פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
שיווק על ידי משפיענים / אילוסטרציה: שאטרסטוק
"מנהלי שיווק מצייצים" בחרו: ynet האתר מועדף לפרסום במגזר הכללי, "גלובס" בכלכלי
כך עולה מסקר משותף של קבוצת הפייסבוק "מנהלי שיווק מצייצים" וחברת המחקר Segmanta • "גלובס" מוביל בהעדפה של המפרסמים לפרסום מתוך כלל האתרים הכלכליים: 25.9% ממשתתפי הסקר ציינו כי יפרסמו בו בשנה הבאה
  
 
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל
מיזם חדש: פלטפורמה לשיתוף מידע בנושאי דיגיטל, שיווק ופרסום
מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"ל בית הספר למקצועות הדיגיטל Digitalent, ואסף וענבר דותן, הבעלים של חברת הייעוץ BO Business Online, חברו למיזם טכנולוגי של שיתוף מידע הנקרא Update Club
  
 
עובדי ההייטק / צילום: Shutterstockאורנה רודי / איור: גיל ג'יבלי
אורנה רודי
בהייטק שיווק זה בעצם פרסום
איפה יותר כדאי לעבוד, בהייטק או בתעשיות המסורתיות?
בתעשיית ההייטק, להבדיל מהתעשיות המסורתיות, מנהל שיווק הוא למעשה מנהל פרסום, או בשמו המחודש - מנהל תקשורת שיווקית. מדוע? בגלל מורכב...המשך
  
 
שוק הנדל"ן / צילומים: איל יצהר, אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי
מרוקנים מדפים: הוצאות הפרסום המפתיעות על דירות מחיר למשתכן
חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"
  
 
ועידת MAD 2019 / אילוסטרציה: יח"צ
דת, מותגים ואמונה בוועידת MAD השנתית של "גלובס"
מכדורגל, דרך מלחמת הכוכבים ועד טבעונות - המותגים הפכו לדתות החדשות • הצטרפו אלינו בהיכל התרבות בתל-אביב לשיחות על כדורגל, הערצה, טבעונות - ואיך כל הדברים האלה מתקשרים לשיווק, פרסום ומיתוג
  
 
מתוך הקמפיין של הלמן אלדובי
הכירו את זרוע ההשקעות האסטרטגיות החדשה של קשת
על רקע דפוסי הצפייה והפרסום המשתנים, קשת מחפשת מודלים עסקיים חדשים שיצמצמו את התלות שלה בפרסום המסורתי • לצד זרוע ההשקעות בתוכן, החברה אימצה מודל מבוסס הצלחה, שבו היא נותנת לחברות זמן פרסום במיליוני שקלים בתמורה למעורבות בניהול, בפיתוח ובהשבחת החברה • עד כה התקשרה קשת, בין היתר, עם סטודיו סי, ליברה, אקספון והלמן אלדובי • מה חושבים המפרסמים "הרגילים," ומה הסיכונים? "גלובס" חושף את מאחורי הקלעים
  
 
חדוה בר / צילום: איל יצהר
בנק ישראל הפחית את הקנס שהשית על MAX בשל אי הזהרה כנדרש בעת שיווק הלוואות
בנובמבר האחרון בנק ישראל השית קנס של 1.5 מיליון שקל על MAX, וגם על דיסקונט במקביל, לאחר שלא פעל בהתאם להוראות החלות על תאגידים בנקאיים בענייני פרסום • כעת בבנק ישראל הפחיתו את גובה הקנס ב-10% בטענה כי ההפרה בוצעה לפני למעלה מ-5 שנים
  
 
פרוייקט מחיר למשתכן בירושלים/ צילום:רפי קוץ
כ-40% ממשתתפי הגרלת מחיר למשתכן מתמודדים על תל אביב

נכון לאתמול בערב נרשמו להגרלה בעיר הגדולה 6,754 משקי בית • ערים נוספות שצוברות פופולריות בהגרלות שיינעלו מחר הן בני ברק, ראש העין, אבן יהודה וירושלים, ואולם בדיקה של yad2 מעלה, שלא בכל המקומות ההגרלות משתלמות

