פרסום בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
גיל שגיב
האנשים שעושים את המותג
מה הסיכוי לייצר בידול בין מותגים רק בעזרת קמפיין פרסומי?
בשוק משוכלל, המתאפיין בתחרות ערה, קשה מאוד לייצר בידול אמיתי, מתמשך ובר-אבחנה (כזה שגם הלקוחות רואים, ולא רק מנהלי המותג). בכל קטג...המשך
  
 
לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: בכירי הענף בוחרים קמפיין פורץ דרך
בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה
  
 
ועידת MAD 2013 של "גלובס" תיערך ב-17 ביולי
הוועידה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט תתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, ובמסגרתה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2013
  
 
יצרני האלכוהול נפרדים מהצרכנים הטורקיים בקמפיין קריאטיבי
ה"פרידה" היא בעקבות צו חדש האוסר על פרסום משקאות אלכוהוליים בטורקיה
  
 
אמת בפרסום: טרנד "פרסומות הדוקו" צובר תאוצה
טרנד הפרסומות המשתמשות באלמנטים תיעודיים הופך לנרחב בעולם ■ מה הופך את הטרנד החדש לפופולרי במיוחד בתקופה הנוכחית?
  
 
חגי לוי
להפוך משכיר לזכיין
תופעת הזכיינות הולכת ותופסת תאוצה בישראל. למה זה כדאי?
בשנים האחרונות תופעת הזכיינות הולכת ותופסת תאוצה בישראל, דווקא בתקופה שבה הביטחון התעסוקתי חשוב כל-כך. הזכיינות היא כלי שמאפשר לשכ...המשך
  
 
הרגל על הגז: היקף פרסום ענף הרכב אשתקד - 280 מיליון שקל
שוק הפרסום ממשיך להתכווץ, אך אם אנשי הענף מחפשים נקודת אור, היא נמצאת ככל הנראה בתקציבי הרכב ■ היקף הפרסום הריאלי המשוער התכווץ רק ב-3%
  
 
חייזרים מעולם הפלסטיק: זרקור על פסליו של אלי גור אריה
בחיי היומיום הוא מתפרנס מעיצוב פונקציונלי המיועד לתעשיית הקולנוע והפרסום, באמנותו הוא מבקר את עולם הפרסום והצרכנות האובססיבית
  
 
הוצאות הפרסום של סמסונג בעולם - פי 4 מאלה של אפל
סמסונג הוציאה ב-2012 יותר מ-4 מיליארד דולר על פרסום באמצעי מדיה שונים בעולם, לעומת כמיליארד דולר "בלבד" שהוציאה אפל
  
 
הציעו לעיירה לשנות את שמה ל"שוגרדדי" תמורת 11.65 מ' ד'
מנהלי אתר ההכרויות "SugarDaddie.com" הציעו לעיירה וודסייד, בקליפורניה, 11.65 מיליון דולר כדי שתשנה את שמה לשם האתר למשך 10 שנים ■ חבר מועצת העיר: "אני מוכן לשנות שמי לשוגר דדי תמורת הסכום שהם הציעו"
  
 
"פשרה היא הסיבה ש-80% ממה שרואים בטלוויזיה גרוע"
"זה הזמן להיכנס לעולם הפרסום. זה אחד המקומות היחידים שבהם אפשר לחולל שינוי" ■ כוכב הקריאייטיב האוסטרלי דיוויד דרוגה נפגש בניו-יורק עם יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, לשיחה שכל איש פרסום חייב לקרוא
  
 
שוק טכנולוגיות הפרסום מגלגל 15 מיליארד ד' בעולם
על ההשתלבות של חברות ישראליות ועולמיות בתוך תעשיית טכנולוגיות הפרסום ובכלל על השוק כולו מנקודת מבטם של אנשי מקצוע ידברו ביום שני הקרוב במסגרת כנס Ad:Tech Social Summit שייערך באוניברסיטת תל אביב
  
 
מודי כידון: "מצב הפרסום לא צפוי להשתנות בקרוב. להפך"
מדד הפרסום ברבעון הרביעי של 2012 חוזר אחורה לרמת פעילות דומה לזו שהייתה לפני ארבע שנים, אחרי המשבר הפיננסי הגלובלי ■ יו"ר איגוד הפרסום: "התמונה הקודרת של מצב ענף הפרסום אינה מגמה חולפת, זו כבר המציאות הקיימת"
  
 
רכבת ישראל במכרז חדש על שטחי הפרסום שלה
תנאי המכרז החדשים שפרסמה הרכבת הוקלו משמעותית לעומת המכרז הקודם שנערך לפני שנתיים, שבו זכתה חברת ברעם פרסום מקורי
  
 
טירוף סופרבול 2013: ההכנסות מפרסום ישברו את שיא כל הזמנים
ספוטים של 30 שניות נמכרו במחיר שיא של 3.75 מיליון ד' בממוצע; כמה עלו הפרסומות במהלך ההיסטוריה של משחק הגמר של ליגת הפוטבול?
  
 
"עסוקים בהישרדות": תחרות "קקטוס הזהב" לא תתקיים ב-2013
ביטול תחרות הפרסום הישראלית נובע מסיבות כלכליות ומקצועיות, אך בהנהלת האיגוד בחרו להדגיש את הסיבה הכלכלית ולדבר על שנה קשה בענף ועל הרצון לחסוך כסף למשרדים
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988