פרסום בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
הרשות השנייה לוגו / צילום: יחצ
חברות הפרסום: פסילת הסרטון לשוויון זכויות בלתי סבירה
איגוד חברות הפרסום מתערב בסוגיית פסילת סרטון הפרסומת של האגודה לזכויות האזרח בישראל ומבקש מהרשות השנייה לאשר את שידור הסרטון שפסילתו, לטענתם, החלטה בלתי סבירה הפוגעת בחופש הביטוי
  
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
"פעם, אם למשרד היה גאון או שניים הוא היה מסודר"
משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■  בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו
  
 
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס
"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"
כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי
  
 
משרדי הפרסום של השנה
דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
  
 
סרגיי ברין ולארי פייג' / צילום: רויטרסאלי ציפורי / איור: גיל ג'יבלי
אלי ציפורי
המונופול הדורסני של גוגל ופייסבוק
כך השתלטו ענקי הטכנולוגיה על עולם הפרסום והתוכן
1. לא נחדש לכם דבר, אם נגיד שחברות חדשניות מוציאות לשוק זרם של מוצרים ושירותים מצוינים שמועילים לצרכנים. לא נחדש דבר אם נגיד שההתק...המשך
  
 
זרמון גרופ הצטרף למכרז על תקציב הפרסום של בנק ירושלים
המכרז הוא על תקציב פרסום בהיקף של 8 מיליון שקל ■ תקציב הפרסום של בנק ירושלים טופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמון 
  
 
ז'אן־מרי דרו / צילום מסך מיוטיוב
נשיא TBWA: שינוי מטלטל בשוק אינו חייב להיות הרסני
ז'אן-מרי דרו, נשיא TBWA העולמית, בטוח ששינוי דרמטי בשוק לא חייב להיות הרסני, נותן כדוגמאות את נספרסו וברברי, ומספר: "קשה לעבוד עם אפל"
  
 
דירה לדוגמא / צילום: משרד השיכון
סקירת היקפי הפרסום מלמדת שענף המגורים מדשדש במקום
המהומה סביב קבוצות הרכישה וחברות המשווקות קרקע חקלאית, לצד שיווק מכרזים במחיר למשתכן בלבד, גרמו לכך שההשקעה בפרסום הסתכמה במחצית הראשונה של 2016 ב-66 מיליון שקל
  
 
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי
האם סקר TGI שואל את השאלה הלא נכונה, הלא מעודכנת?
עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם
  
 
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי
עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה
המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה
  
 
בדרך לאקזיט, אוהדים מפרשנים ספורט/ צילום: מתוך הוידאו
סיפור הצלחה ישראלי: המוצר לחובבי ספורט שהפך ללהיט
שוק עם פוטנציאל של מיליארדים: הכירו את סטארט-אפ ישראלי חדשני שגייס לאחרונה 15 מיליון ד' - פיתח מוצר חדשני בתחום הספורט, שהפך לסיפור הצלחה גדול ומציע חוויה ייחודית עבור אוהדים בכל העולם
  
 
הדילמה של היינקן והרמברנדט החדש של בנק ING / צילום מסך
פסטיבל הפרסום בקאן 2016: כל הדרכים מובילות אל הבאזז
עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015
  
 
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ
ממדורת השבט לקהילות מובחנות - איך השתנה קהל היעד של ענף הפרסום?
צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם
  
 
פרסום / אייר: יהונתן קינן
עסקים משפחתיים - זה הנתון שממנף את הצלחת העסק
חברות ותאגידים ברחבי העולם, כבר השכילו לנצל את בסיסם המשפחתי כגורם שיווקי המבטיח ללקוחות אמינות, מחויבות ואחריות מסוג שונה
  
 
ארנק סלולרי / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מודל חדש-ישן: להרוויח מלינקים בלי לוותר על היושרה
האתר Wirecutter מיישם להמונים מודל שמוכר מעולם הבלוגרים: הוא עורך ביקורות יסודיות של מוצרים - ומקבל אחוזים מהמכירות שמגיעות דרכו ■ המלכוד: הוא אינו מקבל כסף על מוצרים שהוחזרו ■ כעת גם מו"לים גדולים כמו קבוצת הרסט הולכים בדרכו
  
 
פרסומות חוצות של קנון / צילום: קנון
בראש חוצות: הטכנולוגיה מחזירה את המפרסמים לשלטי הענק
מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988