פרסום בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
תאגיד השידור כאן לוגו
מתחממים על הקווים: "כאן" החל לשווק את חסויות המונדיאל
השאיפה היא ל"מסך נקי" ולא להעמיס חסויות קטנות ■ בחברות המדיה חוגגים: "המונדיאל הוא הזדמנות חריגה. מפרסמים שרוצים קהל גברי כמעט לא יכולים למצוא אותו בערוצים מנוטרים"
  
 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי
החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
  
 
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג / צילום:  תמר מצפי
אף חברה לא נגשה למכרז זיכיון הפרסום של רש"ת
במכרז נכללו תנאים בעייתיים שמגבילים את אפשרויות הפרסום בחודשי השיא: רש"ת תפרסם בקרוב מכרז חדש
  
 
שי באבד / צילום: יחצ
פנייה למנכ"ל האוצר נגד חברת בקרת המדיה "בקרה"
אחת המתחרות של בקרה טוענת בפנייה לאוצר כי מכרז בקרת המדיה של מפעל הפיס "טכנית 'נתפר' למידותיה של חברה אחת" ■ האוצר: "הבאנו לתשומת לב מפעל הפיס את הכשלים" ■ בקרה: "הפוסל - במומו פוסל"
  
 
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן
החרם נגמר: באומן, ליאו ברנט וגליקמן ישתתפו בקקטוס הזהב
אמש הודיע פובליסיס העולמית על הסרת איסור ההשתתפות בתחרויות ■ מתחרות קאן הבאה: תחרות קקטוס הזהב תתקיים היוני והמשרדים יוכלו לקחת בה חלק
  
 
מטה גוגל בקליפורניה. הבכירים התלהבו מההמצאה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
גוגל דורשת לתת הרשאה למפרסמים בחשבונות של הסוכנויות
מפרסמים קטנים, המהווים חלק חשוב בפרסום בגוגל, מנהלים את הקמפיינים דרך חשבונות הסוכנויות, מה שמאפשר עמימות בביצועי הקמפיין ובעמלות
  
 
כריסמס סנטה קלאוס חג המולד סילבסטר עץ אשוח  / צלם: thinkstockעטרה בילר / איור: גיל ג'יבלי
עטרה בילר
חג מולד שמח
4 פרסומות שמצליחות לגשר על הבלתי אפשרי ולבנות משמעות מנחמת
כבכל שנה משמש חג המולד תירוץ לחגיגת שופינג. התחרות בין הרשתות ונותני השירותים מגיעה לשיא ומפרנסת משרדי פרסום, חברות הפקה ומערכות ש...המשך
  
 
לוגו משרד הפרסום לעומק התודעה / צלם: יחצ
לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים
  
 
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי
אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית
המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם
  
 
טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק
שירותי פרסום ב-3 דולר: פתרון ישראלי חדשני לבעלי עסקים

שירות מבוסס בינה מלאכותית שפותח בישראל מאפשר לעסקים לקבל פתרונות מיתוג, קריאייטיב והפקת חומר פרסומי תמורת 2.99 דולר בלבד ■ מי שעומדת מאחורי הפיתוח החדשני היא חברת טיילור ברנדס, שהוקמה ב-2014 ומחזיקה במשרדים בת"א ובניו-יורק

  
 
אסי שביט / צילום: איל יצהר
ענת ביין-לובוביץ'
הקו הדק בין ניימינג לשיימינג
תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה
פרובוקציה הייתה תמיד דרכם של מפרסמים ומשרדי פרסום לבלוט, קיצור דרך לתודעה הציבורית. זה שירת לא רע גם את המותגים וגם משרדי פרסום שח...המשך
  
 
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך
"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"
היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"
  
 
אינה שניידרמן, אלחנן מאירוביץ וליאור מויאל / צילום: איל יצהר
הסוף להטיה בתפיסת המותג? משחק חזותי במקום קסדות EEG
הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג
  
 
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף
צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD
מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
ימי הסטורי-טלינג
היורש העיקרי של הפרסום המסורתי מחזיר למרכז הבמה את הסיפור, כאמצעי השפעה מוביל על בני אדם
  בוועידת MAD לשיווק ופרסום דיגיטלי של "גלובס" שנערכה בשבוע שעבר, הוקדש פאנל לתוכן מותגי המסתמן כיורש העיקרי של הפרסום המסור...המשך
  
 
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב
"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"
המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988