פרסום בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
המהלכים השיווקיים הבינלאומיים הכי טובים בשנה החולפת
כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל
  
 
שרים את הבריף: טרנד הפרסומות המזמרות שוטף את המסך
גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד
  
 
תחזית: ההוצאה העולמית לפרסום תגדל ב-3.4% ב-2013
עפ"י GroupM, מדובר בהנמכה של תחזית קודמת שדיברה על גידול בסך 4.5%
  
 
קודקס: עלייה של 22% במשרות בתחום השיווק בחודש שעבר
מנתוני החברה עולה כי 20% מהמשרות שנפתחו יועדו למנהלי שיווק בדרגי ביניים ובדרגים בכירים, ו-15% מהמשרות יועדו למנהלי דיגיטל
  
 
"לא להסתמך על המפרסמים לחלוטין, אבל לא לוותר עליהם"
החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט
  
 
"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"
אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים
  
 
"אפילו חברה כמו גוגל צריכה לפרסם את עצמה"
ענקית האינטרנט לא נזקקה בעבר לפרסום מסורתי, אך בשנים האחרונות הוחלט בחברה להקים מעבדת קריאייטיב ■ אינדי סאהא, בכיר במעבדה, מספר על האתגרים שעומדים בפני אנשי הפרסום של גוגל, שנותנים שירות ללקוח אחד בלבד
  
 
לעומק התודעה צפוי לזכות בתקציב הפרסום של ההסתדרות
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים
  
 
האמן מנשה קדישמן: "בגיל 80 הבנתי שהכול קשור לכסף"
הערב נפתחת תערוכה מעבודותיו של מנשה קדישמן בגלריה במגדלי נאמן בגלילות, כשיזמי הפרויקט רתמו את תהילתו של האמן לשיווק חמש הדירות האחרונות ■ בראיון ל"גלובס", הוא מדבר על כך שאין לו בעיה עם הקישור המסחרי ועל התובנות החדשות בחייו
  
 
טלכלל רוכשת את חברת הפרסום "לידים" ב-5 מיליון שקל
"לידים" היא חברת פרסום מבוסס תוצאות ■ יואב בן-יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל: "הרכישה תסייע לקבוצה להרחיב את גלריית השירותים ללקוחותיה העסקיים"
  
 
ארה"ב: מגזינים מדווחים על גידול של 24% בפרסום באייפד
מנתוני איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב
  
 
התאוששות קלה: ענף הפרסום בארה"ב צמח ב-2.8% ב-2012
‎‎המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה‏
  
 
הצרכן מחפש משמעות: סיכום פסטיבל הפרסום בקאן 2013
הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?
  
 
נדב פרסמן / איור: גיל ג'יבלי
נדב פרסמן
המסר מת, יחי הערכים
לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן
שתי מכונות שתייה שעליהן מורכב מסך מגע גדול. האחת מוצבת בהודו, והשנייה אלפי קילומטרים משם, בפקיסטן. שתי מדינות אויבות, שונאות, מחרח...המשך
  
 
"התקדמנו הרבה מאוד מאז תקופת שלטי החוצות הקלאסיים"
ז'אן סבסטיאן דקו, מנכ"ל אזורי בחברת שלטי החוצות JC Decaux, מסביר מדוע זה עומד להיות העשור של שילוט החוצות, ולמה הוא מתוסכל מהענף בישראל
  
 
הסתיים שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2013
בין החברות בגמר: אסם, בזק, בנק הפועלים, חוגלה-קימברלי, ישראכרט, מפעל הפיס, שטראוס, קופ"ח כללית, קוקה-קולה, תנובה, ביטוח ישיר, טמבור ועוד
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988