פרסום בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
נעם מנלה / צילום: ענבל מרמרי
"תאגיד הוא ההתגלגלות של המדינה הפשיסטית"
"אין ארגון שאין לו ערכים על הקיר - וככל שהארגון יותר רמאי, יש לו ערכים יותר יפים" ■ נועם מנלה, מרצה וחוקר השפעות הרשת, רוצה שנקלף את השכבות השקריות של העולם הישן
  
 
מדד המותגים / איורים: אייל אונגר
300 מותגים, 40 קטגוריות: מדד המותגים של "גלובס"
300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017
  
 
אלונה בראון/ צילום:איל יצהר
אלונה בר און: "'גלובס' ייתן כבוד למגוון דעות"
בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי
  
 
גיא נירפז / צילומים: גייסון הנרי
מטומי דיווחה על עלייה של 15% בהכנסות; המניה עולה ב-10%
חברת הפרסום הדיגיטלי נסחרה היום בשווי של 480 מיליון שקל המניה ירדה בכ-14% מאז שהחברה הצטרפה לבורסת תל אביב בפברואר 2016
  
 
ועידת MAD
ענו על חידון המדיה והפרסום ואולי תזכו בכרטיסים לועידת MAD
מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!
  
 
קמפיין של סניקרס / צילום: מסך
פסטיבל הפרסום בקאן: החדשנות פתחה הזדמנויות חדשות למשווקים
מכל הדיבורים שנשמעו בשנים האחרונות, דווקא הבינה המלאכותית והבוטים הופיעו במהלכים שייצרו אימפקט משמעותי
  
 
קמפיין של jet.com / צילום: מסך
פסטיבל הפרסום בקאן: חזרה לפשטות לצד שימוש גובר בבינה מלאכותית
רוב עבודות המדיה הנבחרות נעו בין הקצוות - מגילום המחיר הנמוך בקריינות של גוגל טרנסלייט לשימוש בווטסון של IBM כדי לצייץ רק בציטוטים תנ"כיים
  
 
חדשות הרכב, רנו פרסומת/ צילום: יחצ
צפו: הפרסומת הסקסיסטית של רנו שמעוררת סערה בקרב נשים
אנשי הפרסום של רנו הכניסו את יצרנית הרכב לקלחת של האשמות, והכל בגלל פרסומת אחת קטנה, על מוצר קטן עוד יותר - לק לציפורניים ■ מדובר בניסיון למצב את הרנו טווינגו החדשה כפריט אופנתי , בעזרת סרטון פרסומת שגרר עם העלתו לרשת תגובות נזעמות מצד ארגונים פמיניסטיים
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז הרכבת
על תקציב הפרסום התמודדו גם באומן, גליקמן, אדלר גיתם ו- LEAD
  
 
גזענות בעולם הפרסום / צילום: רון קדמייוסי לובטון, מנכ''ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
יוסי לובטון
החשוכים והגזענים יישארו מאחור
הדרה וגזענות בעולם הפרסום? יצאנו לדרך חדשה וטובה יותר
ביום חמישי האחרון, בטקס פרסי הפרסום "קקטוס הזהב", הושקה במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ובחסותו "האמנה למגוון ולייצוג שוויונ...המשך
  
 
הנשיא ראובן ריבלין
על הגוונה בפרסום: הנשיא ריבלין טועה ומטעה בקמפיין ילדי הגן
פרסום הוא הד התרבות והחברה - לא מוביל דרך חברתית. הוא לא המציא את האידאולוגיה ולא יכול לתקן אותה, אלא אם כן ישלמו לו כסף לעשות זאת
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
"יצרנו מודל חדש של פרסום שבו החוויה היא הפרסומת"
הסטארט-אפ Winni פיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן חווייתיים, וגולת הכותרת – זכייה בפרסים בזמן אמת
  
 
הוט שכונה בהפתעה/ צילום: יוטיוב
מדד יוטיוב - "גלובס": הפער בין צפייה בפרסומת לתגובה אליה
ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל
  
 
יס yes לוגו / צילום: יחצ
yes מחפשת משרד פרסום למיזם טלוויזיה אינטרנטית
המיזם החדש, שיוקם כגוף נפרד, צפוי לתת מענה לשחקניות תוכן חדשות כמו סלקום TV ופרטנר מצד אחד, וקודי ודומיו מצד אחר ■ בשל ניגודי אינטרסים, רוב המשרדים הגדולים לא יוכלו לטפל בתקציב
  
 
רוב ניולן / צילום מסך
"חשוב לפרסם איפה שאנשים נמצאים היום, לא איפה שהיו פעם"
רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד
  
 
שרון פרי / צילום: שלומי יוסף
רגע האמת: זה מה שקורה כשהפרסום פוגש את המציאות
מטיסת השוקולד, דרך השחרור של שולה זקן מהכלא ועד גניבת הטלפון של שרון פרי - הז'אנר, שנקרא Real Time Marketing, צובר תאוצה, אבל יש בו גם סיכון
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988