פרסום בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
פסטיבל קאן לפרסום
פרס חדש בפסטיבל הפרסום בקאן: שיווק מגדרי הוגן
הפרס החדש, עבור עבודה פרסומית שמדגישה שוויון בין המינים, ימותג תחת השם "אריה הזכוכית"
  
 
לוגו נילסן nielsen / צלם: יחצ
נילסן ארה"ב קוראת לייצר מהלך למדידת רייטינג איכותית יותר
יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, שמטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
בורסת פרסום ישראלית תהווה אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק
הבורסה, שפועלת תחת השם ILX, מכוונת למפרסמי פרימיום
  
 
לאס וגאס / צילום: שאטרסטוק
האישה שייסדה את התחרות הכי מדוברת בענף הפרסום
ברברה לוי, מייסדת תחרות הפרסום הכי מדוברת (LIA), מסבירה למה מה שקורה בלאס וגאס מנצח אפילו את פסטיבל הפרסום בקאן
  
 
בחירות / צילום: יחצ
"הבחירות לא ישבשו את שגרת הפרסום, התעמולה עברה מדיה"
בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה
  
 
סלולר / צילום: שאטרסטוק
נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015
הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?
  
 
רמי יהודיחה / צלם: איל יצהר
רמי יהודיחה
כל רגע הוא "רגע האמת"
זיהוי אירועים בזמן אמת יכול להוביל לפרסום ייחודי ומשמעותי
השלטים בשדה התעופה של ברצלונה הודיעו על עיכוב של שעתיים. "מומנטו דה לה ורדד", אמרתי לעצמי. אחרי 3 ימים של כנס בנושאי שיווק, המשפט ...המשך
  
 
האפליקציה של אובר / צילום: רויטרס
המודל של Uber: בקרוב בענף הפרסום?
"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית
  
 
איגוד חברות הפרסום
איגוד חברות הפרסום משיק את תחרות "קמפיין החודש"
זאת במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב" ■ במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב מועמדות של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש"
  
 
רולדין קולקציית הסופגניות לחנוכה 2013 / צילום רונן מנגן
חנוכה 2014: דרוש מיתוג פרסומי לחג
כמעט לכל חג יש פן פרסומי מובהק, אבל חג החנוכה נותר ללא כיוון מוגדר ■ שיעור הפרסום של מבצעי חנוכה קטן השנה ב-24% לעומת השנה שעברה
  
 
שלטים באיילון / צילום: תמר מצפי
כתב אישום נגד חברות שהציבו שלטים בניגוד לחוק
הנאשמות: חברת נורסטאר, שהציבה 5 שלטי חוצות ענקיים במחלף גלילות ללא היתר בנייה, וחברת הכפר הירוק שמחזיקה בקרקע וגורפת לכיסה עשרות אלפי שקלים מדי שנה
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%
כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר
  
 
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר
דירוג: אלה משרדי הפרסום הכי טובים של השנה
(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"
  
 
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
ארה"ב: P&G מכווצת את הפרסום; תגדיל חלוקת דוגמיות
המפרסמת הגדולה בעולם תנסה להגדיל את שיעורי ההתנסות במוצריה בקרב הצרכנים בארה"ב ■ תקציב השיווק הגלובלי של P&G עומד על 13 מיליארד דולר
  
 
רפאל אפללו  / צילום:יחצ
הפרסומאי הצרפתי רפאל אפללו מספר על החיבור בין אמנים למותגים
בראיון ל"גלובס" מסביר אפללו למה די.ג'יי דיוויד גואטה לא מתאים לפרסם את פורשה, מדוע השימוש בשאקירה בקמפיין של אורל בי מפוספס, ולמה המוזיקאים צריכים היום יותר מתמיד לייצר תוכן בידורי-שיווקי
  
 
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי
"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"
גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988