פרטנר TV בחדשות

סוכן חדשות
 
שלט חוצות של קמפיין משותף של פרטנר TV ואמזון פריים וידאו / צילום: באדיבות זניט
אמזון רוצה אתכם גם במסך: יוצאת בקמפיין משותף עם פרטנר TV
סלקום לא נותרה אדישה למהלך של המתחרה, והיא מכריזה היום על חתימת הסכם עם אמזון בישראל להפצת אפליקציית אמזון פריים וידאו על גבי ממיר סלקום, ותאפשר גם גישה ישירה מכפתור ייעודי בשלט לתכני אמזון
  
 
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
עלייה מינורית בהכנסות פרטנר לצד שחיקה ברווח התפעולי וירידה חדה ברווח הנקי
הרווחיות התפעולית במגזר הקווי ברבעון השלישי צנחה ב-88% והסתכמה ב-2 מיליון שקל בלבד, לעומת 16 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • ההתרסקות ברווחיות הקווית באה למרות צמיחה במספר מנויי פרטנר TV וגידול בהיקף הפריסה של הסיבים
  
 
ספוטיפיי / שאטרסטוק
פרטנר תאפשר ללקוחות הטלוויזיה להשתמש בספוטיפיי
בפרטנר אומרים כי שירותי מוזיקה בטלוויזיה הופכים להיות יותר ויותר מבוקשים • ההטמעה של אפליקציית ספוטיפיי בממירי פרטנר תהיה אוטומטית
  
 
איציק בנבנישתי / צילום סיון פרג'
על רקע חולשת שוק הסלולר: פרטנר מסכמת רבעון עם הכנסות של 781 מיליון שקל ורווח סמלי
חברת התקשורת סיימה את הרבעון השני של 2019 עם רווח נקי מזערי של 3 מיליון שקל • הכנסותיה ירדו במחצית הראשונה של השנה ב-3% לכ-1.57 מיליארד שקל
  
 
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
חולשה סלולרית: רווח סמלי של 2 מיליון שקל בלבד לפרטנר ברבעון הראשון
החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2019 עם הכנסות של 794 מיליון שקל, לעומת 814 מיליון שקל ברבעון הקודם ו-826 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • לצד צמיחה בהכנסות משירותים נייחים וטלוויזיה, הכנסות פרטנר משירותי סלולר המשיכו להישחק • המניה מגיבה לדוחות בירידה של 1%
  
 
פרטנר / יחצ
נטפליקס בחוץ, ספורט פרימיום בפנים: הפיתויים של פרטנר TV
פרטנר TV מפסיקה את הטבת נטפליקס למצטרפים החדשים, ובמקומה תציע מהשבוע הבא הטבת ספורט פרימיום לחצי שנה ללא שינוי במחיר החבילה
  
 
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
פרטנר שברה שיא במכירות יומיות של פרטנר TV
מייל פנימי שנשלח לעובדי פרטנר מספר על הצטרפות של 1,000 מנויים ביום אחד לשירותי הטלוויזיה של החברה
  
 
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
פרטנר TV מתחילה לשווק פרסומות מותאמות ללקוח
החברה מטמיעה מערכת Addressable tv בשידוריה • החברה הראשונה שתפרסם פרסומות מותאמות ללקוח היא סנו • כ-118 אלף משקי בית מחוברים כיום לממירים החכמים של פרטנר - כמות קטנה במונחי פרסום
  
 
שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק
פרטנר חוזרת לסבסד את נטפליקס לחצי שנה למנויים חדשים
ההטבה מיועדת ללקוחות חדשים שיצטרפו לפרטנר TV בשילוב אינטרנט או בשילוב אינטרנט וטלפון נייח, במחיר של החל מ-129 שקל לבנדל או טריפל על גבי תשתית הסיבים של פרטנר, או החל מ-139 שקל על גבי תשתית בזק או הוט • בנוסף דיווחה היום פרטנר כי יש לה יותר מ-118 אלף משקי-בית הנהנים משירות הטלוויזיה
  
 
קמפיין סלקום TV / צילום: יחצ
סלקום TV מיישרת קו: תחסום את תכני ה-VOD שלה ביום כיפור
"הנחמה" לצופי סלקום TV, כמו גם למנויי פרטנר TV, היא הגישה לתכנים אחרים דרך שירות הקלטת כל התכנים המשודרים (Catch up), בפרטנר לתקופה של שבועיים אחורה ובסלקום לתקופה של שבוע לאחור • אפליקציות דוגמת נטפליקס יהיו זמינות
  
 
סלקום TV מועמדת בולטת, כיוון שנסמכת כבר כיום עלה מערך
אז מה אם הבטיחו: סלקום מעלה מחירים גם למצטרפים טריים
הבוקר שלחו ל"גלובס" כמה לקוחות של סלקום צילומי הודעות שקיבלו מן החברה, וזאת למרות שחלק מהלקוחות האלו התחברו לסלקום בחודשים האחרונים תוך קבלת התחייבות שהמחיר המוזל יישאר בתוקף במשך שנה
  
 
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
פרטנר מבטלת את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה
במקום זאת תציע פרטנר למצטרפים חדשים שנה צפייה בערוצי הספורט פרימיום ללא תשלום • במקביל, החברה מייקרת ב-10 שקלים את מסלול הטריפל או הבאנדל שלה, מ-129 שקל ל-139 שקל
  
 
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
חולשה בתוצאות פרטנר: הרווח הנקי הרבעוני כמעט התאפס
פרטנר הרוויחה ברבעון השני 2 מיליון שקל בלבד, זאת על רקע התחרות בשוק הסלולר • בחברה מתנחמים ב-100 אלף מנויים לשירות פרטנר TV: "יצר מפץ בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית"
  
 
חיות בר / צילום: יחצ
תוכנית רעיונות: איך הופכים פנטזיה למוצר בפחות ממיליון דולר
יש דרכים לגרום לרעיונות להפוך מפנטזיה משורבטת באפליקציית הרשימות באייפון, למוצר בידור חי ומנגן • את המודל העסקי עוד נברר, אבל אנחנו בטוחים שכרייה של אנרגיה יצירתית זה משהו שמשתלם לכל המעורבים • מדד המותגים
  
 
נטפליקס  / צילום: Shutterstock  א.ס.א.פ קרייטיב
yes והוט נכנסות לקרב בלימה נגד נטפליקס והמתחרות החדשות
הדוחות הכספיים של ענקיות התקשורת בארה”ב מספקים הוכחה נוספת לכך שיותר צופים מעדיפים את הטלוויזיה האינטרנטית החדישה והזולה על פני הטלוויזיה המסורתית, וגם בישראל המגמה דומה • כעת החברות הוותיקות משיבות מלחמה עם הורדת מחירים ושירותים אינטרנטיים משלהן
  
 
איוב קרא / צילום: שלומי יוסף
המדינה תחל לפקח על סלקום ופרטנר; תפחית פיקוח על הוט ויס
שר התקשורת איוב קרא הציג היום את הצעת החוק שאמורה להסדיר את שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית • יחד עם זאת, הפיקוח יחל רק מרף הכנסות שסלקום TV ופרטנר TV רחוקות ממנו, ולחוק עוד צפויות תלאות רבות • ומה לגבי פיקוח על נטפליקס? "לא נהיה אור לגוים בסוגיה הזאת"
  
 

   1234    >

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988