פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 12

סוכן חדשות
 
דביר בר
דביר בר
שנה גורלית לפייסבוק
שינויים קוסמטיים, מודל פרסום לא מפוצח. הרשת מאבדת חברים
חברת Nanigans, שהייתה אחת מ-3 החברות שקיבלו גישה (מוגבלת, יש לציין) למערכת הפרסום של פייסבוק, פרסמה בתחילת החודש כי מנתונים שאספה ...המשך
  
 
בוני סולומון מקים את שופוני - רשת פרסום לאתרים ישראליים בערבית
סולומון שימש בעבר כמנהל פעילות פייסבוק בישראל וכסמנכ"ל הסחר של תפוז ■ רשת שופוני תאפשר למפרסמים גישה ישירה לגולשי האינטרנט הערביים
  
 
ארה"ב: הדיגיטל מזנק אך רחוק מלהדביק את הפרסום בטלוויזיה
eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל
  
 
טוויטר: ב-2015 ההכנסות מפרסום יגיעו למיליארד דולר
עפ"י ההערכות, טוויטר סיימה את 2012 עם הכנסות של 288 מיליון דולר - עלייה של 105% ■ השנה היא צפויה להכפיל שוב את ההכנסות ל-583 מיליון דולר
  
 
האם מניית גוגל בדרך למחיר של 1,000 דולר? התשובה בפרסום
אנליסט CLSA, ג'יימס לי, מאמין כי מדיניות הפרסום החדשה של ענקית האינטרנט תזניק את המניה למחיר של 1,000 דולר - מחיר המשקף פרמיה של 20%
  
 
הכנסה לעסק: כך תהפכו את המיילים שלכם לתזרים מזומנים
בעזרת קורס חינמי חדש שצילמו בווידיאו, אדם טל וניר סבר מלמדים כיצד להשתמש במאגרי הדואר האלקטרוני שלכם כדי לתקשר נכון ולהפוך את כרטיסי הביקור שאספתם לכלי שיווקי אדיר ולתזרים הכנסות פעיל מבלי להשקיע אגורה אחת
  
 
אדם שוב
אדם שוב
זירת מכירות עולמית?
פייסבוק מייצרת כיום כ-26% מההפניות לאתרי הסחר בעולם
כשענקית האלקטרוניקה סמסונג רצתה באחרונה להכות שוק על ירך את יריבתה הגדולה אפל, בעת השקת הגלאקסי 3S המתחרה באייפון 5, היא עשתה זאת ...המשך
  
 
גיא שמחון מפובליסיס מונה ליו"ר ועדת מדרוג הגלישה באינטרנט
לוועד המנהל נבחרו, בין היתר, דן חן מאתר תפוז, אודי מילנר מ-one וגדעון אוזן מ"גלובס", לצד אמיר וייס ממקאן ותימור בר-און מ-D-Say
  
 
לחסוך בעלויות: עסקים, כך תפרסמו בשיטת "עשה זאת בעצמך"
bannerplay מאפשרת ליצור באנרים איכותיים ואינטראקטיביים באמצעות ממשק אינטרנטי פשוט ותבניות מוכנות מראש
  
 
סופרבול 2013: עלות פרסומת באינטרנט - עד מיליון דולר
כל זמן הפרסום לשידור באינטרנט של משחק הסופרבול נמכר ■ עבור ספוט של 30 שניות בטלוויזיה משלמים המפרסמים 3.7 מיליון דולר
  
 
מי עומד מאחורי אולג פטרושקה? הוועדה למדרוג באינטרנט
מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי
  
 
דיווח: פייסבוק ומיקרוסופט במו"מ לעסקת ענק בתחום הפרסום
לפי הדיווח שפורסם באתר הכלכלי "ביזניס אינסיידר", הרשת החברתית הגדולה בעולם מנהלת משא ומתן עם מיקרוסופט לרכישת Atlas Solutions, מערכת לניהול פרסום באינטרנט
  
 
דביר בר
דביר בר
לשירת התקווה, כנסו לפייסבוק
קריסת העיתונות גורמת לרשת להיות מקום שכדאי לשחק בו
אצלנו הפולנים נהוג לומר (ישנה כמובן חובה לומר זאת עם טון מעצבן במיוחד): צרת רבים - נחמת טיפשים. ובכן ידידיי, יום הכיפורים מאחורי...המשך
  
 
גוגל תעניק כרטיסי אשראי לחברות קטנות ובינוניות באנגליה
גוגל תעניק לחברות קו אשראי לרכישת מוצרים בפלטפורמת הפרסום שלה ■ המהלך בא לאחר פיילוט מוצלח שנמשך כשנה בארצות הברית ■ גוגל לא פוסלת אפשרות שהיא תעניק שירותים פיננסים נוספים
  
 
היקף הפרסום אונליין בארה"ב: 530 מיליארד דולר ב-2011
סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007
  
 
הפרסום בפייסבוק עובד? המפרסמים עדיין לא בטוחים
עפ"י סקר מיוחד שערך מגזין "אד אייג'", 55% מפרסמים בפייסבוק - אך ישנן טענות לגבי מורכבות התהליך והיעילות שלו
  
 

<    5678910111213141516171819    >

   נמצאו 467 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988