  
 
בורסת לונדון / צילום: פול האקט, רויטרס
אז מה אם השווקים רועדים: מטומי מתכננת לגייס הון בבורסת לונדון
כך עולה ממצגת של חברת הפרסום הדיגיטלי למחזיקי האג"ח שלה, ובה עדכון למתווה הסדר החוב שהיא מציעה להם • במסגרת גיוס ההון המתוכנן, בעלי המניות העיקריים בחברה יתחייבו להשקיע עד 8 מיליון דולר מסך הגיוס, שיגיע ל-8-12 מיליון דולר
  
 
פרסום חוצות. / צילום: שלומי יוסף
"מחיר למשתכן הקפיאה גם את פרסום הנדל"ן"
תוכניות החילוץ של שרי האוצר הקודם יאיר לפיד ושר האוצר הנוכחי משה כחלון למשבר בענף הנדל"ן הכניסו את הפרסום בתחום לקיפאון • ברבעון האחרון המפרסמים מדווחים על עלייה בדרישה לפרסום, אבל יזמיות המגורים יצטרכו בקרוב לחזור להשקיע במיתוג ובבניית תדמית
  
 
יוסי לובטון עדו הר־טוב, גיתם
"המדיות קורסות, משרדי הפרסום לא מרוויחים והמפרסמים מרוויחים יפה"
יוסי לובטון, יו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס, ועדו הר-טור, מנכ"ל קבוצת גיתם, מסמנים את האתגר הראשון של הענף: שינוי שיטת התגמול • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור
ניצחון האדם על האלגוריתם: הקאמבק הגדול של הקריאייטיב
אחרי שנים קשות שעברו על מחלקות הקריאייטיב בגלל הדרישה לפרסום מבוסס תוצאות, היצירתיות עושה קאמבק • המפרסמים הבינו שטרגוט אינו תחליף לבניית מותג, ואלגוריתם לא יחליף קריאייטיב אנושי • הקריאטיביות אמנם עשתה התאמות לעידן הדיגיטל אבל העולם (עדיין) שייך ליצירתיים • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
Me Too/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
תשברו שתיקה: תופעת ה-MeToo# פסחה על ענף הפרסום הישראלי, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי
MeToo# פסח על ענף הפרסום, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי • האם הנשים שבתקופתן הטרדה מינית הייתה כמעט עניין של נורמה יפסיקו לשתוק? • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
בית חכם / שאטרסטוק
אתם לבד בבית? סירי ואלקסה יודעות את זה: המהפכה הבאה בעולם הפרסום תגיע מהבית החכם
בעתיד הלא רחוק, הרמקולים החכמים יוכלו לזהות מתי אתם מאוהבים, עצובים או סתם רעבים – אפילו לפני שהבנתם שאתם כאלה • כך שלא תופתעו אם השליח ידפוק פתאום בדלת עם זר פרחים, דובי גדול ופרוותי או פירה עם בצל • הכירו את השלב הבא בעולם הפרסום • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
מערכת הפרסום של פייסבוק / צילום: Shutterstock
דווקא לפני הבלאק פריידיי: מערכת הפרסום של פייסבוק שותקה
מערכת הפרסום (Ads Manager) של פייסבוק שותקה קרוב ליממה • נבהיר שלא מדובר בתקלה הנוגעת רק לשווקים בחו"ל: למעשה כל מי שמנהל היום עסק ומפרסם, בוודאי מי שמנהל סחר אלקטרוני כלשהו, נפגע
  
 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
הפרסומאי שהריץ את נתניהו בבחירות הקודמות: "עזה תתקע את הקמפיין של ביבי"
האסטרטג והפרסומאי רמי יהודיחה משרת את החברות הגדולות במשק, אבל הזירה המועדפת עליו היא הפוליטיקה • לאחרונה הוביל את הקמפיין של ראש עיריית ירושלים החדש, משה ליאון • בראיון ל"גלובס" מספר יהודיחה שהבחירות המקומיות היו מלוכלכות, וטוען שטרם החליט אם להצטרף לנתניהו
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 460 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 29

צרו איתנו קשר *5988