פרסום בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
מוטי אלמליח / צלם איל יצהר
בזק בינלאומי משיקה פלטפורמה חדשנית לעסקים קטנים
החברה השיקה שירות שמקנה לעסקים קטנים כלי ניהולי שיסייע להם בניהול העסק בהיבט של שיווק, פרסום, ניהול לקוחות ועוד ■ מוטי אלמליח: הפלטפורמה Bigger מייצרת הזדמנות לעסקים קטנים להגדיל את היקף פעילותם בעלויות נמוכות
  
 
ועידת MAD  לוגו
בקרוב: ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת 2014
ועידת MAD תתקיים ב-16 ביולי ותשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם יחשפו את החידושים בתחומם
  
 
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
עלייה של 5.7% בפרסום בארה"ב ברבעון הראשון של 2014
עיקר הפרסום היה סביב אולימפיאדת החורף בסוצ'י ומשחקים של ליגת הפוטבול ■ המפרסמת הגדולה בארה"ב: פרוקטר&גמבל
  
 
מונדיאל ברזיל / צילום: shutterstock
בזכות המונדיאל: שוק הפרסום העולמי יצמח השנה ב-5.4%
יגיע לרמה של 1.5 מיליארד דולר ■ עיקר הגידול יהיה בארצות אמריקה הלטינית
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
גיל שגיב
מה המסר? איזה מהם?
מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?
בתחילת המאה הקודמת, היזם האמריקאי ג'ון וונאמייקר אמר משפט שנכנס לפנתאון של עולם הפרסום: "חצי מהכסף שאני מוציא על פרסום, מבוזבז. הב...המשך
  
 
מעין פרוינד / צילום: איל יצהר
"כל הדברים שמבאסים משרדי פרסום הם חוויה עבורנו"
מעין פרוינד, שחתום על קמפיין HOODIES עם בר רפאלי ורד בנד, רואה קשר חשוב בין עיצוב ליכולת למכור מותגים, ומאמין שקמפיין טלוויזיה הוא רק עוד מוצר שיווקי ■ "ברגע שמתפשרים באיכות התוצר לטובת גודל - שם המקום להפסיק"
  
 
ישראל איינהורן / צילום: איל יצהר
"פרסומאים יודעים לייצר פרסומות, לא יודעים לייצר תוכן"
ישראל איינהורן מאמין שפרסום הוא עסק מיושן, ושהמוצר והקונספט קודמים לפרסום ■ במשרד שלו, "אלנבי", הוא מנסה לייצר עבור המותגים שעבורם הוא עובד שינוי אופנתי ותרבותי: "אנחנו לא מייצרים תוכן שיווקי אלא תוכן אמיתי"
  
 
בהילוך גבוה: המכירות בשוק הרכב הגדילו את תקציבי הפרסום
שוק הרכב היה ב-2013 אחד מהמנועים החזקים של ענף הפרסום, והמכירות הגבוהות תרמו להגדלת התקציבים ■ עפ"י ההערכות, גם 2014 תהיה סוערת במיוחד
  
 
צפו: כך העלימה שופרסל נשים משלט חוצות בירושלים
בשלט חוצות של שופרסל בירושלים "הוסרו" הנשים ככל הנראה מטעמי "צניעות" והתחשבות באוכלוסיה החרדית בבירה
  
 
כך מאיימים קיצונים חרדים על בכירי המשק
בשבועות האחרונים מוטרדים מנהלים בכירים במאות שיחות ופקסים, לעיתים אף ב-2 בלילה, מאנשים המציגים עצמם כקוראי "הפלס" ■ בין המוטרדים: יו"ר שטראוס עופרה שטראוס, מנכ"ל הפועלים ציון קינן ומנכ"לית בזק סטלה הנדלר
  
 
לא תם עידן: נתח הפרסום של העיתונות יצמח שוב ב-2015
מדוח של חברת PwC עולה שקצב הצמיחה של שוק המדיה בישראל נמוך יחסית למדינות מפותחות אחרות, אבל עוגת הפרסום צפויה להמשיך ולגדול בשנים הקרובות
  
 
זה רשמי: תקציב הפרסום של מגדל יוצא למכרז
החברה פנתה למספר משרדי פרסום בהם ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל, y&r ישראל ושטרית מדיה גרופ
  
 
סקר עולמי של נילסן: 45% מאמינים לפרסומות בטלוויזיה
הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות
  
 
גם ב-2013: המפרסמת הגדול בישראל היא קבוצת שטראוס
יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%
  
 
שוק הנדל"ן למגורים רשם עלייה של 44% בהיקף הפרסום ב-2013
מאמצי השיווק אולי מעידים שיותר קשה למכור ואולי שיש יותר פרויקטים, מה שבטוח - זו עוד הוצאה שמצטרפת למחיר הדירה
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988