פסטיבל הפרסום בקאן הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
תלמה בירו /צילום: תמר מצפי

בצל הקורונה: תחרות האפ"י נדחית; התחרות בקאן ממשיכה בינתיים כרגיל

מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "תעשיית השיווק הפרסום נמצאת באחת משעותיה הקשות, ולכן נחכה עד יעבור זעם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM

משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

קמפיין ההנגשה של איקאה: אחרי הפרסים מגיע הקרב על הקרדיט

חשיפת "גלובס": עמותת ראות, העוסקת בהנגשת פתרונות לאנשים עם מוגבלות, טוענת כי הציעה לאיקאה את פרויקט הנגישות שעליו זכתה מקאן ת"א בלא פחות מ-11 פרסים בתחרות הפרסום בקאן • במקאן טוענים מנגד כי מדובר בניסיון לגזור קופון וקרדיט מצד ספק שלא סיפק את הסחורה • כך הפך היום שאחרי הזכייה המרגשת לזירת התגוששות

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2019
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2019
אלדר יוספוב./ צילום : יחצ

"לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים 'וואו'"

הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן

הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2019
עמית משיח / צילום: יח"צ

הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן

המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

3 פרסי "אריות" לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2018
הקמפיין “מעל האזור הארקטי” של אינטל. הפקה פנימית    צילום: יח”צ

תאגידי הענק מתחילים לנהל קמפיינים בתוך הבית

חברות בסדר הגודל של אינטל, בסט ביי ויוניליוור מצמצמות בהדרגה את התלות במשרדי פרסום ומסתמכות על עובדי חברה • התהליך זול ומהיר יותר, אבל האם הוא מספיק קריאטיבי?

וול סטריט ג'ורנל 21.06.2018
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

7 פיינליסטים לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

למשרד יש 5 עבודות מועמדות בקטגוריית מדיה (4 לג'ילט ואחת ל-Fairy) ושתי עבודות מועמדות בקטגוריית PR (ל-Fairy ולבית השאנטי) • אמש כבר נרשמה זכייה ב"אריה ברונזה" למשרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2018
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט

משרד הפרסום ליאו ברנט זכה בפרס בתחרות הפרסום של קאן

המשרד זכה בפרס "אריה הברונזה" בקטגורית שלטי חוצות • לקטגוריה ניגשו 2,620 עבודות, מתוכן עלו לשלב הסופי רק 180

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018
פרוקטר אנ גמבל /צילום: רויטרס - John Sommers

P&G: להגביר את הגיוון המגדרי בשרשרת יצירת הפרסום והתוכן

החברה מנצלת את הבמה המרכזית של ענף הפרסום - פסטיבל "אריה הזהב" של קאן - כדי להכריז על סדרת שיתופי-פעולה שמטרתם להגביר את הגיוון המגדרי • חתמה בין היתר על שיתופי-פעולה עם חברות המדיה והבידור של קווין לטיפה וקייטי קוריק

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2018
המודעה של משרד הפרסום ליאו ברנט

פסטיבל קאן: ליאו ברנט פיינליסט בקטגוריית שילוט החוצות

המועמדות של משרד הפרסום הישראלי היא עבור העבודה "people not symbols" שיצר עבור עמותת נגישות ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2018
קמפיין של סניקרס / צילום: מסך

פסטיבל הפרסום בקאן: החדשנות פתחה הזדמנויות חדשות למשווקים

מכל הדיבורים שנשמעו בשנים האחרונות, דווקא הבינה המלאכותית והבוטים הופיעו במהלכים שייצרו אימפקט משמעותי

מאור חן 27.06.2017
קמפיין של jet.com / צילום: מסך

פסטיבל הפרסום בקאן: חזרה לפשטות לצד שימוש גובר בבינה מלאכותית

רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים

אילנה מונקה 27.06.2017

   123456   

   נמצאו 95 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988