פרסום באינטרנט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

4 טעויות בדרך ליצירת החזר השקעה על קמפיין פרסומי בפייסבוק

למרות שיש לה 750 מיליון משתמשים, מנהלי שיווק מתייחסים לרשת החברתית פייסבוק כאל במת פרסום ניסויית, ולא כאל פלטפורמה מהימנה לבניית העסק

אדוורטייזינג אייג' 19.09.2011

מודי כידון: "מבחינת הפרסום באינטרנט אנחנו מדינת עולם שלישי"

כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומבעלי גיתם BBDO, תוקף בראיון ל"פירמה" את מי שטוען כי גיתם זוכים בתקציבים בגלל חברותו עם נוחי דנקנר: "ענף הפרסום שלנו לא קולגיאלי"

ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2011

מחקר חדש: כמה שווה "לייק" בפייסבוק למיקרוסופט?

מחקר של IDC ומיקרוסופט, המתפרסם לראשונה "בגלובס", מבהיר כי שיווק מוצלח במדיה החברתית לא יתקיים ללא טכנולוגיה מורכבת ■ איך מיקרוסופט תרוויח מהפעילות בפייסבוק?

שמוליק שלח 01.09.2011

משרד המשפטים בארה"ב: פייג' ידע על הפרסום האסור בגוגל

כך טוענים היום ב"וול סטריט ג'ורנל" ■ לפי הדיווח, בידי התובעים מסמכים אשר מוכחים כי פייג' ידע על פרסום בתי-המרקחת המקוונים שפעלו מחוץ לחוק

טל מויסה 27.08.2011

גוגל תשלם 500 מ' ד' לאחר שפירסמה בתי-מרקחת לא חוקיים

על-פי החוק בארה"ב האתר אחראי על המודעות שמפורסמות בו ■ בגוגל טוענים כי המרדף אחר אותם בתי מרקחת מקוונים הם משחק של "חתול ועכבר"

טל מויסה 24.08.2011

מניית הערב: מי מכרה החזקות פייסבוק ברווח של כ-2,500%?

ענקית הפרסום, קבוצת אינטרפבליק, רכשה מניות פייסבוק בכ-5 מיליון דולר ומודיעה על מכירת ההחזקות בכ-133 מיליון דולר

ענבל עומר 15.08.2011

נילסן משיקה שיטת מדידה להצלחה של קמפיינים בפייסבוק

המודל החדש יתבסס על נתונים של פייסבוק בשילוב פאנל בתי-אב הקבוע של נילסן בארה"ב

רועי גולדנברג 09.08.2011

מדד הפרסום לרבעון השני של 2011: סימנים של האטה

מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

מה דחף לך מומחה המדיה החברתית

הפייסבוק שלנו הוליד שלל תחרויות וקמפיינים מביכים, חיקוי אחד טוב והמצאה לא רעה אחת

נועה פרג 01.08.2011

עלייה מתמדת: מחירי הפרסום בפייסבוק זינקו השנה ב-74%

כך עולה ממחקר של סוכנות הפרסום TGB דיגיטל ביחס למודעות "תשלום לפי קליק" בארה"ב, בריטניה, צרפת וגרמניה

רועי גולדנברג 19.07.2011

האם הרשת החברתית גוגל פלוס טובה למותגים?

הרשת החברתית של גוגל צומחת בקצב מהיר, והמותגים השונים לומדים את הפלטפורמה החדשה ■ האם זה הזמן להיכנס או שצריך לחכות למסה קריטית של משתמשים?

רועי גולדנברג 11.07.2011

טוויטר ישיק באוגוסט מודל פרסומי חדש

שירות Promoted Tweets To Followers יציג מודעות בתוך תזרים הציוצים של המשתמשים

רועי גולדנברג 11.07.2011

eMarketer: שוק הפרסום הדיגיטלי בארה"ב צפוי לזנק ב-90% תוך 5 שנים

מתחזית חברת המחקר עולה כי הפרסום בווידיאו צפוי לגלגל בעוד 4 שנים 7.1 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 06.07.2011

Ybrant רוכשת אחזקות מיעוט בחברת המדיה ווב 3.0

חברת המדיה הישראלית ווב 3.0 משווקת שטחי פרסום במספר אתרים ישראלים מובילים

רועי גולדנברג 28.06.2011

טוטאל מדיה משיקה בישראל את בורסת הפרסום של דאבל קליק

מנכ"ל טוטאל מדיה, יניב לוי: "תוך שנתיים 50%-70% מרכש המדיה הדיגיטלית יתבצעו דרך בורסת הפרסום שלנו" ■ מבט אל נבכי עולם הפרסום ברשת

רועי גולדנברג 28.06.2011

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 473 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 30

צרו איתנו קשר *5988