פקקי תנועה בחדשות

סוכן חדשות
 
פקק תנועה / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיבמיטל סטבינסקי / איור גיל ג'יבלי
עו"ד מיטל סטבינסקי
פקקים ומחסור בחניה: הפתרון הוא (גם) הסברתי
מאות חברות טכנולוגיה פועלות במטרה לסייע ולפתור בעיות תחבורה בארץ ובעולם, אולם זה לא מספיק
תל-אביב היא עיר תוססת, בינלאומית ויפהפייה שלא ישנה לעולם. זוהי גם עיר בה התנועה והחניה הופכות עם הזמן למאתגרות יותר ויותר. לאחרונה...המשך
  
 
פקקים באיילון  / צילום: תמר מצפי
הפקקים יירגעו? 61% מההייטקיסטים אומרים שהם לא מעוניינים לנסוע בקארפול
סקר שנערך בקרב 367 עובדי הייטק ימים אחדים לפני כניסת מיזם "נתיב פלוס" לתוקף, בחן את מידת נכונותם של העובדים להשתמש בתחבורה הציבורית או בתחבורה שיתופית
  
 
קרן טרנר /צילום :איל פישר
מנכ"לית משרד התחבורה עם מסקנות ראשוניות על הקארפול: "לא פוסלים הפקעת נתיב נוסף"
אחרי שנתיבי הנסיעה המיוחדים למכוניות שבהם יותר מנוסע אחד יצאו לדרך, מציגה מנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר מסקנות ראשוניות מהפעלת הנתיב הייעודי ומסבירה שרק בעוד מספר ימים ניתן יהיה לדעת בכמה בדיוק קוצר זמן הנסיעה
  
 
פקקים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
פקק פלוס קארפול: הקרקס התעבורתי פגע הבוקר בכולם
במחלף נתניה, שם מתחיל הנתיב החדש, התברר שכמות הנהגים שנוסעים עם נוסע אחד הייתה מספיק גדולה כדי למלא את הנתיב הייעודי במהירות • נהגים נוספים שיצאו לתומם ממחלפי נתניה, סלקום ופולג, ורצו להשתלב בתנועה המפוקקת של הנתיבים הרגילים - לא הצליחו ונאלצו להמשיך במסלול הקארפול • רק לקראת מכון ווינגייט התנועה הצליחה להשתחרר • דעה
  
 
פקק על כביש 471 / צילום: גיא ליברמן
25 מיליארד שקל זה לא מספיק: כמה המדינה צריכה להשקיע בתחבורה כדי להעלות את הפריון
אם רק נעמוד פחות בפקקים, הפריון של הכלכלה הישראלית יגדל בצורה משמעותית • כמה משמעותית? שגם השקעה של 25 מיליארד שקל בשנה עדיין תהיה משתלמת
  
 
הפגנה נגד הבניה המואצת בפתח תקווה / צילום: גלעד קוולרצ'יק
תוכנית הבנייה המסיבית באזור סירקין תשנה את פתח תקווה לתמיד, והתושבים מתרעמים
תושבי פ"ת וכפר סירקין יצאו למאבק נגד הבנייה הנרחבת הצפויה באזור • הטענות שהם מעלים מצטרפות לטענות שנשמעות בכל מקום שבו מתוכננות דירות רבות בבת אחת: אין תשתיות, יש פקקים, חבל על השטחים הפתוחים האחרונים • ברקע עומדת גם השאלה איך תתמודד העיר עם תוספת התושבים
  
 
פקקי תנועה/   א.ס.א.פ קריאטיב / Shutterstock : צילום
ממשיכים לשבור שיאים: מספר כלי הרכב בישראל גדל ב-2018 ב-3.9%
לפי הלמ"ס, סך הקילומטראז' של כלי הרכב המנועיים בארץ גדל ב-2018 ב-2.7% לעומת 2017 והגיע ל-61.2 מיליארד ק"מ
  
 
פרופ' נדין טרכטנברג  / צילום: גבע רונן
מהעומס בכבישים ועד הפערים החברתיים העצומים - מהי הבעיה הכלכלית הכי דחופה בישראל?
שאלנו שורה של כלכלנים בכירים מהי הבעיה הכלכלית הכי דחופה בישראל • בין תשובות מיידיות כמו הגירעון התופח לבין תשובות קיומיות כמו הסכסוך הישראלי-פלסטיני, היתה תשובה אחת שבלטה מעל כולן • ומדובר בבעיה שמקפלת בתוכה את רוב הרעות החולות של החברה הישראלית
  
