פרסום בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
מישל פלקון / צילום: יחצ
"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"
מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים
  
 
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר
"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"
ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל
  
 
קריירה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מחקר: גברים מרוויחים בדיגיטל, נשים ביחסי ציבור
גם בשיווק, פרסום, דיגיטל ויח"צ יש פערי שכר ניכרים בין גברים ונשים ■ מחקר מגלה כי מעסיקים מעדיפים לגייס נשים לתחומים אלה אך משלמים להן הרבה פחות, בעיקר בדיגיטל ובשיווק ■ ביח"צ, לעומת זאת, נשים מרוויחות מעט יותר מגברים
  
 
פרסום לכל דירה שנמכרת / צילום: מירב מורן
זינוק של 32% בהיקפי הפרסום של חברות הנדל"ן בשנת 2015
משפחת גינדי על שלוחותיה עומדת בראש רשימת המפרסמים ■ לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת אלדד פרי נכנסה לראשונה לרשימת המפרסמים הגדולים בנדל"ן ועקפה את שיכון ובינוי
  
 
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות
המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות
ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע
  
 
רני רהב / צילום: סיון פרג'
כבר לא טכנוקרטים: המפץ הגדול שעבר על ענף היח"צ
אם בעבר עבודת היחצ"ן הייתה מסתכמת בהכנסת הלקוח שלו לידיעה בעיתונות, היום הוא צריך לנהל קמפיינים, לתת ייעוץ אסטרטגי, להתמחות בתוכן ולא פחות חשוב - להיות חיית דיגיטל ולתת מענה מסביב לשעון
  
 
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי
הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני
  
 
שקע ותקע / צילום: יחצ
בעקבות הביקורת: חברת החשמל משנה את אסטרטגיית הפרסום
לאחר הביקורת על התנהלותה בסופה הגדולה באוקטובר, החברה תתמקד יותר בשירותים חדשים, נושאים תפעוליים ונושאי בטיחות - ופחות בפרסומות לשיפור התדמית ■ השקיעה בשנה האחרונה 16 מיליון שקל על פרסום
  
 
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ענף הפרסום ב-2016: אי-הוודאות היא הוודאות של העידן החדש
הצורך בפרסום מדויק, חכם ונכון לא ייעלם, כי בסופו של דבר אנשים נשארים אנשים, והצורך לתווך בינם לבין מוצרים לא נעלם ■ אבל השינוי בחשיבה, בתפיסה ובביצוע הוא דרמטי - ולזה ענף הפרסום חייב להסתגל
  
 
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי
הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי
אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד
  
 
הייטק מחשבים קניות און ליין /  צלם: Pablo Scapinachis/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
הכנסות פרסום אונליין בארה"ב: 15 מיליארד ד' ברבעון השלישי
המובייל צפוי להפוך השנה למדיום הדומיננטי בעולם הפרסום בדיגיטלי, עם נתח של 52.4%
  
 
משחק מיחזור שמעניק פרסים / צילום מסך
כן משחק ילדים: איך משווקים נושאים יבשים באמצעות "מישחוק"?
כיצד מסייע המעבר מתקשורת רציונלית לצרכן אל פנייה המבוססת על הומור ומשחק לארגונים רבים בעולם?
  
 
מייסדי Inneractive / צילום: איל יצהר
חברת הפרסום הישראלית Inneractive מגייסת 15-20 מ' ד'
עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר, כך שסך הגיוסים צפוי לעמוד על 25-30 מיליון דולר ■ עפ"י הערכות, הכנסות החברה צפויות לעמוד השנה על כ-50 מיליון דולר - עלייה של 150% לעומת 2014
  
 
בחירות 2016 / צילום: רויטרס
בחירות בארה"ב: ההוצאה על פרסום פוליטי תגיע ל-11 מיליארד דולר
קבוצת הפרסום WPP משיקה כלי חדש שיאפשר פרסום ממוקד ומפולח לקראת הבחירות בארה"ב
  
 
שקע ותקע / צילום: יחצ
ניתוח מיוחד: חברת החשמל נאבקת כדי לרדת במדד השנאה
בעוד שחברה מסחרית רגילה נאבקת לעלות במדד האהבה של צרכניה - חברות כמו חברת החשמל נאבקות לרדת במדד השנאה, שהרי המונופול רוצה להישאר מונופול
  
 
פייסבוק / צילום: יחצ
מחיר הפרסום: איך ייראה עולם המדיה בלי פרסומות?
334 דולר למנוי אונליין ל"ניו-יורק טיימס", גלישה בפייסבוק תמורת דמי מנוי חודשיים והרבה פחות ערוצים ותוכן בטלוויזיה ■ חוסמי הפרסומות אולי פופולריים, אבל בעולם ללא פרסום נשלם יותר כסף על הרבה פחות תוכן
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988