פקקי תנועה בחדשות

סוכן חדשות
 
פקקי תנועה באיילון/ צילום: איל יצהרניצן יוצר / איור גיל ג'יבלי
ניצן יוצר
תנו למחירים לנהל את התחבורה בישראל
יש לאפשר למי שרוצה לנסוע או להסיע אחרים, לעשות זאת
מעשה בשיחת טלפון שהתקבלה במשרדי עיריית לונדון סמוך להתפרקות ברית-המועצות. פקיד בכיר בעיריית מוסקבה ביקש לדבר עם הממונה על אספקת הל...המשך
  
 
פקקי תנועה באיילון/ צילום: איל יצהר
לא מצליחים לשרוד בפקקים? תוך עשור יעלו על הכבישים עוד 1.8 מיליון כלי רכב
הגידול באוכלוסייה והצמיחה בתמ"ג יהפכו את הכבישים ב-2030 לגיהנום • מחקר חדש טוען כי מספר כלי הרכב בכבישים יזנק ל-5.2 מיליון • השקעות העתק בתחבורה הציבורית והפנטזיות על רכב ללא נהג ישפרו את המצב אבל לא ימנעו קטסטרופה
  
 
פקקים בנתיב פלוס - נתיב הקארפול הראשון / צילום: שלומי יוסף
פרויקט "דרך ערך" חוזר: נהגים שיפחיתו שימוש ברכבם הפרטי יתוגמלו ע"י המדינה
המאמצים להוריד את העומס הקשה בכבישים נמשכים והפעם הגיע תורו של החיזוק החיובי • כיצד זה יעבוד ומי יכול להשתתף בפרויקט? "גלובס" עושה סדר
  
 
פקקים באיילון / צילום: איל יצהר, גלובס
מחשבים מסלול מחדש למשרד, והזינוק של בית שמש. כותרות הנדל"ן
למה הפקקים בדרך לתל אביב טובים לראשי הערים רמי גרינברג ומוטי ששון? • ראשת עיריית פריז ומלחמתה במשבר האקלים • למה חייכו השבוע בעיריית כפר סבא ולמה באשדוד תפסו את הראש • וגם: תשובות לכל השאלות (כמעט) על המשך דרכה של תמ"א 38
  
 
פקקים בנתיבי איילון/ צילום: תמר מצפי
תל אביב כבר לא במרכז? לעובדים נמאס להשתרך בפקקים, והחברות מתחילות לחפש אלטרנטיבות בערים אחרות
העומסים בכניסה לגוש דן מביאים עובדים רבים לחפש עבודה שקרובה יותר למקום מגוריהם • בדיקה שערכה חברת צ'מנסקי בן שחר מראה כי חברות כבר מתחילות לחפש אלטרנטיבות למשרדים בת"א, ולא רק בגלל המחיר
  
 
פקקים בנתיב פלוס - נתיב הקארפול הראשון / צילום: שלומי יוסף
האם מתקרב הרגע שבו נוותר על הרכב הפרטי בגלל הפקקים?
עומסי התנועה מתקרבים לכשל קריטי, אבל שוק הרכב החדש ממשיך לדהור קדימה עם עלייה של יותר מ-30% • דוח מיוחד של מדרוג מעריך כי העומסים והתייקרות הרכב יביאו להתכווצות הביקוש, היבואנים וחברות הליסינג ייהנו מתנאים משופרים בטווח הקצר, ומכירות הרכבים החשמליים יזנקו באמצע העשור
  
 
פקקים בנתיב פלוס - נתיב הקארפול הראשון / צילום: שלומי יוסף
תקועים בפקק? אתם צריכים להודות לשר התחבורה
השקת נתיב הקארפול, בו מותרת הנסיעה לרכבים עם שניים או שלושה נוסעים, אמורה לחולל שינוי ביחס לרכב הפרטי • למרות שנתיבי איילון הפכו לפקק תנועה גדול, השינוי שמחולל שר התחבורה סמוטריץ' עשוי להתגלות בעתיד כמהלך ששינה את התחבורה בישראל • האזינו 
  
 
פקקים בנתיב פלוס - נתיב הקארפול הראשון / צילום: שלומי יוסף
פקקים ומדדים - כמה אתם שולטים בחדשות השבוע?
איזו ענקית טכנולוגיה לא עמדה בתחזיות הרווח, למתי דחה האיחוד האירופי את הברקזיט והיכן נתקעו נוסעי אל על? 10 שאלות שיבחנו כמה אתם מעודכנים
  
