פרסום בחדשות - עמוד 15

סוכן חדשות
 
יצירתיות במשבר: אנשי הקריאייטיב מסכמים את שנת 2012
השנה הקשה שעבר ענף הפרסום השפיעה על אנשי הקריאייטיב ■ רוב הקמפיינים היו צנועים, זהירים ומכירתיים ולא הצליחו לייצר אימפקט שסחף את המדינה
  
 
דיווח: פייסבוק ומיקרוסופט במו"מ לעסקת ענק בתחום הפרסום
לפי הדיווח שפורסם באתר הכלכלי "ביזניס אינסיידר", הרשת החברתית הגדולה בעולם מנהלת משא ומתן עם מיקרוסופט לרכישת Atlas Solutions, מערכת לניהול פרסום באינטרנט
  
 
ענף הפרסום מלקק את פצעיו מהשנה הקשה בתולדותיו
משבר עולמי חבר למשבר מקומי שחבר למשבר פרסונלי, משרדי פרסום התרסקו, ומפרסמים העבירו תקציבים וגרמו לאפקט דומינו ■ החדשות הרעות: קרב ההישרדות יהפוך קשה יותר ■ החדשות הטובות: הכוח חזר למשרדים
  
 
"אולי השנה יהיה מפץ גדול בפרסום שאחריו יהיה סדר"
בעוד ענף הפרסום הישראלי נאבק על כל שקל, חברת הפוסט גראויטי מתבססת כסוכנות פרסום לכל דבר בארה"ב ■ תעשיית הרכב, שנפגעה במשבר הכלכלי, מרימה את הראש, והחברה של יורם אלטמן וצביה אלדר קוצרת את הפירות
  
 
מיוחד: מודעות הפרסום בעיתונות שעשו את השנה
הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה
  
 
מי יהיה משרד הפרסום של שנת 2012?
מדד משרדי הפרסום השנתי של "גלובס", בשיתוף יפעת והגל החדש, מבוסס על מדדים שמאפשרים למי שהייתה לו באמת שנה מוצלחת להתבלט
  
 
הנזק של הסופה סנדי לתעשיית הפרסום האמריקנית: חצי מיליארד דולר
כך מעריכים אנליסטים ■ הנזק העיקרי נגרם עקב שיתוק של חברות הפרסום והמדיה באזורים שהוצפו או נפגעו והאטה בפעילות השוטפת של המפרסמים
  
 
IE / צלם: יחצ
דעה: למה מיקרוסופט מרגיזה את המפרסמים הגדולים?
לא בישראל - באמריקה, לכבוד ובעקבות השקת הדפדפן החדש, "אקספלורר 10", פוצח איגוד המפרסמים האמריקאי בבכי, צעקות ותלונות ■ מקלקלים להם את יכולת החדירה לפרטיות כבררת המחדל ■ לא להאמין
  
 
טוויטר מהדקת את הקשרים עם משרדי הפרסום
החברה גייסה לשורותיה את מאט דרלה, אשר ישמש כאחראי על הפרסום בחברה
  
 
תעשיית הפרסום בארה"ב: אובמה ורומני מתעלמים מסוגיות הענף
על-פי הערכות, רומני עשוי להיות גמיש יותר בנוגע לפעילות של ענף הפרסום
  
 
"חברות שימשיכו לשתוק לא יוכלו לגבות פרמיה על המותגים"
המחאה הצרכנית הכניסה את רוב המפרסמים לשיתוק, ועבור חלק מהשחקנים זה עשוי להפוך לאסטרטגיה ■ ואולם, אנשי הענף סבורים כי אסטרטגיית "הבונקר" טובה רק לטווח הקצר, ומי שיוותר על השיווק והפרסום הקלאסי עלול להינזק
  
 
השכר בענף הפרסום: למרות החששות, המשכורות טרם נפגעו
הירידה בהיקף פעילות משרדי הפרסום השנה הובילה לתהליכי התייעלות שכללו פיטורים, למרות ששכר העובדים לא נפגע ■ אך "אחרי החגים" כבר כאן, וחלק מהמשרדים יעברו התייעלות נוספת, שתכלול גם החלפת עובדים יקרים בזולים יותר
  
 
סקר של נילסן: הודעות SMS - אמצעי הפרסום הכי פחות אמין
המלצות של אנשים אמינות בפער ניכר מפרסום בפייסבוק ובסלולר: 92% מאמינים לחלוטין או באופן כלשהו להמלצות של חברים ומכרים
  
 
מודי כידון: "הגיע הזמן שנצא מההלם של המחאה החברתית"
יו"ר איגוד חברות הפרסום: "בשביל לזכות בנתחי שוק ולעלות בדירוגי יפעת, הפרסומאים היו מוכנים לתת הכול. הבאנו על עצמנו צניחה איומה ברווחים"
  
 
JustAd תספק לפיליפס פלטפורמה לפרסומות
השת"פ של הסטארט-אפ הישראלי, שעוסק בטכנולוגיות פרסום בטלוויזיה, עם פיליפס מוערך ביותר מחצי מיליון דולר
  
 
ח"כ שמאלוב ודיויד גילה נפגשו בנושא שוק הפרסום
חברת הכנסת והממונה על ההגבלים העסקיים דנו ודנה בהתכנות המשפטית של הצעת החוק שלה המבקשת להגביל את קניית המדיה על-ידי גופי פרסום
  
 

<    8910111213141516171819202122    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988