פרסום בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
האם פרסומות פרובוקטיביות מועילות למותג או דווקא מזיקות?
הקמפיין נגד השמנת ילדים, קמפיין "תשמרי על הכוס שלך" וקמפיין "את לא מחליטה עליי" של החטיף שוש הסעירו את הרשת החברתית, וממש לא בטוח שהם שירתו נאמנה את המותג או המטרה ■ האם הפרובוקציה מקדשת את האמצעים?
  
 
3 טיפים שיקדמו אתכם לעולם השיווקי החדש
בעידן של ריבוי ערוצי פרסום ולחץ גובר להשגת תוצאות מהירות, ההחזר על ההשקעה הפרסומית והשיווקית הופך כמעט לחזות הכול
  
 
אדם טל / צילום: יח"צ
שיווק נכון בפייסבוק - כך תעשו זאת
לדברי אדם טל: "ב-90% מהמקרים, מפרסמים לא מיומנים מבזבזים את כספם על שיווק בפייסבוק" ■ לטענתו, הוא פיצח את השיטה
  
 
הפרסום ב-2013: המפרסמים יצאו מהבונקר, הקריאייטיב לא
‎למרות התאוששות מסוימת שנרשמה בענף הפרסום, הקמפיינים של 2013 לא היו חזקים במיוחד מבחינה קריאטיבית, ואופיינו בעיקר בשימוש מוגבר בפרזנטורים, בילדים ובז'אנר מחזות הזמר ■ ומה צפוי לנו ב-2014? ■ ניתוח מיוחד
  
 
פנייה חדה הצידה: מפעולות טרור - לפרסומות בפייסבוק
אחרי שניסו בתחילה לזהות פעילות טרור ברשת, מנסים כעת ב-Sensegon לפלח קהלים עבור ענף הפרסום
  
 
מה היא הטעות הכי גדולה שמשרד פרסום יכול לעשות?
מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים
  
 
החשש מספר 1 של כל משרד פרסום היום בישראל
משרדי פרסום רבים, גדולים כקטנים, רושמים ירידה דו-ספרתית דרמטית, על אף שלא איבדו תקציבים ■ החשש הגדול הוא כי המפרסמים הגיעו למסקנה שלא חייבים להשקיע הרבה בפרסום, וזה מה שמשאיר את העוגה מצומקת מתמיד
  
 
אלגומייזר של הילה פז פרסמה מצגת - והמניה מזנקת
אתמול פורסם במגזין "ליידי גלובס" ראיון עם פז ובו הסיפור המדהים של "ילדת הפלא" המחוננת שסיימה תואר ראשון כבר בגיל 17
  
 
נא להכיר: "ילדת הפלא" שעומדת בראש חברה ששווה 30 מיליון שקל
הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס" ■ הילה פז סיימה תיכון בגיל 15 והשלימה תואר ראשון בגיל 17 ■ האם היא בדרך לחולל מהפכה בתחום השיווק המקוון?
  
 
"כל מי שעוסק ברכש מדיה הוא גם קצת סוחר סוסים"
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
  
 
רק מפה לאוזן: 34% מהעסקים הקטנים בארץ לא מפרסמים כלל
מסקר שנערך עבור בזק עולה כי עסקים קטנים שכן מפרסמים משקיעים כ-13 אלף שקל בשנה בפרסום דיגיטלי ■ הסקר נערך לקראת עליית קמפיין לשירות b144
  
 
זינוק של 450% בהשקעה בפרסום לבחירות לרשויות המקומיות
בבחירות הנוכחיות הושקעו עד כה כ-5 מיליון שקל, לעומת 900 אלף שקל ב-2008
  
 
אחרי יותר משנה: גוגל תצטרף לבורסת הפרסום של פייסבוק
גוגל תוכל להציע למפרסמים דרך "דאבל קליק" גישה למשתמשי פייסבוק ויכולת "לטרגט" עבורם מודעות פרסום
  
 
מנכ"לית גיתם מיכל המאירי: "אני לא מתחככת ולא מתמנגלת"
המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"
  
 
"הפרסומות צריכות ליישר קו עם המציאות הישראלית"
איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת
  
 
פוסט טראומה: כמה מרוויחים עובדי ענף הפרסום בישראל?
אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988