 
חניון תת קרקעי / צילום: יחצ
רוצים חניה לכל עובד? אז אל תתלוננו על הפקקים
המדינה משלמת מיליוני שקלים בחודש שכר דירה על בניינים חדשים שהעובדים מסרבים לעבור אליהם בגלל חניה. אסור להיכנע להם • דעה
  
 
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף
מי התחייב לבנות עיר חרדית ומי מבטיח תחב"צ 24 שעות ביממה? מצעי המפלגות בנושאי דיור ותחבורה
ישראל ביתנו מתכוונת לממן בנייה בכספי הפנסיה שלנו; העבודה-גשר מציעה שהמדינה תבנה 200 אלף דירות בתוך חמש שנים; מרצ מציעה תחבורה ציבורית 24 שעות בכל ימות השבוע; בימינה מציעים לסלול מסילת רכבת עד צומת תפוח; ובמפלגת השלטון ממשיכים לא לענות • "גלובס" פנה למפלגות בניסיון להבין איך הן מתכוונות לפתור את הבעיות בתחום הדיור והתחבורה
  
 
בצלאל סמוטריץ' / צילום: שלומי יוסף
עד כמה קצרה הדרך של בצלאל סמוטריץ' מאלקנה לתל אביב?
בצלאל סמוטריץ' משווק את השומרון ומתגאה בקרבת האזור למרכז הארץ: "מרעננה לתל אביב לוקח יותר זמן לנסוע מאשר מאלקנה לתל אביב" • מדדנו זמנים ברכב הפרטי, ברכבת ובאוטובוס • המשרוקית של גלובס
  
 
פקקי תנועה/   א.ס.א.פ קריאטיב / Shutterstock : צילוםמיכל ביטרמן / איור: גיל ג'יבלי
מיכל ביטרמן
אכלו לאט, למדו מהר!
הדור הצעיר כבר בא אל הדור הנוכחי בטענות על השבר העמוק שיצר
אומרים שלאכול לאט זה בריא יותר. ללמוד לאט זה לאו דווקא כך. בכל הנוגע לסוגיות הליבה של התנהלות משק האנרגיה, המים, התחבורה, המרחב הב...המשך
  
 
פקק / צלם: תמר מצפי
ישראל עומדת על סף משבר תחבורתי. זה מה שצריך לעשות – ועכשיו
אם שום דבר לא ישתנה - בתחילת העשור הבא המצב בכבישים ייצא משליטה • מחיר הפקקים לא יהיה רק אובדן שעות עבודה, אלא שיתוק צירי מפתח, החמרת מצבי חירום וסכנה לגישה לנתב"ג • תוכניות לטווח ארוך מתעכבות, וזה הזמן לחמישה צעדים מיידיים אפשריים
  
 
הפקק ביציאה מקדימה־צורן / צילום: איל יצהר
אין אלטרנטיבה לצפיפות במרכז הארץ: גם תוכניות המתאר באזור שרון נתקעו בגלל הפקקים
הצפיפות במרכז מחייבת את הדבר שהממשלה הכי שונאת לעשות: לפתח את הפריפריה • לא בצורה של מלל ריק, אלא ע"י יצירת אלטרנטיבה ראויה לאיכות חיים טובה גם במקומות שאינם ברדיוס של 30 ק"מ מת"א • פרשנות
  
 
תחבורה ציבורית / צילום: איל יצהראביעד הומינר רוזנבלום / איור גיל ג'יבלי
אביעד הומינר-רוזנבלום
לא זו הדרך לשיפור התחבורה הציבורית
בתכנון תחבורה ציבורית, כמו במדיניות ציבורית בכלל, אין פתרונות קלים
הקטסטרופה התחבורתית שעליה ממונה כעת שר התחבורה הטרי והזמני בצלאל סמוטריץ' מטילה עליו אחריות רבה לשעות הפנאי והמשפחה שלנו, למיליארד...המשך
  
 
קדימה צורן / צילום: אבישי טייכר, ויקיפדיה
בגלל הפקקים: תוכנית המתאר של קדימה-צורן תוחזר לדיון מחודש למרות שאושרה בשנה שעברה
התוכנית שאושרה מבקשת להגדיל את היישוב פי שניים וחצי, וראשת המועצה הצהירה בעבר כי תמנע בנייה למגורים אם לא יימצאו פתרונות תחבורתיים תואמים • ההחלטה עלולה להוות "תקדים" במאבקים נגד תוכניות אחרות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988