פרטנר בחדשות - עמוד 24

סוכן חדשות
 
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
ירידה בהכנסות פרטנר ב-2015; עברה להפסד של 40 מיליון שקל
הכנסות פרטנר אשתקד הסתכמו ב-1.054 מיליארד דולר ■ ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) רשמה ירידה של 8% ל-18 דולר, בעוד בסיס מנויי הסלולר ירד ב-4% ■ להפסד אחראית גם הפסקת השימוש במותג "012 Smile" בתחום הקווי ב-2017, שגררה הפחתה חשבונאית גדולה
  
 
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
הסכם קיבוצי בפרטנר: תוספות שכר ושיפור התנאים הסוציאליים
ההסכם יחול על כ-3,000 עובדי החברה ויהיה תקף עד סוף השנה הנוכחית ■ עפ"י ההסכם, עובדים שהשלימו 18 חודשי עבודה בחברה יהיו זכאים בשנת 2016 לתוספת שכר דיפרנציאלית ■ בנוסף, העובדים יזכו לבונוסים וקרן השתלמות
  
 
דפי תטפל, פרטנר/ צילום: דפי הירשפלד שלם
אין מתנות חינם: צפו בשיטה המקוממת של חברות הסלולר
היום בתוכנית הביורוקרטיה של גלובס TV: מאות לקוחות מוצאים את עצמם נופלים בפח שטומנות להם החברות הגדולות עם "מתנות" שקיבלו לכאורה במתק שפתיים של מוכרן או מוכרנית, וזאת רק כדי להפוך אותם ללקוחות מחויבים בעל-כורחם, שישלמו על המוצרים בפועל
  
 
ניר שטרן ואיציק בנבנישתי / צילומים: איל יצהר ותמר מצפי
ייצוגית נגד פרטנר וסלקום: גובות תשלום על דחיית שיחה בחו"ל
בבקשה לייצוגית, בהיקף מוערך של עשרות מיליוני שקלים, נטען: "אם הלקוח לא רכש חבילת תקשורת הכוללת דקות שיחה בחו"ל, לרוב הוא מחויב בגין דקת שיחה מלאה שמחירה עשרות שקלים - רק כי דחה את השיחה"
  
 
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
מנכ"ל פרטנר: "כל העיסוק סביב ההשקה עשה לנו רק טוב"
עסקת סלקום-גולן טלקום, הפיגור בטלוויזיה, האפשרות למיזוג עם הוט, הקשר בין ראש הממשלה לבעלי בזק והעובדים שהכריזו סכסוך עבודה בחברה ■ איציק בנבנישתי מדבר על סערת המיתוג מחדש בראיון ל-G
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; הוט מובייל עדיין הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות
  
 
מיכאל גולן / צילום: דור מלכה
ניודים בסלולר בפברואר: גולן נופלת, הוט מובייל צומחת
גולן טלקום איבדה כ-4,000 לקוחות, הוט מובייל גייסה כ-9,700 ■ פרטנר איבדה כ-5,000 מנויים, סלקום איבדה 2,600 לקוחות, ופלאפון - 3,200
  
 
טאבלט טרנספורמר פד TF303 של אסוס / צילום: יחצ
כך תימנעו מעסקאות שמציעות מתנות חינם אבל עולות הרבה
בפעם הבאה שחברת סלולר מציעה לכם טאבלט "במתנה", התעקשו לקבל מסמך המפרט את הסעיפים המהותיים בעסקה
  
 
קמפיין הוט/ צילום: יחצ
דאבל לטריפל: הוט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
"ידיעות" סירבה לתת לקמפיין פרטנר מיקומים מועדפים בסופ"ש
זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים
  
 
סלולר / צילום: רויטרס
פרטנר וסלקום יחדיו במאבק נגד ביטול ההפרדה המבנית בבזק
שכרו במשותף את חברת הייעוץ אוקסרה על מנת להיאבק בתוכניות הביטול של משרד התקשורת ■ אחד הרעיונות המסתמנים הוא הקמת חטיבה סיטונאית בבזק שדוחותיה יהיו שקופים
  
 
קשת לוגו / צילום: יחצ
הסכסוך בין זניט וקשת הגיע לממונה על ההגבלים
עוד לפני שהחליטה להוריד את הקמפיין של פרטנר, פנתה חברת המדיה לרגולטור כדי שיבדוק אם המכתב של סמנכ"ל השיווק של קשת, שהתווה חוקי משחק חדשים
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2
טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
לא מתחברים: פרטנר נקלעה למאבק בין זניט לזכייניות
לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה
  
 
חיים סבן / צילום: יחצ
בעלי פרטנר חיים סבן ייפגש היום עם רה"מ נתניהו
הפגישה צפויה לעסוק בעיקר בנושאים פוליטיים, אך יחד עם זאת עשויה לעלות בה סוגיית הקושי של פרטנר להתחרות בשוק התקשורת והניסיון שלה להשיג איזון רגולטורי מול בזק
  
 

<    171819202122232425262728293031    >

   נמצאו 1903 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 119

צרו איתנו קשר *5988