פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
ארה"ב: הפרסום באינטרנט צמח ב-2011 ב-22% ל-31 מיליארד דולר
IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל
  
 
טוטאל מדיה הישראלית תנהל את בורסת הפרסום של גוגל ברוסיה
לשוק הרוסי יש פוטנציאל גדול, ונתח השוק של הפרסום הדיגיטלי בו עומד על 11%
  
 
ניתוח "גלובס": איך תרמה מדידת האתרים לפרסום ברשת?
מערכת מדידת הגלישה באינטרנט הפכה לסטנדרט בשוק הפרסום, אבל לא הרבה מעבר לכך ■ מהי ההשפעה על מנהלי אתרים, על משרדי הפרסום ועל המפרסמים?
  
 
נענע10 ומיקרוסופט מפרקים את השת"פ לפרסום באינטרנט
‎אחרי שנתיים: גוף הפרסום ‏MASA‏ מתפרק ■ הגוף היה משותף לנענע10 ולמיקרוסופט, ובעבר אף מכר שטחי פרסום בעמוד הבית של פייסבוק
  
 
מיכל מורנו /  אייר: גיל ג'יבלי
מיכל מורנו
מה הריץ את פייסבוק לבורסה?
אל תריצו לקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם בכל מחיר, הרווח לא בהכרח שלכם שם
עם 4 מיליארד דולר בקופה ו-205 מיליון דולר הכנסה רבעונית, למה כל-כך דחוף לפייסבוק להנפיק? ההסבר לכך הוא קצב גידול ההכנסות שלה, שפוח...המשך
  
 
לאן הלכו 3.15 מיליארד דולר שהושקעו בפרסום בפייסבוק?
פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא
  
 
AOL ונילסן יתמחרו פרסומות וידיאו לפי רייטינג טלוויזיוני
חברת המחקר נילסן תשיק השבוע שיתוף-פעולה ייחודיי עם חברת AOL, כדי לנסות להביא להגדלת היקף הפרסום במסגרת תכנים טלוויזיוניים באינטרנט
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
מוציאים כסף מתוך הטאבלט
המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט
מחקר חדש מראה כי המעבר של העיתונות המודפסת לאינטרנט גורם למדיה הוותיקה נזקים כספיים משמעותיים. על-פי המחקר, שנערך על-ידי מכון המחק...המשך
  
 
myThings הישראלית מגייסת 15 מ' ד' מאורנג' ופובליסיס
בסבב הגיוס של הסטארט-אפ, המפתח טכנולוגיות ליצירת פרסומות דינמיות ומותאמות אישית בזמן אמת, השתתפו גם המשקיעים הקיימים בהם כרמל ונצ'רס, Accel Partners ודויטשה טלקום ■ סך הגיוס של החברה - 37 מיליון דולר
  
 
"גלובס" מציג: המדריך לפרסום מותגים במדיה החברתית
איפה מוצאים קהל נשי, איזו רשת מועדפת ע"י הברנז'ה, והאם ה-Timeline של פייסבוק הוא הזדמנות אמיתית? ■ פרסום במדיה החברתית - היתרונות והחסרונות
  
 
דיוויד פישר מפשר בין צוקרברג לבין המפרסמים בפייסבוק
פישר, סגן נשיא פייסבוק, מנסה למצוא את שביל הזהב בין העקרונות של הבוס מארק צוקרברג לבין הרצון של המפרסמים לקבל מידע על הגולשים
  
 
סקר: 69% מהעסקים הקטנים משווקים באינטרנט ללא אסטרטגיה
עפ"י הסקר, רוב העסקים הקטנים אינם מרוצים מתוצאות השיווק שלהם באינטרנט
  
 
כמה השקיעו המנכ"לים הבכירים בפרסום בפייסבוק?
כמה טוב שיש חברים: המנכ"לים של "וושינגטון פוסט" ונטפליקס, שמשמשים כדירקטורים בפייסבוק, השקיעו 8 מיליון דולר בפרסום ברשת החברתית
  
 
אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים
המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?
  
 
יו-טיוב: עלייה של 25% בצפיות וידיאו ליום - 4 מיליארד
הקפיצה מגיעה על רקע הקידום שמבצע האתר לתוכן מקצועי, מעבר לתוכן הגולשים הרגיל המועלה מדי יום, ועל רקע כניסת האתר לפלטפורמות שמעבר למחשב האישי
  
 
שגיא סטוניס: "פעם כל אתר אחר בישראל צעק שהוא יותר גדול"
מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט, שגיא סטוניס, מסכם את השבוע הסוער מאז פורסמו תוצאות המדידה ■ "שמחה גדולה התפרצה החוצה כשהפרויקט יצא לאור" ■ ראיון
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 467 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988