטק ("קיים תסכול הדדי") • "ב-Wix תמיד אמרו לנו - יצירתיות לא מוציאים למיקור חוץ", אומר גפן • האזינו לפודקאסט ההייטק "רוד שואו"

עמרי זרחוביץ' וענת ביין-לובוביץ' 31.10.2019
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס

חוצים את הקווים: אנשי הפרסום שעוברים להייטק מגיעים למיטאפ של "גלובס"

המיטאפ ייערך ביום שני הקרוב, 23 בספטמבר • הפרסומאי ערן גפן עבר עם סוכנות הפרסום שלו לחברת Wix, ואימי עירון מייעצת לחברות הייטק בנוגע לסטוריטלינג ובניית מותג – השניים ישתתפו בשיחה מעניינת על השינוי שעוברת תעשיית ההייטק וההשפעה שלה על ענף הפרסום

שירות גלובס 19.09.2019
אבישי אברהמי / צילום: יונתן בלום

Wix רוכשת את סוכנות הקריאייטיב של ערן גפן: "המטרה - להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים בעולם"

גפן טים, שנוסדה ב-2013, עובדת עם מותגים בינלאומיים מובילים כמו סודהסטרים ומיקרוסופט • צוות החברה הנרכשה יצורף למחלקת השיווק של Wix, וערן גפן יעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד

שירי חביב-ולדהורן 19.05.2019
קופי שוט של עלית / צילום מסך
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

משרד גפן טים יטפל בחלק מהפרסום והדיגיטל של שטראוס

המשרד, שמקבל לראשונה דריסת רגל בתקציב שטראוס, יעבוד לצד באומן בר ריבנאי שמטפל במותג

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2016

אילן טוביהו: "אין היום מקום ל-3 זכיינים בטלוויזיה"

טוביהו, המשנה למנכל רשת, בוועידת ישראל לעסקים: "הכסף שלוקח ערוץ 10 זה הכסף שחסר לתעשייה" ■ גיל סמסונוב: "התקשורת שפכה את התינוק עם המים"

רועי ברק 12.12.2011

מכוונים גבוה: חברת מייברנדז של ערן גפן עוברת לניו-יורק

החברה, בה שותפים גם רמי שלמור וגדעון עמיחי, מתמחה בניהול תקשורת בין מותגים לבין האוהדים שלהם במדיה החברתית

אליאב אללוף 03.11.2010

פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל

הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן

אליאב אללוף 23.09.2009

גיא פורה ימונה למנכ"ל משותף ב-Y&R אינטראקטיב

פורה - שהצטרף לפני פחות משנה למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם היה אחראי על פעילות האינטראקטיב - ינהל את משרד האינטראקטיב של שלמור-אבנון-עמיחי לצד המנכ"לית הנוכחית, הדר להט-אלטמן

נועה פרג 17.08.2009

מנכ"ל יוניסל: "השליטה של ה-iPhone בשוק - לא ודאית"

נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"

יוסי ניסן 13.07.2009

בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום

זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית

נועה פרג 05.07.2009

נלחמים כאריות

אפשר לפרגן לגדעון עמיחי ולערן גפן על הזכייה ב-4 אריות בפסטיבל הפרסום בקאן

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2009

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2009

"גלובס" משיקים את פרויקט "עמק הרעיונות" לקראת פסטיבל "אריה הזהב" בקאן

במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן ; לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו

שירות גלובס 22.04.2009

"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time

העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע

שירות גלובס‏ 05.04.2009

שלמור-אבנון-עמיחי ישתתפו בתחרות הפרסום בקאן אך לא ב"קקטוס הזהב"

ההחלטה מעוררת תמיהה בענף ; יאיר גלר: "תחרות הקקטוס היא הצבעה לעובדים בענף, והטיעון שהחיסכון הכספי הוא למען העובדים נראה לי תמוה" ; רמי שלמור: "לא נוציא את אותו כסף שהוצאנו בעבר בתחרויות בחו"ל"

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2009

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988