פרסום בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
דייב כהן / צילום: תמר מצפי
השכר בפרסום: 6,000 שקל לתקציבאי, 120 אלף שקל למנכ"ל
השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה
  
 
צעירים מול פרסומת של Snapchat / צילום: בלומברג
הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה
עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון
  
 
יוסי ירקוני  / צילום: מתוך אתר חברה
מפרסמים, שימו לב: כך תוציאו את המקסימום מתקציב הפרסום
חברות שנפגעו ממבצע "צוק איתן" זקוקות למהלך מהיר ומדויק שיגביר את המכירות, ועל כן הן צריכות קמפיין רזה יחסית ואפקטיבי מאוד
  
 
דיזנגוף סנטר - צוק איתן  / צילום: רויטרס
"צוק איתן" - היום שאחרי: חותם עמוק מ-50 ימי לחימה
50 ימי הלחימה בדרום הותירו חותם עמוק בתחומים רבים - קמעונאות, מדיה, פרסום, אינטרנט, תרבות ואפילו ספורט ■ סיכום ביניים - פרויקט מיוחד
  
 
ליאת צבי / צילום: איל יצהר
"מי שלא שואל מה המותג שלו יתרום לאנושות, יהיה בבעיה"
ליאת צבי הייתה במסלול המהיר לקריירה ארוכה בענף הפרסום, אבל אחרי שנים ארוכות בתעשייה היא עברה כמעט לצד השני של המתרס ■ היום היא בעלת משרד "הקליניקה" המתמחה בפרויקטים של נושאי סביבה וקיימות
  
 
פרופ' עמית שכטר / צילום: תמר מצפי
ועדת שכטר דנה בנושא הסדרת התוכן השיווקי
לא מן הנמנע כי הוועדה תתמוך בהמלצות קודמות, בהן של ועדת אסא כשר, לאשר פרסום סמוי תחת מגבלות מסוימות
  
 
גורי אלפי / צילום: יחצ
גורי אלפי יוביל סדרת אינטרנט על עולם הפרסום
זאת כחלק מקמפיין לחוג לפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו
  
 
מכולת שכונתית / צילום: תמר מצפי
סקר: 65% מהעסקים הקטנים לא מפרסמים את עצמם
מסקר שערכה בזק בינלאומי עולה כי כ-52% מהעסקים הקטנים מסתמכים בעיקר על שיווק מפה לאוזן
  
 
גיא קלנר גיל סמסונוב עידו הר טוב טל ברוקנר / צילום: איל יצהר
כיצד הושפע ענף הפרסום מ"צוק איתן" - ומה יקרה במבצע הבא?
3 שבועות של שיתוק מוחלט הותירו חותם עמוק על ענף הפרסום, אך לא כולם משוכנעים שמדובר בנזק בלתי הפיך ■ אמנם חלק מהמשרדים מדברים על שנה אבודה, אך יש גם כאלה הסבורים כי החזרה לשגרה כעת תמזער את הנזק
  
 
משקפי אוקולוס / צילום: יחצ
האם המציאות הווירטואלית תשנה את פני תעשיית הפרסום?
קוקה-קולה, HBO וניסאן מנסות להיות החלוצות בפרסום בעולם המציאות הווירטואלית ■ אם המהלך יצליח, עשוי הפרסום לעבור שינוי משמעותי - מעבר מפרסומות שרק מפריעות לצרכן, לחוויות שיותירו אימפקט אמיתי על המשתמשים
  
 
שני כהן 9 מיליון / צילום: יחצ
88% מהציבור: לגיטימי לשדר פרסומות במהלך המלחמה
כמעט כל המפרסמים עצרו את הפרסום בטלוויזיה במבצע "צוק איתן" - אבל מה הציבור חושב? ■ סקר פאנלס עבור "גלובס" מגלה כי 88% מהציבור דווקא סבורים כי לגיטימי להמשיך לפרסם - במיוחד בקטגוריות שרלוונטיות בימים אלה
  
 
נבו כרמי / צילום: יחצ
הערכות: התאוששות הדרגתית בהיקפי הפרסום השבוע
‎‎בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר‏
  
 
קמפיינים מחבקים בעיתונות במהלך צוק איתן
"בציבור יש ציפייה שהחברות יתגייסו - אבל שלא יתהדרו בזה"
בניגוד לעבר, במבצע "צוק איתן" נעדרים מהמסך כמעט לחלוטין קמפיינים "מחבקים" של חברות שתורמות ללוחמים ולאזרחים ■ הסיבה העיקרית: חשש של המפרסמים להיתפס כ"טרמפיסטים" על המצב ולקבל תגובה צינית מהצרכנים
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
אחרי שבועיים של לחימה: ירידה של 90% בהיקפי הפרסום
אחרי ירידה מסוימת בימים הראשונים של "צוק איתן", היקפי הפרסום בישראל צונחים, והענף משותק כמעט לחלוטין ■ המפרסמים לא מעלים קמפיינים, זכייני הטלוויזיה מיובשים, ומשרדי הפרסום וחברות המדיה נותרים חסרי עבודה
  
 
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
"מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"
גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"
  
 
גארי היימן / צילום: יחצ
מנהל הקריאייטיב באוגילבי לונדון: "בוב ספוג הוא מקור ההשראה שלי"
גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988