פרסום בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
פסטיבל קאן לפרסום
פסטיבל הפרסום בקאן משיק פרסים בתחומי המוזיקה והבידור
פסטיבל קאן, אירוע הפרסום הגדול בעולם, ישיק קטגוריות חדשות
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
אף חברת שילוט לא ניגשה למכרז הפרסום של הרכבת
לרכבת יש היסטוריה של הסתבכויות במכרזי פרסום ■ גם חברת האוטובוסים דן מפרסמת מכרז לאחר תקופה ארוכה ללא פרסום כלל
  
 
שילוט חוצות / צילום:תמר מצפי
חג לא שמח: ירידה של כ-20% בפרסום בחגים לעומת אשתקד
התזמון של ימי החג באמצע השבוע והפרסום המוגבר שהיה בקיץ הותירו את חודש החגים בלי קמפיינים גדולים ■ הנפגע העיקרי: ענף שילוט החוצות
  
 
האריס דיאמונד מנכל ויור מקאן העולמית/ צילום: מקאן, ניו יורק
מנכ"ל מקאן העולמית טוען שבעידן הדיגיטל הפרסום רק צומח
לא פשוט להיות האריס דיאמונד, מנכ"ל ויו"ר מקאן העולמית ■ לא רק שהשוק משתנה בקצב מסחרר עם פלטפורמות דיגיטליות שנולדות מדי יום, ישנה גם התדמית המרושעת שטבעה בחברה סדרת הלהיט "מד מן" ■ "אימא שלי התקשרה אליי ואמרה: 'זה נורא איך שאתם מתנהגים לאנשים'. אמרתי לה: 'אימא, זה לא אני'" ■ ריאיון בלעדי
  
 
אימפריית הרשע של האינטרנט / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הכירו את אימפריית הרשע של האינטרנט
עד כמה הפרסום באינטרנט באמת עובד והאם הקהל שצופה במודעות הוא אמיתי? ■ איש פרסום ותיק: "שום דבר לא הזיק לאינטרנט יותר מטכנולוגיית הפרסום. זה הוזיל ורידד את הענף, והכי מגוחך הוא שמפרסמים רחוקים היום יותר מאי-פעם מפתרון החידה הוותיקה 'איזה חלק מהתקציב שלי עובד'"
  
 
מפגינה נגד פולקסווגן / צילום: רויטרס
שערוריית פולקסוואגן: הקמפיינים בארה"ב הופסקו לזמן בלתי מוגבל
השלוחה האמריקאית של פולקסוואגן ביטלה קמפיין פרסום ענק, אך בכוונתה לעמוד בחוזים ארוכי-הטווח שלה לגבי חסויות שונות
  
 
אפליקציית אובר / צילום: בלומברג
פרשת רגב: הקשר בין הפרסומאי לפוליטיקאי - מברכה למכשול
חלפו הימים שבהם פרסומאים ופוליטיקאים הלכו יד ביד בפומבי ■ האקלים הפוליטי-תקשורתי השתנה, וכך גם הקשר ביניהם
  
 
משה-שלום-יתר-04-08
החלפת דיסקט שיווקית: המרחק בין האמת המוצרית לקמפיין
ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?
  
 
אימוג'י של מנטוס / צילום מסך
יואב צוקר
מסר אפקטיבי ללא מילים
סמלי האימוג'י יצרו מהפכה בצורת התקשורת. כך תשתמשו בהם לצורכי פרסום ושיווק
פעם, לא מזמן האמת, למרות שנראה שזה כבר חלק מההיסטוריה, אנשים לא הבינו מה הקטע של טוויטר, ואיך אפשר להעביר מסר ב-140 תווים. היום 14...המשך
  
 
הקמפיין להגברת המודעות ל als / צלם: יחצ
מה למדנו מפסטיבל הפרסום בקאן 2015?
האולימפיאדה של הפרסום, שננעלה לפני מספר ימים בקאן שצרפת, משכה אליה השנה גם בכירים מהענף בישראל, שחלקם השתתפו בה כשופטים ■ עם אילו תובנות על מצב התעשייה ועתידה הם חזרו משם?
  
 
קמפיין חברתי בפסטיבל קאן/ צילום: יחצ
פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים
פסטיבל הפרסום בקאן מתקרב ■ יגאל שמיר, שופט בתחרות, מתאר איך אפשר למצוא נקודות אור מבין 40 אלף עבודות
  
 
אלאב הורביץ ואדווה שטרית / צילום:יחצ ועופר חג'יוב
The XXX Factor: מהם 3 הערכים שכדאי למשווקים לאמץ?
ב-2015 היכולת לשלב בין טכנולוגיות שונות לבין מוצרי צריכה כבר קיימת, והאפשרות הזו עוד תתפוס תאוצה ■ מהם 3 הערכים שעל המפרסמים והמשווקים לאמץ כבר ממחר בבוקר?
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
הרכבת תוציא מכרז לבחירת זכיין לפרסום בתחנות
אחד הדגשים החשובים במכרז יהיה שדרוג פני הפרסום בתחנות והפיכתם לדיגיטליים
  
 
אייל חן / צילום: תמר מצפי
abagada הישראלית נרכשת ב-60-90 מ' ד' ע"י Dentsu
תאגיד הפרסום היפני שנסחר לפי שווי של 13.2 מיליארד דולר נכנס לישראל ■ חברת פרסום הפרפורמנס הוקמה ב-2010 על-ידי שלושה יוצאי גוגל ישראל - אייל חן (מנכ"ל), קובי פרנקנטל וגיל ג'ונס
  
 
דאע"ש / צילום: רויטרס
המלחמה בדאעש: תעשיית הפרסום משלבת ידיים עם הממשל
ארגון המדינה האסלאמית נבנה על תדמית שכוללת לא מעט אלמנטים מעולם הפרסום, השיווק והמדיה החברתית ■ האם המערב יכול להשתמש באותם כלים כדי להפוך את המגמה ולמנוע מצעירים נוספים להצטרף לדאעש?
  
 
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו
קיפאון בפרסום בארה"ב: גידול של 0.7% ב-2014
הפרסום בטלוויזיה צמח ב-5.5%, בעיקר בזכות המונדיאל ואולימפאידת החורף
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988