פרסום באינטרנט בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
שגיא סטוניס: "פעם כל אתר אחר בישראל צעק שהוא יותר גדול"
מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט, שגיא סטוניס, מסכם את השבוע הסוער מאז פורסמו תוצאות המדידה ■ "שמחה גדולה התפרצה החוצה כשהפרויקט יצא לאור" ■ ראיון
  
 
תוך 3 שנים: תקציב הפרסום של גוגל זינק ביותר מ-1,000%
ב-9 החודשים הראשונים של 2011 השקיעה ענקית החיפוש גוגל כ-137 מיליון דולר בפרסום בארה"ב, מתוכם 38% בפרסום בטלוויזיה
  
 
דרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
לפייסבוק אין שום קו אדום
נדמה שלפייסבוק שום דבר לא מספיק, ואף קו אדום אינו אדום מספיק. היא תמכור הכול
על הטיימליין של פייסבוק נכתב רבות. הממשק החדש, שבקרוב נעבור אליו אם נרצה או לא, יאפשר למשתמש, יותר נכון יכריח אותו, להציג את חייו ...המשך
  
 
פייסבוק תציג פרסומות בתוך הניוז פיד של הגולשים
החל מינואר הקרוב מתכוונת פייסבוק לאפשר למפרסמים להציג פרסומות בתוך דף העדכונים הראשי של המשתמשים שלה
  
 
"גלובס" מציג: מורה נבוכים למדידת הרייטינג באינטרנט
מדידת גולשים באינטרנט בישראל צפויה סוף-סוף להפוך למציאות ■ בכיר בגמיוז: "הדרך לתת פייט לטלוויזיה בקרב על הפרסום היא למדוד אנשים אמיתיים"
  
 
דביר בר
דביר בר
בית-קברות ל"לייקים"
כדאי להשקיע בעמודי הלייק (Fan pages) בפייסבוק כדי שלא יהפכו לבית-קברות למותג
הטור פורסם במגזין "פירמה" כמי שבא מבית פולני עם כל הגינונים, חונכתי להאמין שאם לא מדברים על משהו - אז אנשים יאמינו שהוא לא קיים....המשך
  
 
מיקרוסופט, יאהו ו-AOL בעסקת ענק בשוק הפרסום המקוון
3 ענקיות הטכנולוגיה משתפות פעולה כדי להתחרות בגוגל ופייסבוק ■ כל אחת מהשלוש תציע ללקוחותיה לפרסם גם אצל החברות אחרות ■ שיתוף-הפעולה ייצא לדרך בינואר 2012
  
 
גרטנר: ההכנסות ממדיה חברתית השנה - כ-10.3 מיליארד דולר
דוח של חברת המחקר גרטנר: ההכנסות העולמיות מהמדיה החברתית יעלו השנה ב-41.4% לעומת אשתקד ■ יזנקו ב-182% ל-29.1 מיליארד דולר ב-2015
  
 
מדד הפרסום בישראל יורד זה הרבעון השני ברציפות
הביקוש לעובדים בחברות הפרסום נמוך, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בירידה, וההוצאה על פרסום במשק מסמנת רק כיוון אחד - למטה ■ דינמיקה של תעשייה בהקפאה
  
 
ציוץ לעתיד: טוויטר מצפה להכנסות של 400 מיליון דולר ב-2013
eMarketer: השנה תרשום טוויטר הכנסות נמוכות מהצפוי בסך 139.5 מיליון דולר
  
 
ראש השנה 2011: ירידה חדה בהיקפי הפרסום
התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום
  
 
4 טעויות בדרך ליצירת החזר השקעה על קמפיין פרסומי בפייסבוק
למרות שיש לה 750 מיליון משתמשים, מנהלי שיווק מתייחסים לרשת החברתית פייסבוק כאל במת פרסום ניסויית, ולא כאל פלטפורמה מהימנה לבניית העסק
  
 
מודי כידון: "מבחינת הפרסום באינטרנט אנחנו מדינת עולם שלישי"
כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"
  
 
מחקר חדש: כמה שווה "לייק" בפייסבוק למיקרוסופט?
מחקר של IDC ומיקרוסופט, המתפרסם לראשונה "בגלובס", מבהיר כי שיווק מוצלח במדיה החברתית לא יתקיים ללא טכנולוגיה מורכבת ■ איך מיקרוסופט תרוויח מהפעילות בפייסבוק?
  
 
משרד המשפטים בארה"ב: פייג' ידע על הפרסום האסור בגוגל
כך טוענים היום ב"וול סטריט ג'ורנל" ■ לפי הדיווח, בידי התובעים מסמכים אשר מוכחים כי פייג' ידע על פרסום בתי-המרקחת המקוונים שפעלו מחוץ לחוק
  
 
גוגל תשלם 500 מ' ד' לאחר שפירסמה בתי-מרקחת לא חוקיים
על-פי החוק בארה"ב האתר אחראי על המודעות שמפורסמות בו ■ בגוגל טוענים כי המרדף אחר אותם בתי מרקחת מקוונים הם משחק של "חתול ועכבר"
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 468 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988