 
קארפול / צילום: איל יצהר, גלובס
הפקקים של הקארפול לא נעימים, אבל סמוטריץ' צודק: אי אפשר להמשיך עם הרכב הפרטי
בצלאל סמוטריץ' אמנם מחזיק באופן זמני בתיק התחבורה אבל העז לצאת למהלך שקודמו, ישראל כ"ץ, נמנע מלקדם במשך עשור • למרות קיתונות הביקורת, הפקקים והלחץ של הנהגים, הקארפול הוא צעד ראשון בכיוון הנכון וצריך להמשיך להתעקש עליו, עד לשינוי בהרגלי הנהגים • פרשנות
  
 
פקקים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
כאוס הקארפול: הפקקים מחריפים, ואפילו ווייז ממליץ לעקוף דרך נתניה
לאורך הקטע החדש של הנת"צ, בין מחלף נתניה מרכז למחלף פולג, נוצר קיר שבולם את כל התנועה מצפון ומעכב אותה לזמן ניכר • נתנייתים שלוקחים עימם טרמפיסט אולי יחסכו קצת זמן, אבל למי שמגיע מהפריפריה – בין אם לבד ובין אם במסגרת הקארפול - לא צפויים חיים קלים
  
 
פקק תנועה / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיבמיטל סטבינסקי / איור גיל ג'יבלי
עו"ד מיטל סטבינסקי
פקקים ומחסור בחניה: הפתרון הוא (גם) הסברתי
מאות חברות טכנולוגיה פועלות במטרה לסייע ולפתור בעיות תחבורה בארץ ובעולם, אולם זה לא מספיק
תל-אביב היא עיר תוססת, בינלאומית ויפהפייה שלא ישנה לעולם. זוהי גם עיר בה התנועה והחניה הופכות עם הזמן למאתגרות יותר ויותר. לאחרונה...המשך
  
 
פקקים באיילון  / צילום: תמר מצפי
הפקקים יירגעו? 61% מההייטקיסטים אומרים שהם לא מעוניינים לנסוע בקארפול
סקר שנערך בקרב 367 עובדי הייטק ימים אחדים לפני כניסת מיזם "נתיב פלוס" לתוקף, בחן את מידת נכונותם של העובדים להשתמש בתחבורה הציבורית או בתחבורה שיתופית
  
 
קרן טרנר /צילום :איל פישר
מנכ"לית משרד התחבורה עם מסקנות ראשוניות על הקארפול: "לא פוסלים הפקעת נתיב נוסף"
אחרי שנתיבי הנסיעה המיוחדים למכוניות שבהם יותר מנוסע אחד יצאו לדרך, מציגה מנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר מסקנות ראשוניות מהפעלת הנתיב הייעודי ומסבירה שרק בעוד מספר ימים ניתן יהיה לדעת בכמה בדיוק קוצר זמן הנסיעה
  
 
פקקים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
פקק פלוס קארפול: הקרקס התעבורתי פגע הבוקר בכולם
במחלף נתניה, שם מתחיל הנתיב החדש, התברר שכמות הנהגים שנוסעים עם נוסע אחד הייתה מספיק גדולה כדי למלא את הנתיב הייעודי במהירות • נהגים נוספים שיצאו לתומם ממחלפי נתניה, סלקום ופולג, ורצו להשתלב בתנועה המפוקקת של הנתיבים הרגילים - לא הצליחו ונאלצו להמשיך במסלול הקארפול • רק לקראת מכון ווינגייט התנועה הצליחה להשתחרר • דעה
  
 
פקק על כביש 471 / צילום: גיא ליברמן
25 מיליארד שקל זה לא מספיק: כמה המדינה צריכה להשקיע בתחבורה כדי להעלות את הפריון
אם רק נעמוד פחות בפקקים, הפריון של הכלכלה הישראלית יגדל בצורה משמעותית • כמה משמעותית? שגם השקעה של 25 מיליארד שקל בשנה עדיין תהיה משתלמת
  
 
הפגנה נגד הבניה המואצת בפתח תקווה / צילום: גלעד קוולרצ'יק
תוכנית הבנייה המסיבית באזור סירקין תשנה את פתח תקווה לתמיד, והתושבים מתרעמים
תושבי פ"ת וכפר סירקין יצאו למאבק נגד הבנייה הנרחבת הצפויה באזור • הטענות שהם מעלים מצטרפות לטענות שנשמעות בכל מקום שבו מתוכננות דירות רבות בבת אחת: אין תשתיות, יש פקקים, חבל על השטחים הפתוחים האחרונים • ברקע עומדת גם השאלה איך תתמודד העיר עם תוספת התושבים
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 331 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988